Formule 1

Zandvoort. Kudt.:cautious: Jantje Lammers en Prins Vastgoed zullen wel blij zijn.

Polonaiserijden op een veel te smal, bizar slecht bereikbaar kaboutercircuit.:FP: Ja, dat wordt geweldig. Not.:fy:
 
Zolang er geen gemeenschapsgeld in gepompt wordt in dit geldverslindende, milieubelastende circus, doen ze maar.
 
Dat van dat treintje rijden is nog de vraag. De NS en Pro-rail zijn er nog niet klaar voor. :unsure:

Het zou bizar zijn als de NS/Prorail hier in gaat investeren. Er zijn voldoende forensenlijnen waar duizenden reizigers per dag gebruik van maken die verbetering behoeven. Laat die F1 kijkertjes dat ene dagje lekker in de file staan.
 
Het zou bizar zijn als de NS/Prorail hier in gaat investeren. Er zijn voldoende forensenlijnen waar duizenden reizigers per dag gebruik van maken die verbetering behoeven. Laat die F1 kijkertjes dat ene dagje lekker in de file staan.
NS wilde de lijn al aanpakken ivm capaciteitsgebrek op zomerse dagen, en die krijgen we helaas steeds vaker... Zandvoort is per auto en per OV gewoon beroerd ontsloten, als je de F1 daar wil hebben moet daar wel iets aan gebeuren. Vraag mij alleen af of zulks nog tijdig geregeld kan worden.
 
NS wilde de lijn al aanpakken ivm capaciteitsgebrek op zomerse dagen, en die krijgen we helaas steeds vaker... Zandvoort is per auto en per OV gewoon beroerd ontsloten, als je de F1 daar wil hebben moet daar wel iets aan gebeuren. Vraag mij alleen af of zulks nog tijdig geregeld kan worden.

Daarom is Zandvoort ook een beroerde keuze, maar ja, Randstadmafia.
 
Daarom is Zandvoort ook een beroerde keuze, maar ja, Randstadmafia.
Ik zeg niets, maar zodra het koningshuis zich ergens mee bemoeit is het mantra “eigen broek ophouden” en “daar gaat geen subsidie heen” snel verdwenen.
En maar klagen dat Amsterdam zo vol is. Mag je gaan bedenken waar die F1-gasten gaan rondhangen. :unsure:
 
Ik zeg niets, maar zodra het koningshuis zich ergens mee bemoeit is het mantra “eigen broek ophouden” en “daar gaat geen subsidie heen” snel verdwenen.
En maar klagen dat Amsterdam zo vol is. Mag je gaan bedenken waar die F1-gasten gaan rondhangen. :unsure:

Nu is er in Assen ook niet zo veel te doen, zo is het ook.
 
Niki Lauda is overleden

link

De Oostenrijkse autocoureur en drievoudig wereldkampioen Formule 1 Niki Lauda is overleden. Lauda veroverde de wereldtitel in 1975, 1977 en later in 1984. Hij is 70 jaar geworden.

:sad:

RIP
 
Ik had weinig sympathie voor deze man. Hij bedankte de man die hem uit de vuurzee redde bijvoorbeeld nooit.
Dat hij overleden is, doet me precies helemaal niets.
 
Niki Lauda was voor mij de term om aan Hongaarse chauffeurs anno 1987 op een vriendelijke manier duidelijk te maken dat mij wat te hard reed in zijn taxi. Hongaren zijn maniaken zodra ze in de auto springen. En die taxi's gingen met 80-90 km per uur (binnen de bebouwde kom) van de berg af.
Verder heb ik er ook niet veel mee overigens, maar inderdaad RIP.
 
Terug
Bovenaan Onderaan