Érick Gutiérrez (M)

Wat denken jullie wat het rugnummer van Guti gaat worden? Op dit moment is het #25.
Ik wil graag zsm het nieuwe thuisshirt kopen van PSV, alleen is uiteraar jammer dat de nummers pas eind van de transferperiode officieel worden.
Hetzelfde vraag ik mij af voor Affelay.
 
Wat denken jullie wat het rugnummer van Guti gaat worden? Op dit moment is het #25.
Ik wil graag zsm het nieuwe thuisshirt kopen van PSV, alleen is uiteraar jammer dat de nummers pas eind van de transferperiode officieel worden.
Hetzelfde vraag ik mij af voor Affelay.
Laat dan wel de spelling aan de drukker over als je Ibi kiest voor op je shirt ?
 
Wat denken jullie wat het rugnummer van Guti gaat worden? Op dit moment is het #25.
Ik wil graag zsm het nieuwe thuisshirt kopen van PSV, alleen is uiteraar jammer dat de nummers pas eind van de transferperiode officieel worden.
Hetzelfde vraag ik mij af voor Affelay.

Dan kun je het shirt nu kopen en het rugnummer er later op laten drukken. ;)
 
Het is een bijzonder fenomeen bij spelers die op het randje van de basis spelen. De een forceert zo dat alles fout gaat, de ander speelt zo op safe dat hij net zo goed op de bank had kunnen blijven zitten. Ik zie Guti tijdens invalbeurten vaak geforceerd bezig met zichzelf bewijzen door te veel te willen doen. Volgens mij gaat hij echt nog beter en rustiger spelen als hij meerdere wedstrijden op rij als basisspeler mag beginnen.
 
Gisteren een moment in de wedstrijd gezien wat ik toch al wel vaker heb gezien bij onze mexicaanse vriend. Wordt met zijn rug naar de goal van de tegenstander op het middenveld aangespeeld met 2 man in zijn rug. Op een plek waar je dit kan verwachten. Maar toch een of andere manier voelt/ziet hij dit niet, verspeelt de bal knullig en Wolfsburg staat in een overtal situatie richting Zoet. Liep dan nog wel goed af, maar speelt met echt veel risico. Toch zie ik dit liever bij Guti gebeuren dan bij Hendrix of Rosario :)

Wel zag ik weer een aantal achteloze pasjes over een meter of 20 die hij zo panklaar in de voeten legt bij bijvoorbeeld Lozano. Dat zie ik Rosario en Hendrix dan weer echt nooit doen.
 
Gisteren een moment in de wedstrijd gezien wat ik toch al wel vaker heb gezien bij onze mexicaanse vriend. Wordt met zijn rug naar de goal van de tegenstander op het middenveld aangespeeld met 2 man in zijn rug. Op een plek waar je dit kan verwachten. Maar toch een of andere manier voelt/ziet hij dit niet, verspeelt de bal knullig en Wolfsburg staat in een overtal situatie richting Zoet. Liep dan nog wel goed af, maar speelt met echt veel risico. Toch zie ik dit liever bij Guti gebeuren dan bij Hendrix of Rosario :)

Wel zag ik weer een aantal achteloze pasjes over een meter of 20 die hij zo panklaar in de voeten legt bij bijvoorbeeld Lozano. Dat zie ik Rosario en Hendrix dan weer echt nooit doen.

Dit. En onder druk is hij zwak. Er was een moment dat hij met het gezicht naar de goal stond en er kwam een tegenstander druk zetten. Hij draaide heel houterig weg en kreeg de bal net bij een tegenstander (waardoor die weer moeite had om de bal te verwerken etc). Hij heeft ruimte nodig en dan doet hij mooie dingen.
 
Zeer behoorlijke pot gevoetbald vanavond tegen FC Basel. Sterk in de passing en ook verdedigend aardig. Moet nog wel aan zijn inhoud en handelingssnelheid werken maar is zoals vele al een jaar roepen absoluut van meerwaarde op het middenveld met zijn spelinteligentie.

Lekker ook voor hem dat hij de assist van de 3-2 op zijn naam kan zetten.

Vooralsnog zijn dit de cijfers van Guti dit seizoen:

1 wedstrijd, 90 minuten, 0 goals, 1 assist.

Forza Guti.
 
Helemaal geen slechte pot van Guti gisteren. Krijgt zeker een voldoende (waar er meerdere onvoldoendes in de ploeg zaten) maar had wel enkele keren ongelukkig balverlies.

Maar als hij een aantal keren zal blijven staan zal het zeker beter gaan met wat meer ritme.
 
Ga ik ook hier tikken dat ik Rosario en Guti moeilijk aanspeelbaar vond en vaak de oplossing terug vonden in plaats van snel open te draaien en die snelle aanvallers te bedienen. Wellicht toch een probleem dat ze dit voornamelijk samen moeten doen in plaats van met z'n drieën.

Bergwijn of Lozano verkopen. Dat scheelt keuzestress en dan Ihatarren / Afellay op 10.
 
Zeer behoorlijke pot gevoetbald vanavond tegen FC Basel. Sterk in de passing en ook verdedigend aardig. Moet nog wel aan zijn inhoud en handelingssnelheid werken maar is zoals vele al een jaar roepen absoluut van meerwaarde op het middenveld met zijn spelinteligentie.

Lekker ook voor hem dat hij de assist van de 3-2 op zijn naam kan zetten.

Vooralsnog zijn dit de cijfers van Guti dit seizoen:

1 wedstrijd, 90 minuten, 0 goals, 1 assist.

Forza Guti.
Ik vind wel dat hij meer moet opkomen, dan kan hij voorin gevaar stichten. Hij heeft een dodelijke trap in zijn benen en kan dan spelers vóór hem inspelen/aanspelen.
Die pass over zo'n 40 meter op Lozano was om van te smullen...:clap2:
 
Ik vind wel dat hij meer moet opkomen, dan kan hij voorin gevaar stichten. Hij heeft een dodelijke trap in zijn benen en kan dan spelers vóór hem inspelen/aanspelen.
Die pass over zo'n 40 meter op Lozano was om van te smullen...:clap2:

Het begin van de wedstrijd was goed doch eenmaal de ploeg na het doelpunt terug "behouden" begon te spelen was hij te weinig aanwezig. ,
 
Vind je het gek met die klungels bij ons in de defensie, die niet kunnen [of durven] op [te] bouwen.

klungels is wel echt overdreven en belangrijk je moet de bal ook kunnen inleveren en daar ontbreekt het nu net aan. Inleveren en zo goed als altijd de bal direct terugkrijgen . Daar ligt het grote euvel een leider in het middenveld die ballen durft vragen en de boel dirigeert.
 
klungels is wel echt overdreven en belangrijk je moet de bal ook kunnen inleveren en daar ontbreekt het nu net aan. Inleveren en zo goed als altijd de bal direct terugkrijgen . Daar ligt het grote euvel een leider in het middenveld die ballen durft vragen en de boel dirigeert.
Kom op, Luckassen had de bal zeker een 3-4-5 keer naar voren kunnen passen met 40 meter ruimte die vóór hem lag. Op die momenten sta je wel achter. Nee, lekker rondspelen achterin, wat zovéél tijd kost, en per saldo schiet je daar niets mee op.
Zeker niet, omdat Viergever ook vaak in de breedte terug passt omdat hij nauwelijks kan opbouwen, laat staan spelers in stelling brengt, zodat die weer het spel naar voren kunnen voortzetten. Beide spelers zijn leuke subtoppers, die heel af en toe ook goede dingen doen, die bijna PSV 1 waardig zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan