Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Helaas.

Lekker verdedigd ook joh. Nee, je zal je uitwedstrijden moeten winnen en hopen op De Graafschap. Het is niet anders. Advocaat gaat met Utrecht ook precies hetzelfde spelen. Kansloos allemaal. Ajax heeft teveel kwaliteiten om door dat muur heen te komen.
 
Ho ho, let op. Voordat je het weet krijg je het 'Haat is groter dan liefde voor de eigen club' naar je hoofd geslingerd :maniac:.

Dat vind ik nog niet zo makkelijk te beantwoorden. Opgegroeid in Woensel-West (geen Strijp, ik weet het), was de haat jegens 020 tamelijk verzengend. Ik ben erin opgegroeid, ik heb me aan de haat gelaafd, en ik ben daar een sterke man van geworden. Ik koester die haat.
 
Helaas.

Lekker verdedigd ook joh. Nee, je zal je uitwedstrijden moeten winnen en hopen op De Graafschap. Het is niet anders. Advocaat gaat met Utrecht ook precies hetzelfde spelen. Kansloos allemaal. Ajax heeft teveel kwaliteiten om door dat muur heen te komen.

Precies. Dit wordt zo minimaal 4-0.
 
Dit Ajax verdient ook gewoon de titel, alles bij elkaar genomen. We moeten maar hopen dat alles volgend seizoen uit elkaar valt...
Dat ze m verdienen ben ik het zeker mee eens, maar als ik zie hoeveel kansen wij hebben gehad om m te winnen hadden wij m moeten winnen
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik moest mij laatst ook betrappen op de gedachte dat Ajax het ook meer verdient dan PSV eigenlijk. Maakt het feest er overigens niet minder op als ze het toch gaan verspelen Graafschap uit?
 
Dit Ajax verdient ook gewoon de titel, alles bij elkaar genomen. We moeten maar hopen dat alles volgend seizoen uit elkaar valt...

Dat het uil elkaar valt is wel zeker. Ze hebben geld genoeg om spelers te kopen.
Er is maar 1 club die de titel verdient en dat is de club die aan het eind van het seizoen op de 1e plaats staat. De club die op de 2e plaats eindigt heeft het zelf verprutst.
 
Dat ze m verdienen ben ik het zeker mee eens, maar als ik zie hoeveel kansen wij hebben gehad om m te winnen hadden wij m moeten winnen
Ironisch is het, je wint bijna alles in de eerste competitiehelft, je hoeft alleen maar gelijk te spelen tegen Ajax of tegen Emmen geen punten te verliezen en dan hebben ze niet eens die titel. Maar wat gebeurd er, we gooien er met de pet naar
 
Ironisch is het, je wint bijna alles in de eerste competitiehelft, je hoeft alleen maar gelijk te spelen tegen Ajax of tegen Emmen geen punten te verliezen en dan hebben ze niet eens die titel. Maar wat gebeurd er, we gooien er met de pet naar
Utrecht, Ajax, Emmen, Feyenoord.. Zoveel wedstrijden waarvan het belachelijk is dat je daar punten hebt laten liggen
 
Exact hetzelfde en ook nu terecht geen strafschop. Maar nu zal het forum wel niet te klein zijn want het is niet in het voordeel van Ajax.

Mijn goeie oude vader zaliger zei altijd: het moet uit de lengte of uit de breedte komen. Ben je nu echt verbaasd dat op een PSV-forum posters zo hun twijfels hebben bij penals voor Ajax, en iets meer welwillend staan ten opzichte van penals tegen Ajax? Ik denk dat het andersom ook wel een beetje zo zal gaan. Da's een discussie waar je nooit uitkomt, en ik weet niet of dergelijke discussies zelfs in dit Ajax-topic het meest vruchtbaar zijn.

Kun je nagaan hoe ver weg de wereldvrede is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan