AZ - PSV | Zondag 12 mei | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ajax verdiend kampioen betere spelers, veel meer aantrekkelijke wedstrijden gespeeld. Gelukkig eindigen we op een midweekse dag dus hoeft niemand heen, want het is gespeeld! Scheelt me een hoop geld en 450 km rijden, dank voor. Toch nog iets positiefs!

Ik vind het wel klote want heb kaartjes voor mijn kleine vent. Wedstrijd om niks omdat die zonodig verplaatst moest worden. Enkele reis 240 km ?
 
WHAHAHAHAHAAHAHAHA

Vorig jaar had PSV met gemak 89 punten kunnen halen als het MOEST. Nu is het nog de vraag of ze überhaupt nog 3 punten gaan pakken tegen Heracles. Met die slappe instelling van de tweede seizoenshelft, no way!

Dus? Mijn punt blijft overeind, met dit puntenaantal waren we kampioen geweest vorig jaar. Ik zeg niet dat Van Bommel geen fouten heeft gemaakt, maar je kan niet zeggen dat Van Bommel het objectief slechter heeft gedaan dan Cocu.
 
Ik zie eigenlijk geen rede om niet te gaan! Al moet ik daar 370km minder rijden?

Klasse man! Ik ga zelf geen uren aan reistijd besteden. Laat staan nog eens lekker 30 euro betalen aan OV. Het is jammer, voor een uitwedstrijd was ik wel gegaan. Dan heb je meestal nog een leuk sfeertje. Maar nu is het een 'leuke pot voetbal' die zeer waarschijnlijk niet eens leuk wordt. Dan maar liever zuipen in de sociëteit.....
 
Hopelijk laat PSV deze coach heel snel vertrekken naar AC MILAN. Wat een zwarte vlek bij deze coach. Voor de winterstop win je met ruime cijfers na de winterstop sta je achter en win je gelukkig nog. Nu zal hij zeker goed gespeeld hebben en verloren. Hij kan met deze blindheid van de werkelijkheid het team niet verbeteren. Ook het ad hoc wisselen maakt spelers kapot. Heb je 3 weken gehad om az te verslaan en breng je dit. O je besloten trainen geeft dus geen enkele garantie. Stop daarmee, stop de blinde vlek van van Bommel
 
Dus? Mijn punt blijft overeind, met dit puntenaantal waren we kampioen geweest vorig jaar. Ik zeg niet dat Van Bommel geen fouten heeft gemaakt, maar je kan niet zeggen dat Van Bommel het objectief slechter heeft gedaan dan Cocu.

Reactie verwijderd wegens ontevredenheid over mijn toon en inhoud.
 
Laatst bewerkt:
Kampioenschap is verspeeld door de trainer!!!

PSV na de winterstop is een speeltje van Mino dmv Van Bommel. Selectie beleid van van bommel is heel anders na de winterstop.

Malen - -> Uit het niets basis speler. Zo erg zelfs dat de topscorer van de eredivisie op het middenveld moet spelen omdat er een tekort is aan een creatieve middenvelder.
Zaakwaarnemer - -> Mino

Rosario - -> Geen enkele reden om hem na de winterstop te verkiezen boven Hendrix. Hendrix veel meer ervaring en heeft deze soort ontknoping meegemaakt. Veel meer ervaring.
Zaakwaarnemer - ->Mino

Lozano - -> er zijn vooral na de winterstop genoed reden geweest om hem vaak te wisselen. Maar nee hoor.
Zaakwaarnemer - -> Mino

Sadilek - -> Echt helemaal uit het niets een basis plaats.
Zaakwaarnemer - ->Zdenek Nehoda. Deze Nehoda was de zaakwaarnemer van Nedved. Hij gaf Nedved aan Mino om te begeleiden in Italie. Eerste grote cliënt van Mino.
Dus - -> Gelieeerd aan Mino. Zwaar gelieerd.

Van Bommel - -> sinds AC Milaan - -> Mino

Het kan niet zo zijn dat een pereiro of guti (ongeacht of ze goed of slecht spelen) altijd moeten banken voor spelers van Mino. Dit zijn speleds die uit het niets kunnen scoren.

Als het goed gaat prima, maar verschil in selectie na winterstop is wel heel erg in het voordeel van de spelers van Mino.

Van Bommel heeft de schijn tegen!!!!
 
Ja natuurlijk... nu is Cocu opeens weer de grote man die het wel geflikt zou hebben met hetzelfde spelersmateriaal. Schei toch uit. Net zo'n grote angsthaas als MvB qua tactiek, misschien nog wel meer zelfs. Maakte ook meer dan genoeg rare beslissingen, had ook zijn lievelingen en was net zo eigenwijs en hanteerde een net zo ergerlijk wisselbeleid. Maar de historie wordt altijd door een roze bril bekeken...
 
Je punt staat niet. Je hebt geen punt. Dat is het hele punt. Leer eens een punt maken. Punten doen er niet toe, de manier waarop je punten verspeelt wel. En dan zeg ik: van Bommel heeft reten veel geluk gehad dat hij überhaupt nog meedeed om de titel. Cocu had er óók zware wedstrijden tegenzitten, maar de mentaliteit en tactiek was destijds 10x beter dan wat ik nu zie. Er is nu niks, nada, noppes om van te genieten. Het voetbal is louter kut, de resultaten al helemaal en mentaal, die 'passie en strijd' heeft van Bommel verruild voor zijn visie van 'winnaarsmentaliteit'. En dan nog de uitstraling van Mark. Cocu was al niet best, Mark scoort een -10/10.

Natuurlijk heb ik wel een punt, met nagenoeg dezelfde selectie heeft PSV dit seizoen meer punten gehaald dan vorig seizoen. De resultaten zijn dus per definitie al niet 'kutter', je kan zeggen dat het eindresultaat kut is maar dat ligt dan aan Ajax dat gewoon een stuk sterker was dan ze vorig seizoen waren. Het spel van vorig seizoen was ook niet om aan te gluren dus daar zit het verschil ook zeker niet. De mentaliteit was in de meeste wedstrijden ook gewoon goed dit seizoen, dat bewijst de manier waarop we veel punten op het nippertje bij elkaar hebben gesprokkeld wel. Daarnaast zou ik het leuk vinden als je je toontje naar mij aanpast, ik hoef helemaal niets te leren.
 
Ja natuurlijk... nu is Cocu opeens weer de grote man die het wel geflikt zou hebben met hetzelfde spelersmateriaal. Schei toch uit. Net zo'n grote angsthaas als MvB qua tactiek, misschien nog wel meer zelfs. Maakte ook meer dan genoeg rare beslissingen, had ook zijn lievelingen en was net zo eigenwijs en hanteerde een net zo ergerlijk wisselbeleid. Maar de historie wordt altijd door een roze bril bekeken...

Mee eens natuurlijk, frustraties komen bij mij nu naar boven. Frustraties die vooral voortkomen uit reacties zoals "Maarja, het was wel een goed seizoen" of "Het is maar een beginnende coach".

Er is géén verbetering ten opzichte van Cocu. Dus al die relativerende uitspraken maken me ziek. Van Bommel wordt Cocu 2.0 en we zitten er aan vast, punt. Verschil is wel, dit is het eerste jaar dat we écht zonder prijs zitten. En Van Bommel? Die zal wel in de media gooien dat hij nog in een titel gelooft zolang het theoretisch mogelijk is :lying:.
 
Kampioenschap is verspeeld door de trainer!!!

PSV na de winterstop is een speeltje van Mino dmv Van Bommel. Selectie beleid van van bommel is heel anders na de winterstop.

Malen - -> Uit het niets basis speler. Zo erg zelfs dat de topscorer van de eredivisie op het middenveld moet spelen omdat er een tekort is aan een creatieve middenvelder.
Zaakwaarnemer - -> Mino

Rosario - -> Geen enkele reden om hem na de winterstop te verkiezen boven Hendrix. Hendrix veel meer ervaring en heeft deze soort ontknoping meegemaakt. Veel meer ervaring.
Zaakwaarnemer - ->Mino

Lozano - -> er zijn vooral na de winterstop genoed reden geweest om hem vaak te wisselen. Maar nee hoor.
Zaakwaarnemer - -> Mino

Sadilek - -> Echt helemaal uit het niets een basis plaats.
Zaakwaarnemer - ->Zdenek Nehoda. Deze Nehoda was de zaakwaarnemer van Nedved. Hij gaf Nedved aan Mino om te begeleiden in Italie. Eerste grote cliënt van Mino.
Dus - -> Gelieeerd aan Mino. Zwaar gelieerd.

Van Bommel - -> sinds AC Milaan - -> Mino

Het kan niet zo zijn dat een pereiro of guti (ongeacht of ze goed of slecht spelen) altijd moeten banken voor spelers van Mino. Dit zijn speleds die uit het niets kunnen scoren.

Als het goed gaat prima, maar verschil in selectie na winterstop is wel heel erg in het voordeel van de spelers van Mino.

Van Bommel heeft de schijn tegen!!!!

:unsure: Daarom is Mino Raiola 3 maanden geschorst. :rolleyes: ;)
 
Mee eens natuurlijk, frustraties komen bij mij nu naar boven. Frustraties die vooral voortkomen uit reacties zoals "Maarja, het was wel een goed seizoen" of "Het is maar een beginnende coach".

Er is géén verbetering ten opzichte van Cocu. Dus al die relativerende uitspraken maken me ziek. Van Bommel wordt Cocu 2.0 en we zitten er aan vast, punt. Verschil is wel, dit is het eerste jaar dat we écht zonder prijs zitten. En Van Bommel? Die zal wel in de media gooien dat hij nog in een titel gelooft zolang het theoretisch mogelijk is :lying:.
Van Bommel gelooft nog in sprookjes dat is het probleem van de tweede seizoenshelft geweest. Hij hield van het sprookje "Ajax laat overal wel liggen." in plaats van zichzelf en het team in de spiegel aan kijken. Die mentaliteit is volledig op het team overgeslagen.
 
Lang meegedaan.. zelfs ruim voor gestaan maar helaas zelf de titel verloren dit seizoen.
Uitwedstrijden zijn weer een probleem voor PSV.. althans wel om ze winnend af te sluiten.
Vandaag was geen uitzondering.
Veel uitwedstrijden sinds de winterstop kwamen we op achterstand resulterende in heel wat gelijke spelen en een paar nederlagen.
Veel te afwachtend gespeeld en een te verdedigende opstelling gehanteerd, vond het over een seizoen bekeken qua spel niks beter dan met Cocu als trainer..
 
Luukje vind mislukt seizoen te ver gaan.

Nee tuurlijk niet Luuk. Voor jouw persoonlijk is het een leuk seizoen met 28 goals. Maar feit is dat we met lege handen staan.

Dat teren ook op de eerste seizoenshelft ook. Om gek van te worden zeg. Heeft er nou niemand over hoe dramatisch de tweede seizoenshelft wel niet was? Gelijk bij Emmen, Vitesse, Heerenveen, Utrecht, thuis tegen Feyenooit, verliezen uit Ajax en AZ. Maar ach, toch nog een heerlijk seizoen gedraaid. Tweede plaats met 83 punten, niks mis mee.
 
Luukje vind mislukt seizoen te ver gaan.

Nee tuurlijk niet Luuk. Voor jouw persoonlijk is het een leuk seizoen met 28 goals. Maar feit is dat we met lege handen staan.

Dat teren ook op de eerste seizoenshelft ook. Om gek van te worden zeg. Heeft er nou niemand over hoe dramatisch de tweede seizoenshelft wel niet was? Gelijk bij Emmen, Vitesse, Heerenveen, Utrecht, thuis tegen Feyenooit, verliezen uit Ajax en AZ. Maar ach, toch nog een heerlijk seizoen gedraaid. Tweede plaats met 83 punten, niks mis mee.
Dat heet brabantse nuchterheid. Daarom zal je PSV nooit strijdend zien winnen, maar wel laf achteruitleunend ten onder gaan. Kies je voor PSV dan kies je voor deze instelling. Ik zal in ieder geval geen wedstrijd meer kijken.
 
Van Bommel heeft de schijn tegen....vooral
Na de winterstop!!!

Het verspelen van deze titel komt puur door hem!!!!
Welkom en je hebt volkomen gelijk, hij heeft wederom keihard gefaald, en wij PSV fans zijn hier de dupe van...:sick:
Maar dat interesseert hem geen biet hoor, onze egotripper.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan