Ergernissen

Mooi he, mensen met een mening?
Zeker, maar bij jou komt het over als een feit. Dat mag, maar ik vind het soms net té. Zelfde als een Ajacied hier op een PSV forum zich moet inhouden vind ik dat een mening van iemand die Nederland niet goed genoeg vindt om zijn brood te verdienen op deze manier ook vaak niet gepast. Zeker niet in de bewoordingen die je er voor gebruikt. Mag dat? Zeker, maar daarom is dit mijn ergernis, en ook nog eens ontopic.
 
Zeker, maar bij jou komt het over als een feit. Dat mag, maar ik vind het soms net té. Zelfde als een Ajacied hier op een PSV forum zich moet inhouden vind ik dat een mening van iemand die Nederland niet goed genoeg vindt om zijn brood te verdienen op deze manier ook vaak niet gepast. Zeker niet in de bewoordingen die je er voor gebruikt. Mag dat? Zeker, maar daarom is dit mijn ergernis, en ook nog eens ontopic.

Yep, Baudet is een fascist. Feit. Ik hou me niet in omdat ik toevallig ergens ander woon. Deal with it.
 
Yep, Baudet is een fascist. Feit. Ik hou me niet in omdat ik toevallig ergens ander woon. Deal with it.

Nie zo kwaad Bouterbaas, Baudet wordt onze nieuwe minister president hopelijk
Baudet is geen facist of racist, dat zal hij bewijzen als hij aan de macht is
Of WIlders mag ook.
 
  • Leuk
Reactions: 666
Die lul van Porto, Conceicao, die tijdens de wedstrijd geen enkele actie onderneemt om Marega te steunen tijdens de racistische spreekkoren, hem zelfs op het veld probeert te houden en dan 's avonds op Insta zichzelf solidair verklaart met zijn speler. :braak:
 
Als ik maandagochtend naar mijn werk rijd, over een structuurweg waar inhalen niet mogelijk is, en er net voor me op de rotonde een Arriva bus (of een lesauto / vrachtauto) voor schiet.. manman :zwijgen:
 
Ik ga daarom altijd voor de eerste afspraak in de morgen. Bij de dokter overigens ook.
Ik zit hier in Zwitserland. Hoef vrijwel nooit te wachten. Wordt er wel verwacht dat je op tijd komt. (Op de informatiebijeenkomst van de middelbare school ging de deur om 19.00.10 dicht, maar dat kwam omdat er nog wat laatkomers kwamen :maniac: )
 
Radio 538

Man man man, wat een verschrikking. Zit sinds deze week op een andere afdeling waar ze 538 op hebben staan.
99% is top 40 en soms hoor je in 3 uur tijd 3 nummers 2 of 3x voorbij komen.
:braak:
 
Radio 538

Man man man, wat een verschrikking. Zit sinds deze week op een andere afdeling waar ze 538 op hebben staan.
99% is top 40 en soms hoor je in 3 uur tijd 3 nummers 2 of 3x voorbij komen.
:braak:

Ach, die muziek zou ik dan nog voor lief nemen, maar de DJ's op 538 zijn ook nog eens van die ontzettend overdreven heren (en dames?).
 
Terug
Bovenaan Onderaan