Ergernissen

Eindejaarslijstjes die gemaakt worden voor het einde van het jaar.
Dat als er lijstjes worden gemaakt van het beste van het decennium/eeuw/millennium er telkens weer van die beterweters zijn die dan verklaren dat het decennium/eeuw/millennium eigenlijk over een andere periode loopt.
 
Dat als er lijstjes worden gemaakt van het beste van het decennium/eeuw/millennium er telkens weer van die beterweters zijn die dan verklaren dat het decennium/eeuw/millennium eigenlijk over een andere periode loopt.
Precies. Ik vond dit forum het laatste decennium op zijn best waarvan 2008 als uitschieter 😁
 

Vooral "me" ergernissen
Één van mijn grootste ergernissen staat daar niet tussen, als ik het goed gezien heb. Mensen die schrijven dat ze ergens 'na toe' gaan. Ze gaan 'na huis'. Maar vervolgens wel 'naar hem' wanneer die ander eerst is. 'Hij was eerst, maar ik was meteen daar naar!' :rolleyes::FP:
En mensen die liggen en leggen omdraaien. Ook zoiets achterlijks.
 
Één van mijn grootste ergernissen staat daar niet tussen, als ik het goed gezien heb. Mensen die schrijven dat ze ergens 'na toe' gaan. Ze gaan 'na huis'. Maar vervolgens wel 'naar hem' wanneer die ander eerst is. 'Hij was eerst, maar ik was meteen daar naar!' :rolleyes::FP:
En mensen die liggen en leggen omdraaien. Ook zoiets achterlijks.
En mensenndie t verschil tussen kunnen en kannen niet kennen.
 
Kerstreclames (vooral die van supermarkten) en kerstfilms (en romantische komedies). Godskolere.
 
Terug
Bovenaan Onderaan