Sporting CP - PSV | Donderdag 28 november | Einstand 4- 0 (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja nadat hij jaren lang ons opzadelde met Derijkckjes van deze wereld en later nog Brenet op de plek van Willems zette en Viergever transfervrij haalde, voor de basis... Arias was ook transfervrij, gewoon weer een gok, die goed uitpakte. Nee niet dat hij er echt voor ging, altijd gokken en halve maatregelen als het ging om de verdediging terwijl hij nog zijn moeder verkocht voor een goede aanvaller of middenvelder. En dan nog al die rare clausules. Heb je al gelezen dat wij onze verhuurde speler niet zomaar mochten terug halen bij Heerenveen? En wat te denken van de terugkoop clausule van Angelino. Telkens een lijk die uit de kast van Marcel komt...
Arias kostte 1,5 milj ofzo samen met topper Schaars 😂
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Maar dat doet ie dus in ieder geval al sinds het begin van het seizoen. Dan weer Henkje op links, dan weer Henkje op rechts, weet je wat, Henkje door het midden. Ook in de wedstrijd zelf. En ik blijf erbij dat dat gedoe, dat blijven schuiven met spelers, er voor heeft gezorgd dat er geen automatismen zijn ontstaan. Tegelijkertijd houdt ie dan ook nog eens lang vast aan bepaalde spelers bij wie je juist denkt, probeer daar eens iemand anders.

Uiteindelijk komt het toch vooral neer op het feit dat werkelijk alle aankopen ver beneden niveau zijn. Maar ik had vandaag wel verwacht dat MvB zou starten met Thomas en Doan - niet dat het veel had uitgemaakt, overigens...
 
Ja nadat hij jaren lang ons opzadelde met Derijkckjes van deze wereld en later nog Brenet op de plek van Willems zette en Viergever transfervrij haalde, voor de basis... Arias was ook transfervrij, gewoon weer een gok, die goed uitpakte. Nee niet dat hij er echt voor ging, altijd gokken en halve maatregelen als het ging om de verdediging terwijl hij nog zijn moeder verkocht voor een goede aanvaller of middenvelder. En dan nog al die rare clausules. Heb je al gelezen dat wij onze verhuurde speler niet zomaar mochten terug halen bij Heerenveen? En wat te denken van de terugkoop clausule van Angelino. Telkens een lijk die uit de kast van Marcel komt...

Ik heb het net allemaal even opgezocht. Natuurlijk is niet alles even geslaagd. Maar welke aankoop van JdJ heeft tot nu toe rendement? 0% succes. Brands heeft onze kas enorm gespekt met een aantal 'gokjes'. Elke transfer is een gok, of je nu 10k of 10m uitgeeft.

Maargoed, hier gaan we toch niet uitkomen. En zeker niet vanavond! Ik gaat mn bed zoeken! Welterusten.
 
Ik heb het net allemaal even opgezocht. Natuurlijk is niet alles even geslaagd. Maar welke aankoop van JdJ heeft tot nu toe rendement? 0% succes. Brands heeft onze kas enorm gespekt met een aantal 'gokjes'. Elke transfer is een gok, of je nu 10k of 10m uitgeeft.

Maargoed, hier gaan we toch niet uitkomen. En zeker niet vanavond! Ik gaat mn bed zoeken! Welterusten.
Ik verdedig JdJ niet, heb ik nooit gedaan ook. Lees anders zijn topic maar..
Maar om Brands te gaan verheerlijken omdat we nu met de echte amateurs te maken hebben gaat me te ver. JdJ heeft 8 jaar meegelopen met Brands en zijn beleid voortgezet. Ook Bruma is gewoon een aankoop van Brands; hij wilde hem al jaren lang hebben.
 
ik geloof dat het niet eens zo erg meer vind. Hangt ook samen met mijn inschatting dat we voorlopig nig niet uit het dal zullen zijn geklommen. En dan hebben we in de EL niets te zoeken ...

Na de eerste 3 wedstrijden in de poule had PSV alles in de EL te zoeken... Overwinteren leek een formaliteit. De ineenstorting is plotseling gekomen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan