LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heb je gelijk in.
Rosario durft pas naar voren te spelen, wanneer er in een gebied van 30 meter, geen speler van de tegenstander te zien is...Loopt er een speler (Gutierrez) naar de 16 speelt hij gewoon de bal saai naar achteren...Wat een farce.

Is er nog een LASK-PSV op?
 
Echt matige spelers hebben we... Technisch, mentaal en tactisch echt van een bedroevend niveau. Je ziet dat Ihattaren dan te veel wil gaan doen en zich vastloopt omdat die Bruma zo slap en zo mieterig speelt, Bah! Ik neemt het een jonge jongen als Cody die de kwaliteiten van Ihattaren niet heeft, niet eens kwalijk dat hij ongelukkig speelt. Zo’n jongen kan alleen groeien in een goed draaiend elftal. Maar zo’n Guti, Sadilek, Bruma om je heen is het gewoon heel lastig. En dan deel je ook mee in de malaise. En centraal achterin zit er ook totaal geen opbouw in. Alles is op goed geluk omdat JdJ alleen maar miskopen heeft gehaald en niet wat dit elftal nodig had kwa technische bagage en persoonlijkheid. Snel opzouten.
 
1e helft
Lask Linz - PSV
58% Balbezit 42%
18 Doelpogingen 1
2 Schoten op doel 1
9 Schoten naast doel 0
7 Geblockte schoten 0

:eek: :oops:

Laat ik het eens positief benaderen.
PSV heeft geen enkele bal naast geschoten. (Y)
 
1e helft
Lask Linz - PSV
58% Balbezit 42%
18 Doelpogingen 1
2 Schoten op doel 1
9 Schoten naast doel 0
7 Geblockte schoten 0

:eek: :oops:

Laat ik het eens positief benaderen.
PSV heeft geen enkele naast geschoten. (Y)

Waarom schrijf jij eigenlijk altijd "geblockt"? Is me al eerder opgevallen.
 
Ben klaar met markje dat is de enige reden als hij nu wint met 0 - 1 komt hij weer met zijn wijsheden en bijdehandse smoel en wil dat hij vertrekt

Of je klaar bent met een coach of niet, ik hoop nooit, nooit dat ze met 5-0 van het veld afgeveegd worden. Bovendien heeft ie dan na 4 wedstrijden 10 punten te pakken in de EL en ben je dus door. Dat is een goed resultaat. Die ik het voorlopig voor.
 
Of je klaar bent met een coach of niet, ik hoop nooit, nooit dat ze met 5-0 van het veld afgeveegd worden. Bovendien heeft ie dan na 4 wedstrijden 10 punten te pakken in de EL en ben je dus door. Dat is een goed resultaat. Die ik het voorlopig voor.
Tuurlijk lekker positief zijn dat vind ik Trollen wat er is geen reden om positief te zijn! Na zondag 11 punten achter op 020
 
Zijn er hier nog fans van Rosario?
Man man, alles stokt bij hem. Waarom geen Pereiro/Thomas voor hem.

Mark zet Pereiro gewoon op de tribune. Daar moet behoorlijk wat rancune zitten of Pereiro heeft zijn vrouw genaaid ofzo. Anders is het niet meer uit te leggen dat je met dit klotespel, schorsingen en blessures Pereiro niet eens op de bank zet of speeltijd gunt. Ik vermoed een persoonlijke kruistocht tegen Pereiro omdat hij niet bijtekent. Waarbij ik Pereiro overigens volledig gelijk geef.
 
Als Rosario een fatsoenlijke middenvelder naast hem had, ipv Guti, dan zou hij een stuk beter uit de verf komen. Net ook weer, pass van Guti die net te ver weg is, waardoor Rosario alleen maar kan wegwerken.

dat is het niet denk ik. Rosario speelt namelijk ook altijd kut als Guti er niet bij is. Die kan er gewoon hélemaal geen hout van.
 
Mark zet Pereiro gewoon op de tribune. Daar moet behoorlijk wat rancune zitten of Pereiro heeft zijn vrouw genaaid ofzo. Anders is het niet meer uit te leggen dat je met dit klotespel, schorsingen en blessures Pereiro niet eens op de bank zet of speeltijd gunt. Ik vermoed een persoonlijke kruistocht tegen Pereiro omdat hij niet bijtekent. Waarbij ik Pereiro overigens volledig gelijk geef.
Ik denk een trio ; Pereiro Unnerstall en mevr v Bommel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan