Engels voetbal

Martial word echt een topper ooit, over een jaartje of 2-3 dan is hij heer en meester.

Maar ik mag hem verder niet, bepaalde charisma ofzo waardoor ik hem haat :rf:
 
Shearer bij MotD: The new signings of Newcastle just aren't good enough. Zal hij daarmee ook Gini bedoelen? Kan het me bijna niet voorstellen. Loopt toch ongeveer 1 op 2 als middenvelder. Volgens mij zit het meer in het falen van Coloccini, Mbemba en Dummett, ook Janmaat is af en toe een verschrikking.
 
Shearer bij MotD: The new signings of Newcastle just aren't good enough. Zal hij daarmee ook Gini bedoelen? Kan het me bijna niet voorstellen. Loopt toch ongeveer 1 op 2 als middenvelder. Volgens mij zit het meer in het falen van Coloccini, Mbemba en Dummett, ook Janmaat is af en toe een verschrikking.

Je kan die clubs uit Newcastle niet serieus nemen, wanbeleid wordt daar gevoerd :|
 
Shearer bij MotD: The new signings of Newcastle just aren't good enough. Zal hij daarmee ook Gini bedoelen? Kan het me bijna niet voorstellen. Loopt toch ongeveer 1 op 2 als middenvelder. Volgens mij zit het meer in het falen van Coloccini, Mbemba en Dummett, ook Janmaat is af en toe een verschrikking.

Alan Shearer moet verder zijn mond houden want hij heeft er zelf ook weinig van gebakken toen hij trainer werd van Newc United. De aankopen van destijds waren behoorlijk goed maar ze hadden een slechte trainer....
Neemt niet weg dat Newc. al jaren een verzameling van zakkenvullers is die weten dat je met deze club niets kan bereiken. Als de zaakwaarnemer van Gini had gedacht dat met de aankoop van Gini heel wat zou gaan veranderen bij die club, dan houdt hij zichzelf voor de gek of hij denkt dat hij anderen voor gek kan houden. Die club kan al jaren geen echt team samenstellen en ook nu zie je dat iedereen gewoon op het veld staat omdat ze nu eenmaal moeten voetballen. Er is totaal geen samenhang, geen passie en geen werken voor elkaar te zien. En nu denken ze dat Seedorf dat wel even kan gaan veranderen... Ik zou zeggen gooi die Collicinis, Janmaatjes en Perez er uit en trek een aantal teamspelers aan.
Wat een grove fout van Gini om met zo een club in zee te gaan, alleen voor geld want hij kon ook naar stabielere clubs als Everton.
 
Arsenal weer in de problemen. Het blessure leed houd maar niet op. Nu Alexis Sanchez met hamstringproblemen eruit. En Koscielny met een nieuwe blessure. Houd het dan nooit op daar?
Waar zou dat toch door komen? Het is toch niet normaal dat ze gemiddeld 1 man per wedstrijd verliezen aan blessures?
 
Arsenal weer in de problemen. Het blessure leed houd maar niet op. Nu Alexis Sanchez met hamstringproblemen eruit. En Koscielny met een nieuwe blessure. Houd het dan nooit op daar?
Waar zou dat toch door komen? Het is toch niet normaal dat ze gemiddeld 1 man per wedstrijd verliezen aan blessures?

Verkeerde trainingsmethode?
 
Arsenal weer in de problemen. Het blessure leed houd maar niet op. Nu Alexis Sanchez met hamstringproblemen eruit. En Koscielny met een nieuwe blessure. Houd het dan nooit op daar?
Waar zou dat toch door komen? Het is toch niet normaal dat ze gemiddeld 1 man per wedstrijd verliezen aan blessures?
Volgens mij had Sanchez al last, maar liet Wenger hem toch spelen. Tja...
 
Arsenal weer in de problemen. Het blessure leed houd maar niet op. Nu Alexis Sanchez met hamstringproblemen eruit. En Koscielny met een nieuwe blessure. Houd het dan nooit op daar?
Waar zou dat toch door komen? Het is toch niet normaal dat ze gemiddeld 1 man per wedstrijd verliezen aan blessures?
Arsenal heeft veel van die kleine explosieve spelers. De kans op blessure is bij dit soort spelers heel groot, tenzij je net als Messi heel vaak de tackles kan ontwijken, maar dat is een extra kwaliteit die niet iedereen heeft. En waarschijnlijk is hun manier van trainen niet geschikt voor zulke type spelers. Arsenal is al jaren de lijstaanvoerder voor wat betreft langdurige blessures.
 
Bolton, nummer laatst op het tweede niveau van Engeland, heeft een schuld van 245 miljoen euro :unsure: Hebben het salaris van de spelers niet betaald afgelopen maand.
 
Bolton, nummer laatst op het tweede niveau van Engeland, heeft een schuld van 245 miljoen euro :unsure: Hebben het salaris van de spelers niet betaald afgelopen maand.
Ik zie een gemeenteakkoord voor steun aankomen.
Elke inwoner van Bolton betaald dit jaar 1757.49 euro extra belasting.
 
Bolton, nummer laatst op het tweede niveau van Engeland, heeft een schuld van 245 miljoen euro :unsure: Hebben het salaris van de spelers niet betaald afgelopen maand.

Ik hoop dat er nog meer zullen volgen. Ze zijn daar helemaal gek geworden in Engeland met die bedragen, waardoor PSV geeneens kan concurreren met een degradatiekadidaat uit de PL. De luchtbel mag snel ploffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan