Ajax - PSV | Zondag 2 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ach jongens lichtpuntje: Stevie scoort de 1-0 tegen City dus wij hebben toch gescoord vandaag.
 
Kleine lichtpuntjes in inktzwarte duisternis... Rodrigues oogt rustig aan de bal, paar mooie rushes Madueke, Unni keept goed, Mo goed, Mitro viel verrassend goed in.

Dumfries en Viergever nog redelijk, de rest puinhoop.

Sorry, Dumfries werkt hard maar zijn voorzetten komen al 5 maanden niet aan en op het eind was hij ook weer in geen velden of wegen te bekennen in de defensie. Viergever blijft gewoon een veel te matige speler voor PSV die te traag is en te vaak achteruit loopt zonder in te grijpen. Het feit dat mensen hem een lichtpuntje noemen is tekenend. Ik zou hem eerder bestempelen als ‘we hebben geen betere verdedigers dus daarom speel jij’. In geen enkel PSV elftal uit het verleden zou Viergever ooit gespeeld hebben.
 
Het zieligste van allemaal is dat je alsnog verliest van een Ajax waar zoveel blessure's is. Ze mistte al 5 spelers ofzo, en dan vallen er ook nog is 3 spelers uit bij hun. En dan nog speel je nog een zielige, trieste, kansloze wedstrijd. 0 schoten op doel in de tweede helft.

Bok toch op man. Wie had 3 maanden geleden gedacht dat Feyenooit nu een voorsprong hebben van 4 punten op ons? Ook nog is 4 punten achter op Willem II, wat ook gewoon simpel 7 gaat worden volgende week want dit PSV zie ik ook niet winnen van Willem II. Zo zielig is het.

Misschien valt de uitslag nog mee. Maar wederom speelde je een kansloze wedstrijd. Letterlijk nooit het gevoel gehad dat er hier iets te halen valt. Alleen Mo speelde met zijn hart, de rest moet opflikkeren.

Schwaab, Rosario, Hendrix, Bruma, Boscagli. Hopelijk rotten ze allemaal op in de zomer.
 
Sorry, Dumfries werkt hard maar zijn voorzetten komen al 5 maanden niet aan en op het eind was hij ook weer in geen velden of wegen te bekennen in de defensie. Viergever blijft gewoon een veel te matige speler voor PSV die te traag is en te vaak achteruit loopt zonder in te grijpen. Het feit dat mensen hem een lichtpuntje noemen is tekenend. Ik zou hem eerder bestempelen als ‘we hebben geen betere verdedigers dus daarom speel jij’. In geen enkel PSV elftal uit het verleden zou Viergever ooit gespeeld hebben.
Ik zeg ook 'redelijk' hè? En ik vind echt dat Denzel op rechts redelijk overeind bleef, ook tegen Promes - wat toch echt een leep ventje is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan