Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ajax speelt met Vitesse. Zie het verschil met PSV. Ajax gewoon meer dan terechte kampioen.

Blijven hopen natuurlijk. Maar het wordt wel kei lastig allemaal op deze manier. Helemaal als je pas over twee dagen naar Tillburg moet.

Tja, mocht je tweede worden. Dan heb je het helemaal aan jezelf te danken.
 
Ik zat in het stadion toen een team met 10-0 won van Feyenoord. ;)
De dag dat ik echt medelijden met Feyenoord had. En eigenlijk is er niets erger dan als ze medelijden met je club hebben.

Ondertussen 3-1, omzettingen van Ten Hag kwamen misschien iets te vroeg?
 
Echt wel een stuk minder hoor; Heracles, AZ, Feyenoord en ons. Allemaal wedstrijden waar zeer terecht punten werden verloren. Dat heb ik bij de wedstrijden die ik van ons noemde totaal niet.
Dan heeft Ajax dus vaker kansloos punten verspeeld dan wij. Zijn we dus eigenlijk beter. ?
 
Blijven hopen natuurlijk. Maar het wordt wel kei lastig allemaal op deze manier. Helemaal als je pas over twee dagen naar Tillburg moet.

Tja, mocht je tweede worden. Dan heb je het helemaal aan jezelf te danken.

Ajax heeft geen serieuze tegenstanders meer na Vitesse. Sukkelaars van Arnhem beginnen nu oas te voetballen
 
Einde titel, Vitesse was de laatste hoop
Inderdaad.....maar als Vitesse al zo slap speelt tegen Ajax, dan zijn de volgende 2 tegenstanders gewoon peanuts.....en doelsaldo kunnen we al helemaal vergeten....dus de platte kar blijft in Eindhoven dit seizoen maar in de loods achter....helaas, maar Mark en zijn mannen hebben de meer dan pure landstitel binnen 3 maanden na de winterstop verkwanseld door vrijwel alleen maar lamlendige potjes te spelen, zonder tactiek of strategie om te winnen en beslist geen strijdplan om vol passie, lef en vernuft te willen winnen van clupjes uit de rechterrij....dan verdien je het gewoon niet om kampioen te worden. Zoals Ajax het hele seizoen gespeeld heeft en nog steeds actief is op 3 fronten en met succes ( finale beker, halve finale CL en nu de wel haast zekere landstitel !) is het hun alleszins gegund....Petje af, en hopelijk is Mark nu door schade en schande een stuk wijzer ( lees , minder koppig ) geworden, zodat we volgend seizoen wel weer kampioen worden......bij deze gooi ik ( jullie hoeven mij natuurlijk niet te volgen) nu al de handdoek in de ring. Ajax, gefeliciteerd !! :sad:
 
Ajax heeft geen serieuze tegenstanders meer na Vitesse. Sukkelaars van Arnhem beginnen nu oas te voetballen

Als ze zo gestart hadden had het nog spannend kunnen worden. Ajax kun je het alleen moeilijk maken door ze geen ruimte te geven en fel blijven jagen of met de hoge lange bal naar voren. In vrijwel alle wedstrijden waarin Ajax punten verspeeld heeft heeft de tegenstander een van beide tactieken gebruikt.
 
Ajax krijgt nog een Penalty.
Ekkelenkamp staat 10 seconden in het veld en wordt onderuit gehaald.
Tadić schiet weer raak. Het is 4-1.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan