AZ - PSV | Zondag 12 mei | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat hoeft van mij zeker niet, maar hij moet volgend seizoen wel van deze fouten leren.
Ik ben bang dat Mark er niks van zal leren....hij blijft koppig, eigenzinnig en lijdend aan een tunnelvisie....aantrekkelijk voetbal in hoger tempo en meer balcirculatie zal je onder Mark niet tegenkomen. Ik ben er klaar mee....tot 2 weken terug gaf ik hem nog het voordeel van de twijfel, maar als hij in de alles beslissende 2 wedstrijden van het seizoen, wanneer hij nog vol voor de titel kan gaan, zo belabberd, ongeïnspireerd voetbal laat zien in laag tempo, dan mag hij wat mij betreft zijn koffers pakken. Mark, bedankt, maar voor een topclub als PSV ben je momenteel te licht bevonden. Met meer ervaring, opgedaan bij buitenlandse clubs, mag je het over 5 jaar weer eens proberen. Maar nu, even niet.....!!! :mad::sad:
 
Ik ben bang dat Mark er niks van zal leren....hij blijft koppig, eigenzinnig en lijdend aan een tunnelvisie....aantrekkelijk voetbal in hoger tempo en meer balcirculatie zal je onder Mark niet tegenkomen. Ik ben er klaar mee....tot 2 weken terug gaf ik hem nog het voordeel van de twijfel, maar als hij in de alles beslissende 2 wedstrijden van het seizoen, wanneer hij nog vol voor de titel kan gaan, zo belabberd, ongeïnspireerd voetbal laat zien in laag tempo, dan mag hij wat mij betreft zijn koffers pakken. Mark, bedankt, maar voor een topclub als PSV ben je momenteel te licht bevonden. Met meer ervaring, opgedaan bij buitenlandse clubs, mag je het over 5 jaar weer eens proberen. Maar nu, even niet.....!!! :mad::sad:

Ligt ook een beetje aan de selectie van komend seizoen. Misschien durft hij minder gecontroleerd te voetballen met betere verdedigers.
 
Met zoveel punten als we vandaag hebben waren we vorig jaar ook al kampioen geworden hoor, in dat opzicht doet van Bommel het al beter dan Cocu vorig jaar.
Ligt allemaal aan het perspectief toch. Misschien had Cocu met deze omstandigheden wel 3 punten meer behaald.
 
Ik ben bang dat Mark er niks van zal leren....hij blijft koppig, eigenzinnig en lijdend aan een tunnelvisie....aantrekkelijk voetbal in hoger tempo en meer balcirculatie zal je onder Mark niet tegenkomen. Ik ben er klaar mee....tot 2 weken terug gaf ik hem nog het voordeel van de twijfel, maar als hij in de alles beslissende 2 wedstrijden van het seizoen, wanneer hij nog vol voor de titel kan gaan, zo belabberd, ongeïnspireerd voetbal laat zien in laag tempo, dan mag hij wat mij betreft zijn koffers pakken. Mark, bedankt, maar voor een topclub als PSV ben je momenteel te licht bevonden. Met meer ervaring, opgedaan bij buitenlandse clubs, mag je het over 5 jaar weer eens proberen. Maar nu, even niet.....!!! :mad::sad:
Top relaas, Razinho...Je slaat de spijker op de kop. Zijn gruwelijk groot ego zal een nieuw succes in de weg staan...:sad::sleep::mask::mad::sick:
 
Ligt allemaal aan het perspectief toch. Misschien had Cocu met deze omstandigheden wel 3 punten meer behaald.

Tja maar dan slaat de comment van Kevin ook nergens op, misschien was Mark met de omstandigheden van vorig jaar ook wel kampioen geworden. Non-argument.
 
Ligt ook een beetje aan de selectie van komend seizoen. Misschien durft hij minder gecontroleerd te voetballen met betere verdedigers.
Het heeft weinig met de selectie te maken, maar vooral met welk tactiek, strategie, strijdplan, en instelling je je jongens het veld opstuurt....dezelfde selectie stond bij de winterstop bovenaan en in februari stonden we zelfs nog 5 punten voor...hoe heb je dit als coach dan weggegeven ?? We hebben het niet over 1-2-3 misstappen na de winterstop, maar bijna alle wedstrijden na de winterstop...en vaak genoeg hebben we het geluk aan onze kant gehad in de slotfase...dus, aan de selectie ligt het vind ik niet, maar bijna uitsluitend aan de coach....
 
Nou ga maar rijden met die bus. Wat een armoedige wedstrijd. Verdiende nederlaag.
Uitgerekend je topscorer op het middenveld zetten.
 
teleurstellende wedstrijd en definitief geen prijzen dit seizoen. Ik heb liever dat Mark en onze voorhoede spelers blijven, met als onder rechts- en links achter. Maar de spelwijze zal echt verbeterd moeten worden. veel meer direct naar voren gericht. Ben die vele tikkies breed en terug onderhand wel zat. Zo speelden we niet toen ik ooit verliefd werd op PSV.
 
Ajax verdiend kampioen betere spelers, veel meer aantrekkelijke wedstrijden gespeeld. Gelukkig eindigen we op een midweekse dag dus hoeft niemand heen, want het is gespeeld! Scheelt me een hoop geld en 450 km rijden, dank voor. Toch nog iets positiefs!
 
Jammer. Prima seizoen gedraaid en tweede geworden met een ongekend puntenaantal. Uiteindelijk kost de onnodige nederlaag in Amsterdam ons de titel. Dat verlies mogen we Van Bommel zwaar aanrekenen, maar dat is natuurlijk geen reden om 'm maar meteen op de keien te trappen. Ajacieden hier (en dat zijn er nogal wat ?): gefeliciteerd!
 
Het heeft weinig met de selectie te maken, maar vooral met welk tactiek, strategie, strijdplan, en instelling je je jongens het veld opstuurt....dezelfde selectie stond bij de winterstop bovenaan en in februari stonden we zelfs nog 5 punten voor...hoe heb je dit als coach dan weggegeven ?? We hebben het niet over 1-2-3 misstappen na de winterstop, maar bijna alle wedstrijden na de winterstop...en vaak genoeg hebben we het geluk aan onze kant gehad in de slotfase...dus, aan de selectie ligt het vind ik niet, maar bijna uitsluitend aan de coach....
Nogmaals eens met jouw post. Taktisch is hij gewoon ronduit slecht. Als je spelers met technische beperkingen opstelt wordt het gewoon moeilijk, om aantrekkelijk/aanvallend voetbal te spelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan