Feyenoord - PSV | Zondag 15 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hahah kansloos eraf getikt. Nee wederom enorm slecht.

Haha, mensen zijn nog tevreden ook met de wedstrijd. Door pech verloren. Het zal wel.

Weet je. Als Bommel nu niet ontslagen wordt, dan weet ik het ook niet meer. Dan geef ik het op. Dan is het niet Bommel's schuld dat die niet ontslagen wordt maar de mensen boven willen het dan niet zien. Dikke prima toch? Dan worden we maar een simpele subtoppertje.
 
Inderdaad, het resultaat is gewoon knaken, maar heb mij minder zitten ergeren dat de laatste tig wedstrijden.

Ik heb me wel flink zitten ergeren, maar het ergeren wordt berusting en dat is nog erger dan het ergeren zelf. :sad:
De spelers interesseert het blijkbaar geen reet. Ze spelen niet (meer) voor de fans. Dit seizoen nog uitzitten en dan kom ik niet meer elke thuiswedstrijd in het stadion. Er zijn grenzen en de grens is dit seizoen meerdere keren overschreden. :sick: :sad: :cry:
 
Net nog een keer die herhaling van Malen...stel dat je die de rest van het seizoen kwijt bent...Gakpo in de spits is echt aanfluiting...dan moet je in winterstop dus spits, middenveld en verdediging versterken...zo'n grote pot geld hebben we neem ik aan niet meer
 
Dat je teleurgesteld bent, ok.
Blijf dan vanaf nu weg, je bent supporter on goede en in slechte tijden, anders ben je in mijn ogen geen supporter
 
Net nog een keer die herhaling van Malen...stel dat je die de rest van het seizoen kwijt bent...Gakpo in de spits is echt aanfluiting...dan moet je in winterstop dus spits, middenveld en verdediging versterken...zo'n grote pot geld hebben we neem ik aan niet meer
Mitroglou :eek:
 
Dat je teleurgesteld bent, ok.
Blijf dan vanaf nu weg, je bent supporter on goede en in slechte tijden, anders ben je in mijn ogen geen supporter
Nee, dan ben je n fan, een glory-hunter of iets anders van de strekking.

Er komen tijden van tegenslag.
 
Dat je teleurgesteld bent, ok.
Blijf dan vanaf nu weg, je bent supporter on goede en in slechte tijden, anders ben je in mijn ogen geen supporter
Teleurstelling is zacht uitgedrukt. Het is vooral frustratie en ergernis over de hele gang van zaken rond de club, met het elftal en van Bommel en John de Jong etc. Niemand begrijpt nog hoe het zover is gekomen en maar doorsukkelt zonder dat er ingegrepen wordt.
 
Ben het wel eens dat de wedstrijd niet zo slecht was, maar omdat je uiteindelijk niks afdwingt, in deze periode waarin je juist tot het gaatje moet gaan, maakt dat het in zijn geheel totaal onbevredigend is. Er zit te weinig kwaliteit en karakter in deze ploeg, de trainer maakt er geen geheel van, af en toe rare keuzes en geen vernuft om ze beter te laten spelen.
Ik denk dat het ontslag van Van Bommel één ding zal brengen en dat is verlichting voor de spelersgroep. Druk eraf, andere ogen dwingen, nieuwe kansen voor wisselspelers etc. Maar na een week of 3, 4 is dat weer voorbij en dan komt het toch weer aan op kwaliteit en karakter.
 
Gelukkig ik heb niet goed gezien. Viergever,Dumfries en Bommel vertellen dat ze goed hebben gespeeld. Nou ik verwacht veel volgend jaar met dit goede spel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan