VVV-Venlo - PSV | Zondag 19 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kan ik ze niet kwalijk nemen. Afspeelmogelijkheden zijn Boscagli, Dumfries, Hendrix en Rosario.
Ik vrees dat dat niets uitmaakt.... Gewoon van niveau Heerenveen of zo, dat heb ik altijd al gezegd en ze hebben nooit het tegendeel bewezen. Een verdediger die 10 miljoen heeft gekost moet een lefgozer zijn en geen ideale schoonzoon.
 
Ik heb de roep op dit Forum al vaak gehoort om Obispo terug te halen, hoewel ze geen fan van van hem zijn bij Vitesse, maakt het voor ons geen flikker uit wie er speelt, daarnaast als het echt niks is Obispo kan je daarna wel weer verkopen in de eredivisie, niemand wil een Swaab hebben..
 
Het ontslag van Van Bommel is het slechtste dat de clubleiding had kunnen doen.

Helemaal mee eens. Ik ben er nog steeds boos over. Bnnen- of buitenkant paal beleid van Gerbrands, al zijn tegeltjeswijsheden kunnen de prullenbak in. Hoe haal je het in je hoofd om een week voor de winterstop, in een seizoen dat toch al verloren is, een talentvolle trainer te ontslaan en dat puur op basis van resultaten, niet rekeninghoudend met het gebrek aan kwaliteit in de selectie.
 
1-1 laatste minuut is bijna erger dan verliezen.
 
Zo voorspelbaar dat ik er nog bijna geld op had ingezet. PSV mist kansen (ENORME kansen), PSV zakt in, PSV komt op achterstand, PSV scoort nog even de gelijkmaker en dat was het weer.

:sleep:
 
Ik vrees dat dat niets uitmaakt.... Gewoon van niveau Heerenveen of zo, dat heb ik altijd al gezegd en ze hebben nooit het tegendeel bewezen. Een verdediger die 10 miljoen heeft gekost moet een lefgozer zijn en geen ideale schoonzoon.

Ja eens, het is slappe hap en PSV-onwaardig. Maar zelfs de meest simpele hansworst hoeft enkel het balletje in te leveren aan de middenvelder, en dan scheelt het wel of je Rosario dan wel Frenkie voor je hebt lopen.
 
Dat kut puntje kan me gestolen worden.

Dramatische elftal. Nul tactiek, nul kwaliteiten. Een domme trainer die Hendrix op 10 zet en aanvaller voor een aanvaller wisselt.

Gelukkig ga ik eind Februari 4 weken op vakantie. Hoef ik deze dramatische zooitje ff niet te zien.
 
Wat een enorme wanvertoning. Met name de laatste minuten heb ik echt met stijgende verbazing en afgrijzen zitten kijken naar een enorm gebrek aan ideen.

We hebben al een half jaar een linksbackprobleem en onze topscorer is al weken geleden geblesseerd geraakt. Onze technische mensen krijgen het voor elkaar om in 2 maanden tijd daar helemaal niks van op te lossen. Wat een frustrerend seizoen. Ongelofelijk
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan