PSV - VVV Venlo | Zondag 6 oktober | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bergwijn ik dacht wat the fuck verspeelt hij het door niet over te geven, zijn maat zou voor een bijna leeg goal staan. Maar hij scoort
 
Nee, het gaat niet om kritiek - maar om cynisme. Blijkbaar wil je ons iets inwrijven, dat snap ik niet.

Dat snap je niet, ok leg ik het uit PSV speelt dit hele seizoen al erg pover alleen de resultaten verbloemen een hoop (gelukkig scoren we makkelijk). Maar op een of ander manier zien weinig supporters dat hier. De opstellingen van Markje zijn niet logisch, de wissels niet, de instelling niet (want je moet ze over het hele veld afjagen) en we maken 1 - 0 nu en iedereen weer tevreden en positief. Let maar op dat dit geen stand kan blijven houden.
 
Moet je ff t topic van afgelopen donderdag teruglezen.

Ja, ik heb het een beetje gezien. Snap het nog steeds niet. Zelfs als je vindt dat dit forum te positief is, waarom zou je dan per se een punt willen maken, laat staan op zo'n manier... :unsure:
Als je zo negatief bent, dan hoop je bijna dat PSV een klotewedstrijd speelt, zoals vandaag - dan kan je namelijk iets 'bewijzen'.
 
Haha klote stream, bij mij was Schwaab nog het klootviolen. Hoezo wisselen trouwens? Bergwijn de grote man bij PSV als ze het moeilijk hebben
 
Ja, ik heb het een beetje gezien. Snap het nog steeds niet. Zelfs als je vindt dat dit forum te positief is, waarom zou je dan per se een punt willen maken, laat staan op zo'n manier... :unsure:
Als je zo negatief bent, dan hoop je bijna dat PSV een klotewedstrijd speelt, zoals vandaag - dan kan je namelijk iets 'bewijzen'.

Ze spelen elke wedstrijd ruk of vind je van niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan