Sporting CP - PSV | Donderdag 28 november | Einstand 4- 0 (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik kom net thuis en dacht, ik zal eens kijken hoeveel het staat; fokking 4-0. Wat een enorme afgang zeg, tjonge jonge. Tegen zo'n matige club zo eraf gaan, net als tegen LASK. Dit PSV is dus kennelijk zo zwak dat het niet eens de groepfase van de EL kan doorkomen tegen een paar prutsclubjes. Seizoen is gewoon voor de winterstop al afgelopen. Alleen 400 miljoen euro en een nieuwe technische staf en directie kan dit er nog bovenop helpen, maar dat gaat niet gebeuren. Er is dus niet alleen niks om naar uit te kijken voor nu, maar ook niet voor de toekomst.
 
John de Jong: “ Er zullen in de winterstop geen aankopen plaats vinden, de selectie is breed genoeg en bovendien kwalitatief goed genoeg. We staan er goed voor”.

Mocht de Jong blijven zitten, hoop ik nog ook dat hij dit gaat zeggen ook. Anders nog meer kapitaal verbrassen aan middelmaat.
 
Ik vind het probleem niet bij Mark van Bommel liggen. Wel bij de kwaliteit en mentaliteit van sommige van onze spelers, gehaald door onze TD die helaas niet de kwaliteit heeft van Marcel Brands. En Unnerstall is een betere lijnkeeper dan Zoet.
Hahaha Marcel Brands.., JdJ is de beste leering die Brands maar kan wensen: verdediging verwaarlozen, dure miskopen. Even kijken nog of die allerlei rare clausules en constructies wel achterwege laat...
 
Ik kom net thuis en dacht, ik zal eens kijken hoeveel het staat; fokking 4-0. Wat een enorme afgang zeg, tjonge jonge. Tegen zo'n matige club zo eraf gaan, net als tegen LASK. Dit PSV is dus kennelijk zo zwak dat het niet eens de groepfase van de EL kan doorkomen tegen een paar prutsclubjes. Seizoen is gewoon voor de winterstop al afgelopen. Alleen 400 miljoen euro en een nieuwe technische staf en directie kan dit er nog bovenop helpen.

Vruuger....twee vingers in de neus en kijken of we 12 of 15 punten gingen halen...hoeveelste keer is dit nu al een uitschakeling in de groepsfase?
Stumpers. Echt. :braak:
 
Ik vind het probleem niet bij Mark van Bommel liggen. Wel bij de kwaliteit en mentaliteit van sommige van onze spelers, gehaald door onze TD die helaas niet de kwaliteit heeft van Marcel Brands. En Unnerstall is een betere lijnkeeper dan Zoet.
Nou je ziet nog steeds niet he?
Hij speelt met 2 VM in plaats 2 AM, hij heeft Pereiro en Guti en wat doet hij?
Bruma is een drama sinds dag één, maar die begint weer in aftrap.
Sadilek bakt niets op links, maar die mag weer op.

dus nu vertel mij wie is schuldig om zo een opstelling?
Ik had beter zo iets gezien

Bergwijn—- Malen —— Pereiro
————Guti———/Mo———
—————-Hindrix—————
Viergever—Shwab— Bumg—- Dumfries
——————Uni—————————-
 
Laten we positief blijven. Van Bommel kan nog een poosje experimenteren met veel van hetzelfde en hopen dat het een keer op z'n plek valt, de jongens kunnen tot het nieuwe seizoen lekker vrijuit voetballen, krijgen de kans om veel te leren van de fouten die ze maken en John de Jong kan nog een paar boeken over het TD-schap lezen. 2020/21, here we come.
 
Laten we positief blijven. Van Bommel kan nog een poosje experimenteren met veel van hetzelfde en hopen dat het een keer op z'n plek valt, de jongens kunnen tot het nieuwe seizoen lekker vrijuit voetballen, krijgen de kans om veel te leren van de fouten die ze maken en John de Jong kan nog een paar boeken over het TD-schap lezen. 2020/21, here we come.

Je bedoelt 2021/2022.
 
Spelers gaan voor Markje niet meer door het vuur dan is het klaar, weet iedereen, behalve onze gemoedelijke bestuurtje, bakkie koffie Mark het zit even tegen he jammer joh. Wij staan achter je!
 
Laten we positief blijven. Van Bommel kan nog een poosje experimenteren met veel van hetzelfde en hopen dat het een keer op z'n plek valt, de jongens kunnen tot het nieuwe seizoen lekker vrijuit voetballen, krijgen de kans om veel te leren van de fouten die ze maken en John de Jong kan nog een paar boeken over het TD-schap lezen. 2020/21, here we come.

Ik hoop het toch niet zeg!
 
Ja inderdaad, waarom speelde Thomas niet vanaf het begin? Is echt beter dan Hendrix/Guti/noem het maar op.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan