Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Feyenoord staat bij rust met 1-0 voor tegen FC Dinamo Tbilisi.
43' :BALL: Sinisterra

AZ na 65 minuten nog 0-0 tegen Mariupol.

Voor AZ is het prima, 0-0 in Oekraine. Feyenoord moet misschien heel snel nog 3 keer scoren, je weet het maar nooit met ze :rolleyes:
 
Mariupol - AZ 0-0

38% Balbezit 62%
4 Doelpogingen 18
1 Schoten op doel 7
3 Schoten naast doel 7
0 Geblockte schoten 4

Oei AZ ... Behoorlijk wat laten liggen. :oops:
 
Feyenoord op 3-0 voor.
82' :BALL: Eigen goal
83' :BALL: Berghuis (Penalty) ... Slecht genomen, recht door het midden op de keeper, maar de bal gaat tussen de benen door in de goal.
 
Nooit gedacht dit te zeggen. Maar ik heb in 20 minuten dat ik Feyenoord kijk al meer voetbal en beleving gezien dan bij PSV in het hele seizoen :lol:
 
Nooit gedacht dit te zeggen. Maar ik heb in 20 minuten dat ik Feyenoord kijk al meer voetbal en beleving gezien dan bij PSV in het hele seizoen :lol:

Ik zei het al in topic selectie algemeen. Denk dat feyenoord zich met deze aankopen serieus gaat mengen om strijd kampioenschap ;)
 
Iedereen maakte een vreugdesprongetje dat berghuis niet is gekomen maar we hadden hem 10x beter kunnen gebruiken dan bruma, omdat:
A) we overvloed aan linksbuitens hebben en tekort rechtsbuitens
B) berguis by far betere rendement heeft
C) berghuis technischer verfijnder is
D)hij ook op 10 uit de voeten kan
E) Nederlandse jongen met veel eredivisie-ervaring, geen aanpassingsproblemen
 
Iedereen maakte een vreugdesprongetje dat berghuis niet is gekomen maar we hadden hem 10x beter kunnen gebruiken dan bruma, omdat:
A) we overvloed aan linksbuitens hebben en tekort rechtsbuitens
B) berguis by far betere rendement heeft
C) berghuis technischer verfijnder is
D)hij ook op 10 uit de voeten kan
E) Nederlandse jongen met veel eredivisie-ervaring, geen aanpassingsproblemen

Hij heeft af en toe wel wat aanpassingsproblemen met z'n medespelers en/of trainers. Nou is Van Bommel niet zo'n lastige jongen, natuurlijk... :sneaky:
 
Hij heeft af en toe wel wat aanpassingsproblemen met z'n medespelers en/of trainers. Nou is Van Bommel niet zo'n lastige jongen, natuurlijk... :sneaky:

Punt E is van ondergeschikt belang aan A, B, C en D. Positie en rendement belangrijkere wegingsfactoren. Plus voor de variatie zie ik nnet als Ajax met Ziyech ook bij PSV graag een verfijnde voetballer aan de buitenkanten. We hebben al veel sprinters in het arsenaal.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan