PSV - Ajax | Zondag 22 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terechte uitslag wat mij betreft. Beide teams wisselde betere- met mindere fases af. PSV op dit moment simpelweg nog niet sterk genoeg om een vuist te maken op het middenveld en aanspraak te maken op de zege. Positief om te zien was dat we zeker niet minder waren dan dit Ajax. Dat terwijl er nog veel rek zit in onze selectie. Ik ben benieuwd als we een half jaartje verder zijn....

Benoemenswaardig is wat mij betreft het spel van Ihattaren. Ondanks zijn 17 jaar straalde deze speler een rust uit en was duidelijk niet onder de indruk van de kwaliteiten van zijn tegenstanders. Het leek alsof dit al zijn 10e PSV-Ajax was.
 
Al met al ben ik uiteindelijk tevreden met 1-1, want in de 1e helft was Ajax duidelijk beter dan PSV....de 2e helft was PSV beter en qua grote kansen waren beiden nagenoeg in evenwicht....dus: 1-1 is prima !!
 
Ik was er al bang voor, maar wat missen we Guti zeg. Dat beetje extra voetbal op het middenveld.

Met de uitslag kan ik overigens leven, gezien de wedstrijd. Dan maar weer een keer in Amsterdam winnen.
 
Aan het begin van het seizoen was ik bang dat we niet in de buurt van Ajax zouden komen, dus ik ben blij om te zien dat beide ploegen toch wel aan elkaar gewaagd zijn. Zeker ook aangezien dit met het middenveld duo Hendrix en Rosario was.
 
Laten we het hopen! Maar dan moeten er echt andere jongens op het middenveld.
Dat zou kunnen helpen, maar zag donderdag voor dat ook aanvallers elkaar nog niet begrepen, dat gaat helemaal goed komen. Daarbij, ik snap dat Mark voor een topper niet direct Doan in de basis zet. En het was jammer dat onze Griek geblesseerd was, dat ie maar fit mag zijn straks in de Arena!
 
Ik vraag mij het volgende hardop af: Sadilek was eveneens ruk als linksback. Waarom is Mark dan niet met Boscagli in de basis gestart..?? In dat geval had hij Doan kunnen inbrengen voor Hendrix en dan hadden we denk ik een totaal andere wedstrijd gehad in de laatste 20 minuten...
 
Helemaal mee eens. Het enige waar ik nog steeds van baal is dat Angelino niet meer bij ons speelt. Dan hadden we echt een ontzettend leuk team gehad(nu natuurlijk ook wel). De linksbackpositie gaat nog wel een dingetje worden dit seizoen.
Overwinteren in de EL, dan is half seizoen huren misschien nog een optie
 
Ik vraag mij het volgende hardop af: Sadilek was eveneens ruk als linksback. Waarom is Mark dan niet met Boscagli in de basis gestart..?? In dat geval had hij Doan kunnen inbrengen voor Hendrix en dan hadden we denk ik een totaal andere wedstrijd gehad in de laatste 20 minuten...
Ik denk omdat Boscagli meer ruimte laat en Sadilek Korter erop zit. Werkte aardig vandaag.
 
Makkelie nooit meer laten fluiten. Deze gast was een drama en voor iedereen zichtbaar probleem 020. Die vent heeft PSV 3 punten gekost. Wat een oetlul.

Grappig hoe jij in een wedstrijd die echt niets met de scheids te maken had, hem toch erbij probeert te halen. Ik weet dat je er al jaren bent, ik ook, maar tis nu echt tijd voor die negeerknop..

Over de wedstrijd:
Ik kan wel leven met 1 - 1. Gelijkwaardig, dus we zijn gewoon goed bezig. Ajaks is de gedoodverfde kampioenskandidaat en wij blijven prima bij.
 
Grappig hoe jij in een wedstrijd die echt niets met de scheids te maken had, hem toch erbij probeert te halen. Ik weet dat je er al jaren bent, ik ook, maar tis nu echt tijd voor die negeerknop..

Over de wedstrijd:
Ik kan wel leven met 1 - 1. Gelijkwaardig, dus we zijn gewoon goed bezig. Ajaks is de gedoodverfde kampioenskandidaat en wij blijven prima bij.

Ik vond Makkelie vandaag erg onzichtbaar. Dat is dus positief.
 
1-1 wel terecht denk ik. Was geen beste wedstrijd van beide kanten. Leek alsof PSV en Ajax meer niet wilden verliezen dan winnen.
 
Wat wel nog een dingetje is is dat Ajax eigenlijk met tien man op het veld had moeten staan.
Ja, was n klein kwartier met n man meer geweest? Of nog korter. Gaat niet alleen of wij er wat aan hadden gehad maar ook om de schorsing voor de volgende wedstrijd die dus niet komt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan