Nederlands Elftal

Tegen F*cking Estland.
Staat hij daar tegen Duitsland, Frankrijk of een ander sterk land ben je de Sjaak.

Betwijfel ik. De verdedigende kwaliteiten kan je wegstrepen tegen de aanvallende surplus die hij brengt. Veltman en Dumfries zullen nooit een fatsoenlijke voorzet geven, of een man uitspelen. Bovendien heeft Promes al genoeg rechtsback gespeeld op het hoogste niveau dus hij weet wat er verdedigend van wordt gevraagd. Ook heb je een niet zo misselijk centraal duo om Promes te ondersteunen.
 
Tegen F*cking Estland.
Staat hij daar tegen Duitsland, Frankrijk of een ander sterk land ben je de Sjaak.

Met Dumfries of Veltman ben je ook de sjaak. Scheelt alleen dat je dan wel iemand hebt die kan voetballen als rechtsback en niet het tempo uit het spel haalt.
 
Het voetbalt natuurlijk ook wel anders als er niks meer op het spel staat. Maar dit is zeker een aantrekkelijk elftal.
Kies toch liever voor de elf van het damesteam. Maak ik wel zelf de opstelling anders zit ik nog met Depay opgescheept 😁
 
Je ziet overigens wel dat Stengs nog vaak veel tijd nodig heeft op dit nivo, is toch weer wat anders dan AZ. Had Koeman toch weer goed gezien. Speelt geen heel goede wedstrijd, maar zeker niet slecht. Die komt er wel
 
Met Dumfries of Veltman ben je ook de sjaak. Scheelt alleen dat je dan wel iemand hebt die kan voetballen als rechtsback en niet het tempo uit het spel haalt.

Ja klopt voetballend is hij beter maar tegen bijvoorbeeld een gnarby heb ik daar liever een verdediger die hem uit de wedstrijdstrijd houd dan een verkapte back die eigenlijk aanvaller is die op de middenlijn staat mee te voetballen.
 
Duitsland - Noord Ierland tussenstand 1-1.
Noord Ierland kwam zelfs 0-1 voor.

Fluit maar af daar. :D
En Nederland wint de groep.
Als Koeman zaterdag met deze opstelling begonnen was dan was de groepswinst nu al zeker.
Dat denk ik ook. Dan had Duitsland aan een punt genoeg vanavond.
 
Duitsland staat bij rust 2-1 voor. De groepswinst gaat dus niet door voor Nederland.
Duitsland gaat wel winnen van Noord-Ierland.
 
Valt me op dat de commentatoren wel erg negatief zijn bij de nos, tov de Franse commentatoren over Nederland. Grappig om het verschil te zien.
 
Arme Luuk heeft nog geen bruikbare bal gehad. Kunnen ze beter Boadu neerzetten.
Geef Weghorst maar eens een keer een kans. Voor Boadu is het nog te vroeg, zie Stengs voor wie het allemaal nog wat te snel gaat

Edit: Boadu gaat erin komen, laat hij mn ongelijk maar bewijzen
 
Terug
Bovenaan Onderaan