VVV-Venlo - PSV | Zondag 19 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Helemaal mee eens. Ik ben er nog steeds boos over. Bnnen- of buitenkant paal beleid van Gerbrands, al zijn tegeltjeswijsheden kunnen de prullenbak in. Hoe haal je het in je hoofd om een week voor de winterstop, in een seizoen dat toch al verloren is, een talentvolle trainer te ontslaan en dat puur op basis van resultaten, niet rekeninghoudend met het gebrek aan kwaliteit in de selectie.

Het is echt puur wanbeleid. Een toch al matige selectie speelt vandaag zonder idee en zonder ziel.
 
Wat een enorme wanvertoning. Met name de laatste minuten heb ik echt met stijgende verbazing en afgrijzen zitten kijken naar een enorm gebrek aan ideen.

We hebben al een half jaar een linksbackprobleem en onze topscorer is al weken geleden geblesseerd geraakt. Onze technische mensen krijgen het voor elkaar om in 2 maanden tijd daar helemaal niks van op te lossen. Wat een frustrerend seizoen. Ongelofelijk
Inderdaad, compleet geen voetbalchochme bij t gros.
 
Ik vrees dat dat niets uitmaakt.... Gewoon van niveau Heerenveen of zo, dat heb ik altijd al gezegd en ze hebben nooit het tegendeel bewezen. Een verdediger die 10 miljoen heeft gekost moet een lefgozer zijn en geen ideale schoonzoon.

Dat is inderdaad een probleem, Dumfries is nogsteeds niveau Heerenveen en Heerenveen en vervangt hem voor dezelfde speler genaamt Floranus en maakt wat winst, dat noem je goed beleid. dat Dumfries mischien wel onze beste verdediger is is het aller trieste van alles..
 
man man man wat een ongelovelijk slecht elftal. Ik denk dat dit de slechtste selectie is die ik ooit heb gezien.
We moeten maar hopen op een bevlieging van een paar 17 jarige ventjes pfffffffffffffff hoe triest
 
Want van Bommel deed het beter. Het lag echt niet allemaal aan Van Bommel, maar om nou te zeggen dat hij het beter deed?

Even ter opfrissing: dit was een reeks onder Van Bommel

Bekijk bijlage 1717

Ontkent helemaal niemand, maar dat zwakke verschuilen van 'onze JdJ en Gerbrands' en hem opzadelen met zon kut selectie.. en nu doen alsof Faber de tijdelijke mesias is.. ze vragen erom.
 
Want van Bommel deed het beter. Het lag echt niet allemaal aan Van Bommel, maar om nou te zeggen dat hij het beter deed?

Even ter opfrissing: dit was een reeks onder Van Bommel

Bekijk bijlage 1717

Met net zo weinig lijn, tactiek en inzet. Wat dat betreft heeft Faber vandaag niet laten zien dit elftal wel een goede tactiek mee te geven, of ze laten zich gewoon niet coachen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Met net zo weinig lijn, tactiek en inzet. Wat dat betreft heeft Faber vandaag niet laten zien dit elftal wel een goede tactiek mee te geven, of ze laten zich gewoon niet coachen.

Om eerlijk te zijn heeft hij - grotendeels door omstandigheden - zelfs tijdens de winterstop ook geen tijd gehad om tactisch werk te doen. Er was bijvoorbeeld geen fitte spits bij, terwijl je vandaag heel duidelijk terugziet dat op 9 en met de beweging daaromheen vastigheid, patronen en lijn mist.

Los daarvan moeten we denk ik wel onthouden dat we vandaag in de eerste tien minuten gewoon pech hadden. Als die bal er toen een keer in was gevlogen had het elftal ook wat vertrouwen gekregen. Het werd naarmate de goal uitbleef steeds minder, maar dat is ook wel typerend voor een team met - nog steeds - weinig vertrouwen. Ik denk dat ze de lijn omhoog nog wel gaan vinden, maar daar is nog wat tijd voor nodig.
 
De laatste keer dat PSV een uitwedstrijd won was op 29 september 2019. :sad:

Daarna:
19 oktober 2019 FC Utrecht - PSV 3-0
2 november 2019 Sparta - PSV 2-2
10 november 2019 Willem II - PSV 2-1
1 december 2019 Emmen - PSV 1-1
15 december 2019 Feyenoord - PSV 3-1
19 januari 2020 VVV Venlo - PSV 1-1

Diep triest. :cry:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan