PSV - FC Basel | Dinsdag 23 juli 2019 | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Achja we zijn ronduit de betere ploeg. Een counter waar luckassen even niet oplet en in zijn rug wegloopt. Jammer maar we zijn nog int begin van het seizoen ondanks de 1-1 blijf ik eigenlijk nog wel positief goede eerste helft. Comon PSV!

Zijn we zeker, maar als het 1-1 blijft of 2-1 wordt voor PSV, gaat Basel alsnog met een lekker gevoel terug naar de Alpen.
 
Hmmm ik vind dit niet echt Dumfries fout zoals veel mensen hierboven zeggen. Dumfries speelt gewoon diep en is veel betrokken bij de aanval als hij naar voren gaat moet eigenlijk een middenvelder zijn positie overnemen. Verder vond ik luckassen een goede eerste helft spelen alleen let die totaal niet op bij de tegengoal want zijn aanvaller staat gwn 4 meter van m af. Gaat goedkomen in de tweede helft
 
Nou, net op tijd terug voor de tweede helft, 45+2 en Lozano heeft de bal helemaal voorin. Krijgen we deze ongelofelijk domme goal tegen. Hoeveel meter stond die vent vrij precies? :mad:

Mijn humeur krijgt ook even een deukje.
 
Ik vind Guttierrez echt heel erg goed. Ik snap ook gelijk dat je niet het hele seizoen in de 6e versnelling kan spelen. We weten niet hoe het dit seizoen gaat natuurlijk in deze eerste helft vind ik hem fantastisch hopelijk juich ik niet te vroeg :)
 
Positieve is dat ik ook genoeg aanknopingspunten zie om het in de 2e helft wel goed te doen. Was vorig seizoen in de 2e seizoenshelft wel anders
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan