Internazionale - PSV | Dinsdag 11 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ach man??! Het is toch zo dat ze het hier zelf weer weggegeven hebben of wil je wat anders beweren? Kansen niet benut, slordig gespeeld (weer) en naïeve wissels die niet goed uitpakten (weer). Je zou denken als je MvB dit na elke wedstrijd in de CL hoort zeggen dat er dan ook een bepaalde leercurve ontstaat. Alle 6 wedstrijden echter hetzelfde liedje.

Mark kan ze d'r moeilijk zelf in rammen hé. Kan mij van de afgelopen seizoenen ook herinneren dat we teveel pogingen per doelpunt nodig hadden. Op CL niveau loopt het dan nog harder van je af. En qua wissels, we hebben niet zo heel veel kwaliteit op de bank, t is niet dat we ff Messi ofzo d'r op kunnen zetten.
 
Ach man??! Het is toch zo dat ze het hier zelf weer weggegeven hebben of wil je wat anders beweren? Kansen niet benut, slordig gespeeld (weer) en naïeve wissels die niet goed uitpakten (weer). Je zou denken als je MvB dit na elke wedstrijd in de CL hoort zeggen dat er dan ook een bepaalde leercurve ontstaat. Alle 6 wedstrijden echter hetzelfde liedje.
Het is geen Fifa. Je bent 6 wedstrijden zwaar de underdog. Qua budget, selectie en thuiscompetitie. Dat je 5 van de 6 wedstrijden kans maakt op punten is gewoon knap. Dan doe je als selectie en coach echt iets goed hoor. Dat het niet allemaal perfect is. Tja het zijn ook maar mensen en het is wel de top van de top.

Toch mooi dat je in deze poule bij meerdere wedstrijden uberhaupt het geloof had dat er meer inzat? Qua budget zou je zeggen dat je 4x met 5 - 0 word weggespeeld en 2x met 3 - 0 oid. PSV heeft het harstikke goed gedaan. Alleen pech dat er soms niet meer in zat. En tuurlijk, soms slordig. Maar goed als onze spelers nooit slordig waren en geen fouten maakte dan speelde ze al bij Barca.
 
Meh, tegenvaller hoor. Had toch gewoon een overwinning moeten zijn. Wederom onnodig die tegengoal. Onder de streep heeft PSV alleen uit tegen Barca dik verloren, en de rest van de wedstrijden zat het, qua uitslagen, in deze poule telkens vrij dicht bij elkaar. Maar telkens kwamen ze net tekort, of zat het net niet mee. Typisch PSV in europa. Ik verlang zo onderhand toch wel weer eens naar een alles en iedereen verrassende campagne zoals in 2005, desnoods in de EL. Ben een beetje klaar met die net-niet frustrerende partijen.
 
Mark kan ze d'r moeilijk zelf in rammen hé. Kan mij van de afgelopen seizoenen ook herinneren dat we teveel pogingen per doelpunt nodig hadden. Op CL niveau loopt het dan nog harder van je af. En qua wissels, we hebben niet zo heel veel kwaliteit op de bank, t is niet dat we ff Messi ofzo d'r op kunnen zetten.

Dat maakte de wissel van Guti ook des te vreemder en Pereiro 5 seconden voor het einde is natuurlijk ook kansloos. Zeker voor Pereiro. Wissel dan niet en waarom dan juist je beste middenvelder wisselen voor een onervaren jeugdspeler?? Kan je Mark wel aanrekenen toch?
 
Al die reactie's van de Spurs fans op de officiele Twitter account van PSV.

Haha, die zijn natuurlijk erg blij. Ook dat is voetbal.

Niet dat het wat voorstelt ofzo, maar in de uitwedstrijd zijn we goed voor de dag gekomen (zowel de eerste 11 als de 12e man) en nu help je Spurs naar de volgende ronde van de Champions League. Dus misschien worden we nog door iemand herinnert na de CL seizoen...
 
Dat maakte de wissel van Guti ook des te vreemder en Pereiro 5 seconden voor het einde is natuurlijk ook kansloos. Zeker voor Pereiro. Wissel dan niet en waarom dan juist je beste middenvelder wisselen voor een onervaren jeugdspeler?? Kan je Mark wel aanrekenen toch?
Sadilek is meer verdediger dan Guti, Mark voorzag dat Inter nog meer zou gaan drukken.
 
Meh, tegenvaller hoor. Had toch gewoon een overwinning moeten zijn. Wederom onnodig die tegengoal. Onder de streep heeft PSV alleen uit tegen Barca dik verloren, en de rest van de wedstrijden zat het, qua uitslagen, in deze poule telkens vrij dicht bij elkaar. Maar telkens kwamen ze net tekort, of zat het net niet mee. Typisch PSV in europa. Ik verlang zo onderhand toch wel weer eens naar een alles en iedereen verrassende campagne zoals in 2005, desnoods in de EL. Ben een beetje klaar met die net-niet frustrerende partijen.
Ja snap ik wel. Als Nederlandse club moet je ook beetje loting mee hebben. In 2005 hadden we bijv ook stuk makkelijkere poule en een team (dacht ik) wat langer bij elkaar was.
 
Bergwijn en Lozano niet alleen slordig, maar vaak ook alleen met drie man voor zich zonder aansluiting. Dan zoeken ze de drukte op en verliezen ze de bal. Als de middenvelders en de Jong wat beter aansluiten zou PSV een stuk gevaarlijker geweest zijn. Ben bang dat de wat defensieve stelling hieraan debet is

Precies.
 
Meh, tegenvaller hoor. Had toch gewoon een overwinning moeten zijn. Wederom onnodig die tegengoal. Onder de streep heeft PSV alleen uit tegen Barca dik verloren, en de rest van de wedstrijden zat het, qua uitslagen, in deze poule telkens vrij dicht bij elkaar. Maar telkens kwamen ze net tekort, of zat het net niet mee. Typisch PSV in europa. Ik verlang zo onderhand toch wel weer eens naar een alles en iedereen verrassende campagne zoals in 2005, desnoods in de EL. Ben een beetje klaar met die net-niet frustrerende partijen.
En opnieuw maken de wissels ons zwakker. Sadielek in zo een moeilijke wedstrijd inbrengen voor Guti vond ik niet slim en het werd ook duidelijk waarom. Guti was ook niet alles maar met Sadielk in het team viel ht middenveld enigszins uit elkaar. Hij heeft echt geen pepernoot geraakt...
Ik ga het nu niet meer hebben over de schande van Bert...
 
Middenveld is matig vandaag. Rosario erg zwak zelfs vind ik.
PSV is klaar in Europa en als ik het goed heb, heeft PSV ca. 40 miljoen euro bij elkaar geharkt in de groepsfase van de CL...ik adviseer PSV zeer dringend om in de winterstop een creatieve aanvallende middenvelder te halen ( die Mexicaan van Pachuca...???), 2 ervaren CV's en een vervanger voor Behich. Uiteraard dienen Isimat en Ramselaar in de winterstop verkocht te worden, maar als we voor Isimat en Ramselaar bij elkaar 8-10 miljoen euro kunnen vangen en met die 40 miljoen erbij , dus ruim 45 miljoen euro, dan moeten er toch wel 2 ervaren CV's, een back en een creatieve aanvallende middenvelder gehaald kunnen worden in de winterstop? Het moet echt en dringend, wil je na de winterstop de race tegen Ajax niet verliezen..
 
Toch met opgeheven het toernooi uit. Hendrix speelde zowaar erg goed, voorin lieten Lozano en Bergwijn het in de tweede helft een paar keer flink liggen. Pas na de wissel van Guti kwamen we - niet geheel toevallig - een beetje onder druk te staan en viel prompt de 1-1. Jammer, maar deze zes wedstrijden hebben in elk geval aangetoond dat we er dichterbij zitten dan ik vooraf dacht.
 
Weggeven is onzin elke pot de minste (niet verassend) en thuis had Inter rood moeten krijgen had de poule er anders uit gezien nu karma 1-1 en Spurs door.

Jep.

Als je nu alles op een rijtje zet:

Barca uit verlies je kansloos, kan ik mee leven.

Beide thuisduels tegen Inter en Spurs, tegen Spurs pak je met geluk een punt, en tegen Inter had je 3 punten moeten hebben als de scheidsrechter gewoon zijn werk had gedaan en de keeper eraf stuurde. Dan stond je al op 4 punten.

Uit bij Spurs had je ook heel lang zicht op een resultaat, helemaal als Malen de 1-2 erin knalt. Dan stond je op 5 of 7 punten. Nou, de thuiswedstrijd tegen Barca, ook bekend verhaal. Veel kansen, maar toch verlies je hem weer op details. Had je daar ook een punt gepakt, dan stond je op 7 of 8 punten, en nu met Inter uit een gelijkspel, dan stond je op 9 of 10 punten en was je tweede geworden.

Zonde, zonde, zonde. Maar goed, hopelijk keren we volgend jaar weer terug, met betere CV's en niet in een al te sterke poule komen.
 
Meh, tegenvaller hoor. Had toch gewoon een overwinning moeten zijn. Wederom onnodig die tegengoal. Onder de streep heeft PSV alleen uit tegen Barca dik verloren, en de rest van de wedstrijden zat het, qua uitslagen, in deze poule telkens vrij dicht bij elkaar. Maar telkens kwamen ze net tekort, of zat het net niet mee. Typisch PSV in europa. Ik verlang zo onderhand toch wel weer eens naar een alles en iedereen verrassende campagne zoals in 2005, desnoods in de EL. Ben een beetje klaar met die net-niet frustrerende partijen.
Zo kun je er tegenaan kijken. Ik denk dat we in deze poule gewoon het klasseverschil hebben gezien. Het lijkt of je leuk meevoetbalt, maar je verliest gewoon. Barca en Spurs waren gewoon echt een paar maatjes te groot. En tegen Inter hebben we echt pech gehad thuis en deze wedstrijd was gelijkspel wel verdiend vond ik.

Inderdaad, ik denk dat we in de EL wel goed met de beteren mee hadden gekund. Maar ik ben toch blij dat we CL hebben gespeeld. Volgend jaar weer.
 
Je zal maar in slaap zijn gevallen op de bank en de wedstrijd gemist hebben... zucht.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan