PSV - Apollon Limassol | Donderdag 22 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Apoel heeft de zaakjes prima op orde. Geen enkele druk vanuit PSV, nul creativiteit en de Cyprioten krijgen zowaar de beste kansen in Eindhoven. Ook die Baumgartl kan de ballen alleen maar weg rammen. Dit elftal heeft ook in de EL niets te zoeken. Dat zeg ik niet omdat ik negatief wil doen maar omdat dit echt pijn doet aan je ogen. Ihattaren de enige speler die rust aan de bal heeft. Dat zegt genoeg.
 
Ik vond die analyse van Dick Advocaat wel redelijk verhelderend laatst dat met deze 4 man voorin je alleen alles dicht loopt
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Apoel heeft de zaakjes prima op orde. Geen enkele druk vanuit PSV, nul creativiteit en de Cyprioten krijgen zowaar de beste kansen in Eindhoven. Ook die Baumgartl kan de ballen alleen maar weg rammen. Dit elftal heeft ook in de EL niets te zoeken. Dat zeg ik niet omdat ik negatief wil doen maar omdat dit echt pijn doet aan je ogen. Ihattaren de enige speler die rust aan de bal heeft. Dat zegt genoeg.
Toch iets te negatief. PSV heeft in ieder geval meer te zoeken in de EL dan Apoel. Zoals Apeol speelt kan PSV het ook makkelijk, met z'n allen achter de bal
 
Apoel heeft de zaakjes prima op orde. Geen enkele druk vanuit PSV, nul creativiteit en de Cyprioten krijgen zowaar de beste kansen in Eindhoven. Ook die Baumgartl kan de ballen alleen maar weg rammen. Dit elftal heeft ook in de EL niets te zoeken. Dat zeg ik niet omdat ik negatief wil doen maar omdat dit echt pijn doet aan je ogen. Ihattaren de enige speler die rust aan de bal heeft. Dat zegt genoeg.

Als het kwalitatief dan al mankerende is, laat dan tenminste werklust zien. Snap ff als team dat je thuis de klus moet klaren. Ik hoop dat ze nog wakker worden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan