Sporting CP - PSV | Donderdag 28 november | Einstand 4- 0 (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
En nu maar hopen dat Mark na het ontslag snel een andere club heeft...zodat hij Sadilek en zijn vriendjes meeneemt...en al die ja-knikkers naast hem
 
MvB kan hier niet zo heel veel aan doen. De selectie is zwak en uit balans, dat komt door het aankoopbeleid. Zoals al eerder gezegd, MvB heeft ook veel goed gedaan, eigemlijk bijna alles wat we hier op het forum hebben geroepen. Het enige wat hij (nog) niet gedaan heeft is sadilek eruit flikkeren en Viergever op LB, maar of dat nou zo heel erg veel uit gaat maken? Zoals je zei, het is bijna over voor MvB, maar dat is grotendeels de schuld van JdJ en Toomn en RvC die het allemaal hebben laten gebeuren
Niet mee eens, zelfs rkc speelt beter als psv, alleen de spelers zijn slechter. Er zit bij psv geen enkel idee en automatisme in het elftal en dat is de trainer aan te rekenen
 
Mede Supporters heel erg sorry dat soms ik reageer heel boos, maar het doet me heel erg pijn om PSV zo te zien te onder gaan
Geen EL geld, Geen kampioenschap prime en geen goede uitgaande transfer zou heel slecht uitpakken voor PSV.
ik zie de komende jaren niet roestkleurig uit.

Lieve Mark als je dit leest, ik heb respect voor jou als clubicoon, maar het wordt tijd om jou verantwoordelijk te nemen als clubman en PSV verlaten en niet aan jou zelf te denken
 
MvB kan hier niet zo heel veel aan doen. De selectie is zwak en uit balans, dat komt door het aankoopbeleid. Zoals al eerder gezegd, MvB heeft ook veel goed gedaan, eigemlijk bijna alles wat we hier op het forum hebben geroepen. Het enige wat hij (nog) niet gedaan heeft is sadilek eruit flikkeren en Viergever op LB, maar of dat nou zo heel erg veel uit gaat maken? Zoals je zei, het is bijna over voor MvB, maar dat is grotendeels de schuld van JdJ en Toomn en RvC die het allemaal hebben laten gebeuren

Ik ben het daar mee eens, hè?!
 
MvB kan hier niet zo heel veel aan doen. De selectie is zwak en uit balans, dat komt door het aankoopbeleid. Zoals al eerder gezegd, MvB heeft ook veel goed gedaan, eigemlijk bijna alles wat we hier op het forum hebben geroepen. Het enige wat hij (nog) niet gedaan heeft is sadilek eruit flikkeren en Viergever op LB, maar of dat nou zo heel erg veel uit gaat maken? Zoals je zei, het is bijna over voor MvB, maar dat is grotendeels de schuld van JdJ en Toomn en RvC die het allemaal hebben laten gebeuren

Niet met je eens want ik word niet goed van zijn negatieve defensie spelopvatting en spelers op de verkeerde plaats zetten en dat is hem wel deglijk aan te rekenen of denk je dat JDJ de speelwijze en opstelling bepaald?
 
Met Malen en Bergwijn terug zou alle problemen opgelost zijn volgens van Bommel. Kijk uit naar het interview
“Het plan was goed, dat lag en hebben we doorgenomen. Door momenten verliezen we de controle en lopen we achter de feiten aan. Moet m’n spelers een compliment maken voor de inzet en strijd, daar lag het niet aan maar snap dat het lijkt voor jullie dat er geen strijd is.“
 
Rosenborg - LASK Linz is afgelopen 1-2
PSV is uitgeschakeld. Of ze moeten in de extra tijd nog 5 x scoren. :sad:
 
JdJ telt 10m neer voor Baumgartl en koopt 2 LBs die uit de basis gespeeld worden door fucking Sádilek. Hij verwaarloost de verdediging niet, hij vernietigt de verdediging.

Brands haalde Arias, Willems, Moreno, Angelino. Voor de helft van wat JdJ nu uitgaf aan de verdediging.
Ja nadat hij jaren lang ons opzadelde met Derijkckjes van deze wereld en later nog Brenet op de plek van Willems zette en Viergever transfervrij haalde, voor de basis... Arias was ook transfervrij, gewoon weer een gok, die goed uitpakte. Nee niet dat hij er echt voor ging, altijd gokken en halve maatregelen als het ging om de verdediging terwijl hij nog zijn moeder verkocht voor een goede aanvaller of middenvelder. En dan nog al die rare clausules. Heb je al gelezen dat wij onze verhuurde speler niet zomaar mochten terug halen bij Heerenveen? En wat te denken van de terugkoop clausule van Angelino. Telkens een lijk die uit de kast van Marcel komt...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan