PSV - VVV Venlo | Zondag 6 oktober | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat snap je niet, ok leg ik het uit PSV speelt dit hele seizoen al erg pover alleen de resultaten verbloemen een hoop (gelukkig scoren we makkelijk). Maar op een of ander manier zien weinig supporters dat hier. De opstellingen van Markje zijn niet logisch, de wissels niet, de instelling niet (want je moet ze over het hele veld afjagen) en we maken 1 - 0 nu en iedereen weer tevreden en positief. Let maar op dat dit geen stand kan blijven houden.
Dat t niet goed is ziet t gros hier, dat de opstelling vaak rammelt ook. Maar, het altijd maar afzeiken van spelers en trainers zal niets, maar dan ook niet op het veld doen veranderen.

BTW, de 1-0 heeft geen stand gehouden, 2-0!
 
Iedereen die negatief is over Dumfries dat vind ik belachelijk. Hij is voetballend niet zo goed maar zal er altijd alles aan doen en dat kan je van de meesten niet zeggen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zou dat nu als club leuk zijn? 1 uur lang anti-voetbal spelen en toch met 2-0 achterstaan.
 
Ja, alsnog. Van mij mag Sailors prima kritisch zijn, was afgelopen donderdag ook terecht. Maar doen alsof hij alles onderbouwt terwijl dat niet zo is hoeft van mij niet.

Lees eerder topics maar terug en ik blijf niet herhalen. Ik was de eerste die zei dat Ihattaren basis moest!!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan