PSV - Excelsior | Vrijdag 7 december | Eindstand 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bruins een keer met een vrije trapje zo'n 15 meter vanaf psv goal. Maar de counter van PSV is gevaarlijker maar dit levert geen doelpunt op
 
Prima eerste helft. Guti bewijst het ongelijk van MvB. is echt veel beter dan Pereiro. Hele middenveld is opgeleefd, zelfs Hendrix speelt een goede pot.

Maar ja, voordat ik overenthousiast wordt, het is Excelsior maar.
 
In de studio vonden ze het geen penal. Ze noemen twee situaties die hier op lijken maar penalty Dolberg is niet genoemd
 
Als je zo'n groot overwicht hebt, dan mis ik de afstandsschoten. Wij willen te veel de bal door het midden breien. Lange afstandsschoten kunnen net zo gevaarlijk zijn als korte combinaties. Feyenoord was succesvol met lange afstandsschoten en combineert veel minder. Maken het zichzelf niet zo moeilijk. Iets meer van afstand schieten mag wel.
 
Prima eerste helft. Guti bewijst het ongelijk van MvB. is echt veel beter dan Pereiro. Hele middenveld is opgeleefd, zelfs Hendrix speelt een goede pot.

Maar ja, voordat ik overenthousiast wordt, het is Excelsior maar.
Hendrix met tijd en ruimte is een degelijke speler, dat zie je vanavond. Zodra de druk hoog is..
 
In de studio vonden ze het geen penal. Ze noemen twee situaties die hier op lijken maar penalty Dolberg is niet genoemd
Jammer dat ze het niet uitlegden waarom niet. Lozano wordt op weg naar goal van de sokken gelopen. Voor deze waterpoloër een duidelijke pingel.
Als je zo'n groot overwicht hebt, dan mis ik de afstandsschoten. Wij willen te veel de bal door het midden breien. Lange afstandsschoten kunnen net zo gevaarlijk zijn als korte combinaties. Feyenoord was succesvol met lange afstandsschoten en combineert veel minder. Maken het zichzelf niet zo moeilijk. Iets meer van afstand schieten mag wel.
Die mis ik ook. Laat Hendrix maar wisselen voor Pereiro.
 
Als je zo'n groot overwicht hebt, dan mis ik de afstandsschoten. Wij willen te veel de bal door het midden breien. Lange afstandsschoten kunnen net zo gevaarlijk zijn als korte combinaties. Feyenoord was succesvol met lange afstandsschoten en combineert veel minder. Maken het zichzelf niet zo moeilijk. Iets meer van afstand schieten mag wel.
Lozano bediend u op uw wenken....nu nog op goal
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan