Internazionale - PSV | Dinsdag 11 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sadilek is meer verdediger dan Guti, Mark voorzag dat Inter nog meer zou gaan drukken.

Nou, de vooruitziende blik van Mark was in dit geval licht vertroebeld aangezien het tegendoelpunt voortkwam uit de voorzet van Sadileks mannetje. Op dit niveau lijkt de ervaring van Guti mij toch wat relevanter dan de verdedigende kwaliteiten van Sadilek. Luuk verdedigt per slot van rekening toch ook mee?!
 
Laatst bewerkt:
Meh, tegenvaller hoor. Had toch gewoon een overwinning moeten zijn. Wederom onnodig die tegengoal. Onder de streep heeft PSV alleen uit tegen Barca dik verloren, en de rest van de wedstrijden zat het, qua uitslagen, in deze poule telkens vrij dicht bij elkaar. Maar telkens kwamen ze net tekort, of zat het net niet mee. Typisch PSV in europa. Ik verlang zo onderhand toch wel weer eens naar een alles en iedereen verrassende campagne zoals in 2005, desnoods in de EL. Ben een beetje klaar met die net-niet frustrerende partijen.

Ach die wedstrijd tegen CSKA was ook wel geil hoor!
 
:unsure: Hélène is wel een mooie en leuke vrouw, maar speelt niet mee. ;)
Helene zou ik wel graag eens in de Playboy willen zien schitteren ....als ik naar Helene kijk, dan gaan mijn ogen automatisch richting de mooie volle rondingen die strak en duidelijk zichtbaar worden in haar strakke truitjes en blouses .....it turns me on, girl...!!
 
Jep.

Als je nu alles op een rijtje zet:

Barca uit verlies je kansloos, kan ik mee leven.

Beide thuisduels tegen Inter en Spurs, tegen Spurs pak je met geluk een punt, en tegen Inter had je 3 punten moeten hebben als de scheidsrechter gewoon zijn werk had gedaan en de keeper eraf stuurde. Dan stond je al op 4 punten.

Uit bij Spurs had je ook heel lang zicht op een resultaat, helemaal als Malen de 1-2 erin knalt. Dan stond je op 5 of 7 punten. Nou, de thuiswedstrijd tegen Barca, ook bekend verhaal. Veel kansen, maar toch verlies je hem weer op details. Had je daar ook een punt gepakt, dan stond je op 7 of 8 punten, en nu met Inter uit een gelijkspel, dan stond je op 9 of 10 punten en was je tweede geworden.

Zonde, zonde, zonde. Maar goed, hopelijk keren we volgend jaar weer terug, met betere CV's en niet in een al te sterke poule komen.
Tja, als we uit bij barca nou veel beter hadden gespeeld en Messi uit de wedstrijd hadden gespeeld, hadden we daar ook gewonnen. En als we alle kansen in elke wedstrijd hadden gemaakt, hadden we die ook gewonnen, en stonden we nu met 18 punten bovenaan. Zo werkt het niet. We staan waar we op grond van het budget en het vertoonde spel hadden moeten staan. We zijn in 5 wedstrijden niet weggespeeld, en dat is al heel wat. We kunnnen met opgeheven hoofd de CL verlaten.
 
Nou, de vooruitziende blik van Mark was in dit geval licht vertroebeld aangezien het tegendoelpunt voortkwam uit de voorzet van Sadilek mannetje. Op dit niveau lijkt de ervaring van Guti mij toch wat relevanter dan de verdedigende kwaliteiten van Sadilek. Luuk verdedigd per slot van rekening toch ook mee?!
Ja, die is zóóó ervaren :FP:
 
Ik denk toch echt dat Inter juist door die wissel meer ging drukken, omdat PSV veel te veel achteruit ging lopen. Dat was echt nergens voor nodig.
Tja, had ie niet gewisseld, of Pereiro voor Guti hadden we ook wat te zeiken gehad. Het is gewoon de koe in de kont kijken met een hoop als en dan.
 
Walgelike wissels.
Een aanvaller voor een aanvaller zou ik nooit doen. Ga gewoon voor de overwinning. En dan Sadilek voor Gutierrez. Waar is Bommel mee bezig???

:unsure: Waarschijnlijk vooral met Inter uitschakelen voor de Champions League. ;)
Van Bommel en PSV spelers werden voor de wedstrijd flink uitgefloten en uitgescholden door de Inter fans.
 
Ik denk toch echt dat Inter juist door die wissel meer ging drukken, omdat PSV veel te veel achteruit ging lopen. Dat was echt nergens voor nodig.
Ik had meer het gevoel omdat Inter in de problemen kwam. Tijd gingen dringen dus die werden veel gretiger (of zelfs bezorgd) dat ze zouden verliezen.

Maar moet wel zeggen de wissel was idd niet per se beter. Ik snap de gedachte, meer controle op het middeveld. Maar pakte niet goed uit. Moet ook zeggen dat ik Guti ook niet super vond spelen. Ik vond hem niet de slechtste maar het was ook niet dat ik het gevoel had dat we goed speelde door Guti deze wedstrijd. Andere opties waren Rigo & Pereiro. Waren denk ik ook niet beter geweest. Achteraf had je Guti moeten laten staan en/of Rosario eruit. Maar dat is ook weer achteraf.
 
Tja, als we uit bij barca nou veel beter hadden gespeeld en Messi uit de wedstrijd hadden gespeeld, hadden we daar ook gewonnen. En als we alle kansen in elke wedstrijd hadden gemaakt, hadden we die ook gewonnen, en stonden we nu met 18 punten bovenaan. Zo werkt het niet. We staan waar we op grond van het budget en het vertoonde spel hadden moeten staan. We zijn in 5 wedstrijden niet weggespeeld, en dat is al heel wat. We kunnnen met opgeheven hoofd de CL verlaten.

Tuurlijk, eens.

Hopelijk zijn we volgend jaar weer terug, met betere CV's.
 
Zat te denken toen Dumfries geblesseerd leek. Is Rosario rechtsback dan een optie? Dan speel je met Hendrix-Guti (of in dit geval Sadilek) en Pereiro op het middenveld. Dat is behelpen, maar beter dan Behich lijkt me.
 
Zat te denken toen Dumfries geblesseerd leek. Is Rosario rechtsback dan een optie? Dan speel je met Hendrix-Guti (of in dit geval Sadilek) en Pereiro op het middenveld.
Speelde hij volgensmij wel eens. Maar vind hem, nu ik hem vaker op het middenveld zie spelen, niet echt over komen als een rechtsback.
 
Zo kun je er tegenaan kijken. Ik denk dat we in deze poule gewoon het klasseverschil hebben gezien. Het lijkt of je leuk meevoetbalt, maar je verliest gewoon. Barca en Spurs waren gewoon echt een paar maatjes te groot. En tegen Inter hebben we echt pech gehad thuis en deze wedstrijd was gelijkspel wel verdiend vond ik.

Inderdaad, ik denk dat we in de EL wel goed met de beteren mee hadden gekund. Maar ik ben toch blij dat we CL hebben gespeeld. Volgend jaar weer.

Zo kun je er ook tegenaan kijken ;) Je kunt dat als klasseverschil zien, maar afgezien van de thuiswedstrijd tegen Spurs heb ik dan niet echt een groot verschil gezien in klasse. De uitslag in Barcelona was zwaar geflatteerd. Voor de rest telkens met minimale cijfers verloren en 2x gelijkgespeeld. Dan was het klasseverschil toch niet zo bijzonder groot. Ik vind het ergerlijk en eerlijk gezegd ook onzin om met die dooddoener van "het lijkt of je leuk meevoetbalt" of "zij speelden op 50%" aan te komen zetten. Je zag vandaag Inter op de volle 100% spelen en ze kregen met veel moeite de gelijkmaker gescoord, en meer ook niet.
 
Ik had meer het gevoel omdat Inter in de problemen kwam. Tijd gingen dringen dus die werden veel gretiger (of zelfs bezorgd) dat ze zouden verliezen.

Maar moet wel zeggen de wissel was idd niet per se beter. Ik snap de gedachte, meer controle op het middeveld. Maar pakte niet goed uit. Moet ook zeggen dat ik Guti ook niet super vond spelen. Ik vond hem niet de slechtste maar het was ook niet dat ik het gevoel had dat we goed speelde door Guti deze wedstrijd. Andere opties waren Rigo & Pereiro. Waren denk ik ook niet beter geweest. Achteraf had je Guti moeten laten staan en/of Rosario eruit. Maar dat is ook weer achteraf.

Ik had LdJ als eerste gewisseld. Maakt niet uit voor wie: Pereiro, Sadilek of Malen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan