PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zie er ook nog wel een verdwaalde bal invliegen van Noorse zijde... Is er typische zo'n muffe avond voor...:rolleyes:
 
Ik ga echt chagrijnig worden als PSV een aanvallende creatieve middenvelder voor de basis gaat kopen i.p.v. het gewoon met Mo te proberen. Kapitaalvernietiging.

Eens maar echt mag sowieso nog wel een creatieve bij de rest is tikkie breed en saai en iemand die doelpunten maakt zou ook handig zijn
 
Maar ligt het dan puur aan MvB? Want met spelersmateriaal is niet zo heel veel mis volgens mij.
 
Maar ligt het dan puur aan MvB? Want met spelersmateriaal is niet zo heel veel mis volgens mij.

Mwah, ik wil niet altijd de trainer volledig de schuld geven van het feit dat spelers 100% kansen missen, dat moeten ze nog altijd zelf doen. Het is gewoon een combinatie van.
 
Maar ligt het dan puur aan MvB? Want met spelersmateriaal is niet zo heel veel mis volgens mij.

Ik denk dat Bommel een team in gedachten heeft waar hij te star aan vasthoudt. Vervolgens maakt hij vreemde keuzes als hij dan toch wijzigingen doorvoert.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan