Internazionale - PSV | Dinsdag 11 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik weet niet hoeveel er in het transfer potje van PSV zit. Maar ik geloof niet dat we op dit moment even 10 miljoen kunnen neer leggen voor een nieuwe CV. Hopelijk kunnen we in onze financiële huishouding de komende jaren doorgroeien zodat we dat wel kunnen. Tot die tijd moeten we het met deze mannen doen. Wat voor in de eredivisie prima materiaal is!
 
PSV in de 2e helft ongedisciplineerd en chaotisch, al voor de wissels. Bergwijn en Lozano slordig, lui en niet gedreven genoeg. Ook Angelino vrij slordig, gehaast en blind naar voren. En Zoet is zoals hij al maanden is, namelijk soms briljant en op ern ander moment klungelig en als een goochelaar. Een zeer slecht 2e helft.
Spijker op zn kop.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bergwijn en Lozano niet alleen slordig, maar vaak ook alleen met drie man voor zich zonder aansluiting. Dan zoeken ze de drukte op en verliezen ze de bal. Als de middenvelders en de Jong wat beter aansluiten zou PSV een stuk gevaarlijker geweest zijn. Ben bang dat de wat defensieve stelling hieraan debet is
 
Ik weet niet hoeveel er in het transfer potje van PSV zit. Maar ik geloof niet dat we op dit moment even 10 miljoen kunnen neer leggen voor een nieuwe CV. Hopelijk kunnen we in onze financiële huishouding de komende jaren doorgroeien zodat we dat wel kunnen. Tot die tijd moeten we het met deze mannen doen. Wat voor in de eredivisie prima materiaal is!
Ja geen idee. Centraal achterin duidelijk zwakte. Als je dit team zo goed mogelijk bij elkaar houd. Dan een 1 of 2 centrale verdedigers erbij haalt (vervanging isimat en misschien schwaab) dan heb je een heel sterk team.
 
Bergwijn en Lozano niet alleen slordig, maar vaak ook alleen met drie man voor zich zonder aansluiting. Dan zoeken ze de drukte op en verliezen ze de bal. Als de middenvelders en de Jong wat beter aansluiten zou PSV een stuk gevaarlijker geweest zijn. Ben bang dat de wat defensieve stelling hieraan debet is
Aan de andere kant. Denk ook door het defensief denken dat het maar 1 1 staat. Als PSV te open gaat spelen dan gaat inter zeker scoren vrees ik.
 
Als het 1-1 blijft kost de fout van Sainsbury € 1.800.000,=. Zonde van het geld.
Aan de andere kant. Denk dat Isimat ook wel in de fout was geweest. Vind Salisbury niet goed. Maar opzich als derde verdediger, in eredivisie, wel prima gehaald. Wel lijkt die soms nonchalant wat ik irritanter vind dan gebrek aan kwaliteit.
 
Ongelooflijk al die kritieken hier op Sainsbury, MvB, Sadilek en Zoet.
Is echt veel te makkelijk.

Die middenvelders, bijvoorbeeld, hebben geen idee en laten het voetballen en voorzetten ook gewoon gebeuren. LdJ werkt hard, tsja, prima tegen NAC.

En Lozano, Bergwijn en Malen draven maar en draven maar en draven maar en lopen zich vast.

Viergever is top trouwens.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan