PSV - VVV Venlo | Zondag 6 oktober | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ze spelen elke wedstrijd ruk of vind je van niet.

Nee, dat vind ik van niet. Ik vind het eigenlijk een heel leuk elftal, met duidelijk enkele zwakke punten - en nog erg jong, dus het schiet een beetje heen en weer. Maar echt oprecht leuk. En de resultaten zijn ook gewoon goed.

Jij vindt dat klaarblijkelijk niet. Prima. Daar kunnen we over discussiëren. Maar mijn vraag is: waarom zo cynisch? Het lijkt alsof je iets wilt bewijzen. Dat gaat je zo in ieder geval niet lukken.
En daarnaast: in principe delen we dezelfde clubliefde - PSV. Da's toch juist mooi? Dus waarom dat cynisme?
 
Nee, dat vind ik van niet. Ik vind het eigenlijk een heel leuk elftal, met duidelijk enkele zwakke punten - en nog erg jong, dus het schiet een beetje heen en weer. Maar echt oprecht leuk. En de resultaten zijn ook gewoon goed.

Jij vindt dat klaarblijkelijk niet. Prima. Daar kunnen we over discussiëren. Maar mijn vraag is: waarom zo cynisch? Het lijkt alsof je iets wilt bewijzen. Dat gaat je zo in ieder geval niet lukken.
En daarnaast: in principe delen we dezelfde clubliefde - PSV. Da's toch juist mooi? Dus waarom dat cynisme?

Helemaal eens clubliefde delen we. Maar ik word hier wel verketterd elke keer als je was kritisch zegt daarom het cynisme vandaag, maar kan het hebben hoor geen enkel probleem.
 
Malen weer. Wow, echt wow. Wat is die zich gigantisch sterk aan het ontwikkelen. Ik zei nog in het begin van het seizoen dat ik twijfelde of die wel meer dan 7 goals zou maken omdat ik heel veel twijfels had van hem in de spits. Maar tjonge, hij is me wel compleet aan het verrassen.

Oh 3-1. Hoe gaat die bal vanaf die plek erin dan? Man man Ruiter.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan