Mark van Bommel

Dat is inderdaad slechts 4 maanden later, maar zijn situatie was wel dusdanig veranderd dat hij het misschien wél overwogen zou hebben.

Ik vrees dat je gelijk hebt.

Ik vrees het ook. Hij zou dit team echt een stevige kwaliteitsboost geven. Hij in de as van het veld, Hutch als trouwe veldwerker naast hem, anderen corrigeren...zou perfect zijn. Maar ik zie het helaas niet gebeuren.
 
Als we zo een maatstaf aannemen, dan was Cocu nooit teruggekeerd.

Dat Cocu terugkwam had te maken met een unieke samenloop van omstandigheden. Ze waren bij Barcelona zo achterlijk om hem een sterk verlaagde aanbieding te doen, en dat wenste hij uit principe niet te ondertekenen, ondanks dat het nog steeds meer was dan dat hij uiteindelijk bij PSV zou krijgen.

We moeten ook ophouden met elke oud-speler met Phillip te vergelijken. Dat was de uitzondering, niet de regel.
 
Dat Cocu terugkwam had te maken met een unieke samenloop van omstandigheden. Ze waren bij Barcelona zo achterlijk om hem een sterk verlaagde aanbieding te doen, en dat wenste hij uit principe niet te ondertekenen, ondanks dat het nog steeds meer was dan dat hij uiteindelijk bij PSV zou krijgen.

We moeten ook ophouden met elke oud-speler met Phillip te vergelijken. Dat was de uitzondering, niet de regel.

Dat doen we ook niet. Alleen de spelers die zelf uitspraken hebben gedaan over een terugkeer. De rest hoor je mij niet over.
 
Eigenlijk is die al geweest he?

Hij speelt nu nog goed, maar dat zal geen 2 jaar meer duren vrees ik. Kortom; het is te laaaaaaaat. Mazzel Mark. Ga maar lekker naar Fortuna, of die andere rood witte club. Een rood wit hart... my ars

feit blijft wel dat komende zomer de laatste kans zo'n beetje is....
 
Helemaal mee eens :clubliefde bestaat niet meer ,helaas.
Ga lekker je zakken vullen ,alsof je nog niet genoeg hebt.....
 
Helemaal mee eens :clubliefde bestaat niet meer ,helaas.
Ga lekker je zakken vullen ,alsof je nog niet genoeg hebt.....

Volgens mij ging het ermeer om dat hij nog op hoog niveau wilde spelen, en tja, daar liggen de maatstaven voor een salaris wel wat hoger.. als hij naar Qatar of wat gaat, ja dan zou die voor t geld gaan.
 
We weten niet of het volgend jaar nog zin heeft, laten we dat maar afwachten dan. De kans is in ieder geval een stuk kleiner dan als hij volgend seizoen zou terugkomen. Maar hij heeft al vroeg aangegeven i.v.m. het EK in een topcompetitie te willen acteren. Geen verrassing dus.

Ik begrijp alleen niet dat hij dan de Serie A uitkiest. Wat mij betreft de minste van de 'topcompetities'. Ga dan naar Engeland.
 
We weten niet of het volgend jaar nog zin heeft, laten we dat maar afwachten dan. De kans is in ieder geval een stuk kleiner dan als hij volgend seizoen zou terugkomen. Maar hij heeft al vroeg aangegeven i.v.m. het EK in een topcompetitie te willen acteren. Geen verrassing dus.

Ik begrijp alleen niet dat hij dan de Serie A uitkiest. Wat mij betreft de minste van de 'topcompetities'. Ga dan naar Engeland.

Ja maar wanneer je in Engeland speelt begin je gesloopt aan het EK. Dat geldt voor Italie een stuk minder denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan