Formule 1

GP van Spanje in Barcelona

1 Hamilton
2 Bottas
3 Verstappen
4 Vettel
5 Leclerc
6 Gasly
...
De rest als veldvulling
Na de safetycar nog ongeveer 15 ronden te rijden en Russel en Kubica eindigen alsnog op een ronde achterstand. :FP:
 
Dat is toch niet zijn schuld. Zet hem maar eens in een Mercedes en hij gaat knallen. Nu is er inderdaad weinig aan, en valt er voor Max maar weinig eer te behalen.

Ja, dat is toch precies wat ik zeg? 'Netjes' wil zeggen, hij haalt er het maximale uit, maar ondanks dat valt er geen eer te behalen want die twee zilveren pijlen zijn al aan de horizon verdwenen. Hij maakt geen schijn van kans op het kampioenschap in die wagen, en dus is het glorieloos.
 
Ja, dat is toch precies wat ik zeg? 'Netjes' wil zeggen, hij haalt er het maximale uit, maar ondanks dat valt er geen eer te behalen want die twee zilveren pijlen zijn al aan de horizon verdwenen. Hij maakt geen schijn van kans op het kampioenschap in die wagen, en dus is het glorieloos.
Triest maar helaas waar.
 
Ik durf me maandsalaris op te zetten dat ongeacht welke van de 20 coureurs je in de mercedes zou zetten, dat ze zonder al te veel moeite in de top 3 zouden rijden :sleep: AMG perfectie
 
Ik durf me maandsalaris op te zetten dat ongeacht welke van de 20 coureurs je in de mercedes zou zetten, dat ze zonder al te veel moeite in de top 3 zouden rijden :sleep: AMG perfectie

Ja, dat bewijst Bottas nu al; 10 in een dozijn coureur maar maakt het HAM ook lastig.
 
Ja, dat is toch precies wat ik zeg? 'Netjes' wil zeggen, hij haalt er het maximale uit, maar ondanks dat valt er geen eer te behalen want die twee zilveren pijlen zijn al aan de horizon verdwenen. Hij maakt geen schijn van kans op het kampioenschap in die wagen, en dus is het glorieloos.
Die 2 zilveren pijlen zijn in de eredivisie Ajax en PSV. Helaas maakt geld in iedere sport het verschil tussen verlies of succes.
 
Mei 2020 is er weer een Grand Prix Formule 1 in Zandvoort. De deal is rond voor 3 jaar met nog een optie voor 2 jaar als Zandvoort na 3 jaar nog door wil gaan.
 
Mei 2020 is er weer een Grand Prix Formule 1 in Zandvoort. De deal is rond voor 3 jaar met nog een optie voor 2 jaar als Zandvoort na 3 jaar nog door wil gaan.

Hopelijk gaan ze de baan ook een beetje verbreden danwel aanpassen hier en daar zodat het niet alleen maar treintje rijden wordt.
 
Dat is niet verrassend. Zodra er een sneeuwvlokje of een herfstblaadje valt ligt alles gelijk plat :cautious:

Zodra je in het buitenland woont ga je pas waarderen dat digid, belastingdienst, overal kunnen pinnen en zelfs de NS/arriva eigenlijk zo slecht niet zijn.

Desondanks denk ik dat er buiten NL wel circuits zijn die me qua racevermaak meer aanspreken dan Zandvoort.. dat weer wel.
 
Zodra je in het buitenland woont ga je pas waarderen dat digid, belastingdienst, overal kunnen pinnen en zelfs de NS/arriva eigenlijk zo slecht niet zijn.

Desondanks denk ik dat er buiten NL wel circuits zijn die me qua racevermaak meer aanspreken dan Zandvoort.. dat weer wel.

Ligt dat er niet maar net aan waar je woont in het buitenland? Er zijn ook landen die hun openbaar vervoer beter op de rit hebben, ook bij slecht weer:

 
Terug
Bovenaan Onderaan