PSV - Vitesse | Zaterdag 14 september | Eindstand: 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Oja nog iets. 3 goals tegen waarvan er 1 gewoon afgekeurd had moeten worden. Dat is ook niet slecht.
 
Bedankt Armand!
Obispo verspeelt de bal nogal knullig, maar vervolgens is het de andere centrale verdediger die Malen gewoon laat weglopen. Ik vond die ander meer schuld hebben.
Bergwijn is weer gaan zitten....direct wisselen, Ihattaren op de plaats van Bergwijn en Gakpo op de plek van Ihattaren...
In de krant las ik dat Ihatarren op 10 speelde. Waar speelde hij nu?
Deze vind die dus wel hands? Makkelijk gegeven. Die van Obispo was meer hands dan deze.

Rare scheidsrechter.
Ik vond het wel een erg makkelijk gegeven penalty.
Nou, dit leek weer een beetje op het PSV van de eerste seizoenshelft sinds MvB's aanstelling.
Ik heb alleen de samenvatting gezien. Goed nieuws dan!
 
5-0 tegen een ploeg in vorm, en dan was PSV volgens sommigen matig. Dat belooft wat als men een beetje in vorm komt. En dan wint ajaks thuis van hun favouriete “tegenstander” Heerenveen d.m.v. wat essentiële VAR-hulp (wederom) en dan komt PSV hoogstens tot plaats twee.
Gelukkig zijn met wat je hebt, dat is ook iets. Want een perfecte, foutloze wedstrijd tegen een hele goede tegenstander...ik moet het nog meemaken. (Hoewel PSV-AC Milan dichtbij kwam, alleen :cry:)
 
Hoe heeft Phillip Cocu@ het ervaren? Phillip Cocu
Grandioos. Het was een leuke dag.
Smiddags op het terras gezeten, toen in mn eentje een paar uur tussen uit geweest, naar de Ierse pub (ik vind ierse pubs altijd mooi). Daar met een Leicester fan aan de praat geraakt die samen was met een Juventus fan. Dat was gezellig.
Er was ook een soort van fanfare voor de wedstrijd, was ook mooi.
Top ook dat we uitgerekend in deze wedstrijd met 5-0 winnen en nog gekker; dat Malen ze allemaal maakt.
Ik heb nog nooit een PSVer gezien die er 5 maakte in een wedstrijd. Kezman en Bruggink met vier heb ik wel meegemaakt. Afonso Alves is natuurlijk recordhouder met 7, dat is bizar en Van Basten scoorde meerdere keren 5 x in een wedstrijd. Nu dus Donyell Malen in de records.
 
Grandioos. Het was een leuke dag.
Smiddags op het terras gezeten, toen in mn eentje een paar uur tussen uit geweest, naar de Ierse pub (ik vind ierse pubs altijd mooi). Daar met een Leicester fan aan de praat geraakt die samen was met een Juventus fan. Dat was gezellig.
Er was ook een soort van fanfare voor de wedstrijd, was ook mooi.
Top ook dat we uitgerekend in deze wedstrijd met 5-0 winnen en nog gekker; dat Malen ze allemaal maakt.
Ik heb nog nooit een PSVer gezien die er 5 maakte in een wedstrijd. Kezman en Bruggink met vier heb ik wel meegemaakt. Afonso Alves is natuurlijk recordhouder met 7, dat is bizar en Van Basten scoorde meerdere keren 5 x in een wedstrijd. Nu dus Donyell Malen in de records.

Een Leicester fan, zeg je? :maniac:
 
EEj47l-XoAAjBUo


Kut krant
 
Hahaha. Zoet had in de eerste minuten direct een belangrijke save en is voor de rest niet in moeilijkheden gekomen. Hoe kan je die uberhaupt maar een 5,5 geven. Misschien willen ze weer puntjes tbv ajax scoren na alle negatieve uitlatingen van Driessen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan