PSV - ADO Den Haag | Zondag 21 april | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
El khayati trouwens zowel dubbele cijfers dit seizoen en vorig seizoen zowel qua assists en goals. Hoezo niet niveau wat wij nastreven?
 
Rosario is geen naar voren, open draaiende spelverdeler a la Frenkie de Jong. Hij kijkt niet rond voordat hij een bal aanneemt. De passing te langzaam en onnauwkeurig. Laat m maar goed en heel vaak kijken naar Frenkie.

Sterker nog, Rosario is helemaal geen spelverdeler.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Moeizaam, maar beter dan de vorige wedstrijd. Schwaab stond gelukkig weer lucht te dekken bij de tegengoal, 2 nieuwe centrale verdedigers alsjeblieft JDJ.
 
Guti viel fantastisch in. Had direct een kans maar schot ging net naast. Daarna een lekkere balletje gezien op Gakpo, die ik van onze ' controleurs ' nooit zie. Nee, Guti was prima gezien zijn wedstrijdritme. Eindelijk krijgt die jongen wat liefde van het publiek, want het is gewoon te belachelijk voor woorden dat die jongen zo hard genegeerd wordt. Hopelijk staat die de laatste 3 wedstrijden in de basis.

Verder weer erg pover aan de kant van PSV.
 
Duivendrecht is misschien wat flauw, maar het is een beetje rivaliteit niet waar? Ik vind Pisvee, "joden" of "neuzen" bijvoorbeeld meer een beledeging. Maar als je het kinderachtig vind stop ik er wel mee
Misschien maar gelijk helemaal met forummen? Je maakt een matig seizoen door. Eerst die pannekoeken, nu dit weer. ?
 
Beetje jennen mag wel toch?
Is een PSV forum. Liever zulke benamingen dan stomme club of joden club oid toch?
Ja hoor, dat mag. Alleen neem ik mensen die “Ajaks” of “020” of alles behalve normaal Ajax schrijven veel minder serieus. Ik erger me ook aan het “Joden” geschreeuw van onze kant. Maar in de moderne maatschappij zijn bepaalde normen en waarden niet langer belangrijk blijkbaar.
 
Ja hoor, dat mag. Alleen neem ik mensen die “Ajaks” of “020” of alles behalve normaal Ajax schrijven veel minder serieus. Ik erger me ook aan het “Joden” geschreeuw van onze kant. Maar in de moderne maatschappij zijn bepaalde normen en waarden niet langer belangrijk blijkbaar.
Tja, je hebt gewoon gelijk.
 
Daar heb je wel een punt, enig idee hoeveel van de goals van buiten de 16 waren? Zitten er veel pingels tussen?

Van de 5 penalties dit seizoen 5 benut. Hij staat op 14 goals dit seizoen en 11 assists. Heb verder niet al zijn goals gezien maar zaten wel een paar parels tussen. Contract loopt volgend jaar af, dus voor 1,5 miljoen moet hij zeker op te pikken zijn. Vind ik een verantwoorde gok. Hij laat het ak 2 seizoenen achter elkaar zien. Bij psv zal hij nog meer aan de bal komen en in scoringspositie waardoor productie nog verder kan oplopen.
 
Van de 5 penalties dit seizoen 5 benut. Hij staat op 14 goals dit seizoen en 11 assists. Heb verder niet al zijn goals gezien maar zaten wel een paar parels tussen. Contract loopt volgend jaar af, dus voor 1,5 miljoen moet hij zeker op te pikken zijn. Vind ik een verantwoorde gok. Hij laat het ak 2 seizoenen achter elkaar zien. Bij psv zal hij nog meer aan de bal komen en in scoringspositie waardoor productie nog verder kan oplopen.
Leuk verhaal, doen we niks mee ?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan