Robbin Ruiter (DM)

Tjah, die keept hooguit een beker duel en dan is t klaar. Meer woorden ga ik er ook maar niet aan vuil maken
 
De woorden van de Jong zeggen eigenlijk ook alles. "Aangezien Unnerstal en van Osch geblesseerd zijn."

Dat is ook een goed argument.
Van Osch gaat als hij fit is in Jong keepen.
Jurjus wordt vehuurd, dan is als 2de of de keeper deze Ruiter een verantwoorde keuze.
 
Of het nou door het oranje komt.. ik vind de spelersfoto er maar raar uitzien.

De tweet zelf duurde ook even voordat het kwartje viel, hij heeft dus voor PSV gekozen ivm het keeperstenue omdat dit op Volendam lijkt.

Zelf begrijp ik het nog steeds niet, Unnerstall is niet fit maar was het niet een optie om Jurjus achter de hand te houden als 2e keeper en deze later in augustus alsnog te verhuren? Nu leg je weer een relatief dure keeper vast voor een periode van twee jaar terwijl je er al 4 a 5 hebt. Zoet, Unnerstall, Koopmans, van Osch en Jurjus.

Dan zou ik eerder voorstander zijn van investeren in talent als vervanging van bijv Koopmans dan het halen van oude rotten die hier hun tijd komen uitzitten. Het is ook niet dat ik met Ruiter op doel veel rustiger zit dan met het grootste keeperstalent uit de regio op doel. Die moet minimaal van dat niveau kunnen zijn.

 
Of het nou door het oranje komt.. ik vind de spelersfoto er maar raar uitzien.

De tweet zelf duurde ook even voordat het kwartje viel, hij heeft dus voor PSV gekozen ivm het keeperstenue omdat dit op Volendam lijkt.

Zelf begrijp ik het nog steeds niet, Unnerstall is niet fit maar was het niet een optie om Jurjus achter de hand te houden als 2e keeper en deze later in augustus alsnog te verhuren? Nu leg je weer een relatief dure keeper vast voor een periode van twee jaar terwijl je er al 4 a 5 hebt. Zoet, Unnerstall, Koopmans, van Osch en Jurjus.

Dan zou ik eerder voorstander zijn van investeren in talent als vervanging van bijv Koopmans dan het halen van oude rotten die hier hun tijd komen uitzitten. Het is ook niet dat ik met Ruiter op doel veel rustiger zit dan met het grootste keeperstalent uit de regio op doel. Die moet minimaal van dat niveau kunnen zijn.

Lijkt wel een korfballer en kunstschaatser in één op die foto.
 
Of het nou door het oranje komt.. ik vind de spelersfoto er maar raar uitzien.

De tweet zelf duurde ook even voordat het kwartje viel, hij heeft dus voor PSV gekozen ivm het keeperstenue omdat dit op Volendam lijkt.

Zelf begrijp ik het nog steeds niet, Unnerstall is niet fit maar was het niet een optie om Jurjus achter de hand te houden als 2e keeper en deze later in augustus alsnog te verhuren? Nu leg je weer een relatief dure keeper vast voor een periode van twee jaar terwijl je er al 4 a 5 hebt. Zoet, Unnerstall, Koopmans, van Osch en Jurjus.

Dan zou ik eerder voorstander zijn van investeren in talent als vervanging van bijv Koopmans dan het halen van oude rotten die hier hun tijd komen uitzitten. Het is ook niet dat ik met Ruiter op doel veel rustiger zit dan met het grootste keeperstalent uit de regio op doel. Die moet minimaal van dat niveau kunnen zijn.


Ik denk dat het slim is om Jurjus te verhuren, die moet op zijn leeftijd gewoon keepen en kan dat bij P.S.V. niet. Door zijn leeftijd ook niet speelgerechtigd in Jong.

Ruiter zal in niveau met Jurjus niet super veel verschillen denk ik maar wel meer ervaren, die zal zich niet minder ontwikkelen als hij 2de of 3de keeper is, Jurjus door zijn leeftijd zal zich als 2de/3de keeper wel minder ontwikkelen.
 
Prima interview met PSV tv, lijkt me een prima reservekeeper. Jurjus nu verhuren was natuurlijk ook noodzaak omdat teams niet tot eind augustus gaan wachten met het aantrekken van een keeper.

Welkom bij PSV Robbin! :PSV:
 
Deze jongen is beter dan Zoet. Mag het van mij uitvechten met Unnerstahl. Bommel zal anders denken dus hopen dat er een Stevie Wonder is die hem wegscout bij PSV.
 
Ik vind het een sympathieke gozer en vond 'm bij Utrecht zeker niet slecht. Maar kijk die docu Sunderland Til I Die voor de grap even... Dit kan niet hoor. ?
 
Waarom lukt het PSV toch maar niet om een goede eigen keeper op te leiden of te scouten? Deze zal best redelijk functioneren, maar zal niet beter zijn als er nu al rondloopt bij PSV.
 
Degelijke doelman, maar dat dachten we ook van Room en Pasveer.

Dat waren toch ook degelijke doelmannen? Je moet ze alleen geen wedstrijden laten spelen, da's wat anders.

Waarom lukt het PSV toch maar niet om een goede eigen keeper op te leiden of te scouten? Deze zal best redelijk functioneren, maar zal niet beter zijn als er nu al rondloopt bij PSV.

Jeroen Zoet vergeten? Die is zelfopgeleid. Unnerstall is 'gescout'; ook een goede keeper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan