Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Ik begin steeds meer te geloven dat het een grote miskoop is. Tegen Almere City heeft hij bij de beloften totaal geen gevaar gesticht. In FIFA zoveel was hij mateloos populair. Veel spelers wilden hem in hun team. Misschien speelt hij wel met de rem erop vanwege die slepende bovenbeenblessure van hem. Als dat zo is, dan kan ik het wel begrijpen.
 
Hij is al anderhalf jaar bij PSV, is voor meer dan 10 miljoen gekocht en heeft totaal niets gepresteerd, natuurlijk ook door zijn vele blessures. Dan zou je het stempeltje "miskoop" langzamerhand uit de kast halen.

Daarentegen kan het toch bijna niet zo zijn dat een speler waar meerdere clubs in grote competities veel geld voor over hadden, en waarvan de directeur van Stuttgart zegt dat PSV een topper binnen heeft gehaald die volgens hem minimaal 30 miljoen gaat opleveren, niet mee kan op Eredivisie niveau. Althans dat is wat ik dan denk...

Romero is in ieder geval een heel ander type spits dan Luuk de Jong. Iemand die zijn kansjes afwacht en dan toe wil slaan en die in tegenstelling tot Luuk niet graag verdedigend werk uitvoert. Maar ja dat is ook niet zozeer een belangrijke taak van een spits.

Hij is natuurlijk voordat MvB kwam gehaald, dus de vraag is of MvB het wel in een type spits als Romero ziet zitten.

Ik zou hem graag eens in het eerste zien voetballen, want wat wachten we daar -buiten die 10 minuten tegen Barca- al lang op.
 
Ik zeg grootste miskoop van deze eeuw van PSV, tenzij Romero heel gauw het tegendeel op overtuigende wijze gaat bewijzen aan ons allen binnen de selectie van het hoofdelftal van coach Van Bommel....:mad::sad:
 
Maakte weinig indruk gisteren.

Is ook geen spits die zelf iets kan creeëren, maar puur een afmaker. Elders al een keer vermeld, maar als je van zover moet komen lijkt het me ook wel lastig voor zo'n type speler om er weer in te komen. Ik heb overigens niks gezien maar las dat ie nauwelijks aangespeeld werd.
 
Is ook geen spits die zelf iets kan creeëren, maar puur een afmaker. Elders al een keer vermeld, maar als je van zover moet komen lijkt het me ook wel lastig voor zo'n type speler om er weer in te komen. Ik heb overigens niks gezien maar las dat ie nauwelijks aangespeeld werd.
Nauwelijks aangespeeld werd....dus hij deed voor spek en bonen mee...??? Dan moet de coach van Jong PSV vanaf de zijlijn toch duidelijke instructies geven aan zijn jongens om Romero veel vaker aan te spelen en in stelling te brengen om een doelpunt te maken....?? Of wilde Romero de bal zelf niet en verstopte hij zich steeds achter zijn bewakers...?? Vreemde gang van zaken...
 
Nauwelijks aangespeeld werd....dus hij deed voor spek en bonen mee...??? Dan moet de coach van Jong PSV vanaf de zijlijn toch duidelijke instructies geven aan zijn jongens om Romero veel vaker aan te spelen en in stelling te brengen om een doelpunt te maken....?? Of wilde Romero de bal zelf niet en verstopte hij zich steeds achter zijn bewakers...?? Vreemde gang van zaken...
Almere speelde zeer verdedigend, maar de andere aanvallers gingen ook meer voor eigen succes. Of Romero biedt zich onvoldoende aan? Kip - ei verhaal?
 
Zou toch leuk zijn als deze jongen een keer gaat uitblinken bij Jong PSV. Dat is toch het minste dat je kan verwachten.

Maar op het moment loopt hij ver achter op een Lammers (en ik denk Piroe ook).
Denk dat we wel kunnen stellen dat dit een gigantische miskoop is.
 
Zou toch leuk zijn als deze jongen een keer gaat uitblinken bij Jong PSV. Dat is toch het minste dat je kan verwachten.

Maar op het moment loopt hij ver achter op een Lammers (en ik denk Piroe ook).
Denk dat we wel kunnen stellen dat dit een gigantische miskoop is.
10M door de neus geboord, een beetje een Sulejmani verhaal.
 
10M door de neus geboord, een beetje een Sulejmani verhaal.
Sulejmani heeft tenminste nog vaak genoeg in de basis gestaan bij het hoofdelftal van Ajax en heeft zich redelijk verdienstelijk gemaakt voor Ajax....Romero is nog steeds geen basisspeler van Jong PSV, laatstaan voor het hoofdelftal van PSV....daar zit het verschil tussen beiden....
 
Ik begin steeds meer te geloven dat het een grote miskoop is. Tegen Almere City heeft hij bij de beloften totaal geen gevaar gesticht. In FIFA zoveel was hij mateloos populair. Veel spelers wilden hem in hun team. Misschien speelt hij wel met de rem erop vanwege die slepende bovenbeenblessure van hem. Als dat zo is, dan kan ik het wel begrijpen.

Aan het begin van het seizoen had hij nog een potentieel van 85 ALG, inmiddels is dat gezakt naar 83. Gutiérrez begon ook met 85 ALG, en is zelfs naar 82 gedaald.
 
Leuk en wel allemaal. Maar waarom bijna 11 miljoen euro betalen voor een talent die zich nog helemaal moet bewijzen, terwijl we nu veel meer gebaat zijn bij 2 ervaren krachten in de verdediging....let wel, Lozano kostte ook veel, maar die had zich al ruim bewezen in de Mexicaanse competitie, terwijl deze 18-jarige Romero nog heel weinig heeft laten zien....ik begrijp Brands al 5 jaar vrijwel niet qua visie en beleid...

Wat zullen Malen, Mauro, Lammers en Gudmundsson denken van deze aankoop? Leuk, nog een leeftijdsgenoot in onze linie? Tenzij hij in de voetsporen gaat treden van Maradona en Messi, kan ik geen enkel excuus vinden waarom PSV dergelijke belabberde financiële staat en dito verdediging tot zo'n aankoop over gaat.

Als dit doorgaat en Brands daadwerkelijk gaat melden dat er geen geld is voor een verdediger, diskwalificeert hij zichzelf totaal.

Tja wat moet je onderhand wel of niet geloven? Eerst zegt Toon dat we financieel eigenlijk aan de afgerond zitten waardoor het echt nodig was om de Jong te verkopen om een nieuwe back te kunnen halen... En nu betaalt men 10,5 miljoen voor een 18jarige...

Zomaar wat forumberichten van het eerste uur...:sad:
 
Zomaar wat forumberichten van het eerste uur...:sad:

Typische Brands-aankoop hoor. JdJ wordt nu al afgefikt omdat ie een nobody is, maar Brands was vooral goed in een pokerface opzetten en zichzelf presenteren. Van een elftal samenstellen had ie geen kaas gegeten. Maar die wordt nu ineens op een soort van voetstuk geplaatst. De geschiedenis kleurt alles net wat rooskleuriger...
 
Terug
Bovenaan Onderaan