Feyenoord - PSV | Zondag 2 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
En daarv is hijn weer. Het gaat wat minder met PSV.

Kom op man, zet de PSV bril toch eens af en ga de boel dan vergelijken. Zij spelen met kut arrogantie en op 60% en walsen over iedereen heen in NL en doen het goed in europa, hoe lang blijft men bij PSV lullen dat ajaks poep is en de tegenstanders ook troep zijn waardoor het lijkt alsof ajaks dan weer goed is? Met nadruk op lijkt..

Hun zijn op 60% al te goed voor iedereen, als ze 100% gaan dan gaat psv of feyenoord echt niet meer dan 1 punt halen bij ze, terwijl wij door mentale struggles ons veel vaker gaan vergissen bij stugge provincieclubjes. Psv was heer en meester maar is ingehaald door ajaks op mentaal en kwalitatief niveau helaas
 
Luuk heeft een heel andere wedstrijd gezien dan wij.
Opzich kan ik me daar wel in vinden. Eerste helft schandalig. Maar tweede helft had PSV best de 2 - 2 mogen pakken. Vond ze tweede helft iets beter. Maar dat maakt het totaal plaatje nog meer frustrerend want dan weet je gewoon dat PSV het zelf heeft laten liggen.
 
Tegen excelsior wel goed moment om deze eind opstelling te testen. LDJ op 10, Guti ipv Hendrix/Rosario en Malen erbij. Heb het idee dat MvB wel richting deze variant aan het werken is. Gezien zijn wisselbeleid de laatste tijd.

Dat denk ik niet.

Reken er maar op dat die weer dezelfde 11 gaat opstellen tegen Excelsior. Dus weer met Pereiro en Hendrix. Maar het is een kwestie van tijd, dat Gutierrez erbij gaat komen. Maakt me geen flikker uit voor wie, het liefst voor Hendrix want die speelt al wekenlang enorm kut.

Ook mag Lozano totaal niet denken aan het buitenland. Speelde ook een enorme zwakke pot met gigantisch veel balverlies. Bergwijn daarin tegen, stond wel op in de tweede helft en had in zijn eentje PSV nog bijna terug in de wedstrijd gebracht.
 
Kom op man, zet de PSV bril toch eens af en ga de boel dan vergelijken. Zij spelen met kut arrogantie en op 60% en walsen over iedereen heen in NL en doen het goed in europa, hoe lang blijft men bij PSV lullen dat ajaks poep is en de tegenstanders ook troep zijn waardoor het lijkt alsof ajaks dan weer goed is? Met nadruk op lijkt..

Hun zijn op 60% al te goed voor iedereen, als ze 100% gaan dan gaat psv of feyenoord echt niet meer dan 1 punt halen bij ze, terwijl wij door mentale struggles ons veel vaker gaan vergissen bij stugge provincieclubjes. Psv was heer en meester maar is ingehaald door ajaks op mentaal en kwalitatief niveau helaas

En toch staat Ajax nog 2 punten achter en hebben ze mogelijk in de eerste wedstrijd van het seizoen tegen Heracles al het kampioenschap verspeeld. :D
 
De enige eer? Potverdikkeme zeg... Kampioenschap zegt jou niks?

Nou ja, ik spiegel het af tegen de afgang in de beker en de teleurstelling van de CL en mijn verwachtingen van MvB als coach. De eer is wat mij betreft nu toch al heel behoorlijk uitgekleed. We zijn nog niet eens halverwege, en van de te behalen eer is alleen het kampioenschap behalen nog over, en dat vind ik eerlijk gezegd te weinig voor een ploeg als PSV.
 
Kom op man, zet de PSV bril toch eens af en ga de boel dan vergelijken. Zij spelen met kut arrogantie en op 60% en walsen over iedereen heen in NL en doen het goed in europa, hoe lang blijft men bij PSV lullen dat ajaks poep is en de tegenstanders ook troep zijn waardoor het lijkt alsof ajaks dan weer goed is? Met nadruk op lijkt..

Hun zijn op 60% al te goed voor iedereen, als ze 100% gaan dan gaat psv of feyenoord echt niet meer dan 1 punt halen bij ze, terwijl wij door mentale struggles ons veel vaker gaan vergissen bij stugge provincieclubjes. Psv was heer en meester maar is ingehaald door ajaks op mentaal en kwalitatief niveau helaas
Ik denk dat objectief gezien PSV en Ajax gewoon vrij gelijkwaardig zijn. PSV wint met 3 - 0 thuis maar kan uit net zo goed 'kansloos' verliezen van Ajax. Ik vind wel dat je Ajax heel erg overdrijft. Zo goed vind ik ze nou ook weer niet spelen.
 
Dat is toch echt overdreven... PSV wint gewoon 13 wedstrijden op rij, met goed spel - ook tactisch. Jeugd goed ingepast (Rosario), terwijl je met Van Ginkel veel dynamiek en doelpunten inlevert. Van Bommel, waar ik zelf toch enig twijfel bij had, heeft het gewoon uitstekend gedaan.

En wat dachten we dan? Dat PSV 34 wedstrijden ging winnen? Natuurlijk kan PSV verliezen in De Kuip. Dat hele alles geweldig en dan weer alles kut is gewoon niet realistisch. Nu gewoon rustig blijven, conclusies trekken.
Vandaag was na Ajax thuis pas de tweede echte test en na vele wedstrijden in de laatste minuut beslist te hebben was het vandaag zwaar onder de ondergrens. Verliezen kan maar de manoer waarop, als lamme lammetjes, baart me zorgen. Figuurlijk dan, want ik lig geen seconde wakker van deze zwaar overschatte in zichzelf gaan gelovende spelersgroep.
 
Opzich snap ik wel dat hij begon met dezelfde 11. Belangrijke wedstrijd. Als hij dan Guti erin zet voor Hendrix en het resultaat was hetzelfde dan krijgt hij net zo goed kritiek. Als coach had hij ookwel pech dat een aantal spelers vandaag zwaar ondermaats presteerde (met name Lozano). Daarna heeft hij via wissels de wedstrijd wel weer wat spannender gemaakt.

MvB is verantwoordelijk voor de nederlaag maar zou ook niet meteen zeggen dat hij qua tactisch vermogen ver onder nul zit. Laat hem eerst maar een half seizoen draaien.
Hij draait al een half seizoen. Zijn wissels komen altijd te laat.
 
Vandaag was na Ajax thuis pas de tweede echte test en na vele wedstrijden in de laatste minuut beslist te hebben was het vandaag zwaar onder de ondergrens. Verliezen kan maar de manoer waarop, als lamme lammetjes, baart me zorgen. Figuurlijk dan, want ik lig geen seconde wakker van deze zwaar overschatte in zichzelf gaan gelovende spelersgroep.
Ach er zijn twee wedstrijden die met de PSV selectie op papier kan verliezen. Feyenoord uit en Ajax uit. Als alle punten worden gepakt in de rest van de wedstrijden dan gaan ze gewoon het kampioenschap pakken.

*Disclaimer, denk niet dat PSV alle rest wedstrijden wint, maar dat zal Ajax ook niet doen*
 
Ach er zijn twee wedstrijden die met de PSV selectie op papier kan verliezen. Feyenoord uit en Ajax uit. Als alle punten worden gepakt in de rest van de wedstrijden dan gaan ze gewoon het kampioenschap pakken.

*Disclaimer, denk niet dat PSV alle rest wedstrijden wint, maar dat zal Ajax ook niet doen*
Met Hendrix op je papiertje ga je nog veel meer punten verspelen. Met Guti liep het beter tegen Barca en vandaag weer. Hoeveel bevestigingen heeft Herr Bommel nog nodig?
 
Ach er zijn twee wedstrijden die met de PSV selectie op papier kan verliezen. Feyenoord uit en Ajax uit. Als alle punten worden gepakt in de rest van de wedstrijden dan gaan ze gewoon het kampioenschap pakken.

*Disclaimer, denk niet dat PSV alle rest wedstrijden wint, maar dat zal Ajax ook niet doen*

*Disclaimer ... Sterker nog. PSV gaat tegen Ajax niet verliezen.
 
Goed. Kan niet zeggen dat we niet hebben gewaarschuwd. Dit is de prijs voor never change a winning team, terwijl je ziet dat het middenveld per week op grotere afstand dekt. Beginnersfout MVB.
Man wat was Hendrix weer slecht, niet eens aan de bal maar vooral positioneel. Stond voortdurend in de weg en gaf net als Pereiro geen druk. Bommel had een perfect signaal afgegeven als hij Guti in de basis had gezet. Dan was iedereen wakker geweest. Nu werd het een routineklusje op 85% ('want wat waren we toch goed tegen Barcelona').
Laatste 15 minuten werd er niet slim gespeeld. Elke actie van Dumfries speelde de TijdRekMachine in de kaart...

Nadeel van zo slap beginnen is dat je weinig kunt opmerken over het zwakke fluiten van Gozubuyuk.
 
Ik wil het ook - maar dat wil niet zeggen dat ik het ook verwacht of zelfs eis. Beetje realisme kan ook geen kwaad.
Ik eis het zeker niet, ik kan deze nederlaag zelfs best goed plaatsen. Je hebt na Europese wedstrijden altijd last van mentale moeheid. Was echt zichtbaar in de eerste helft, dat ze nog terug konden knokken zonder goed te spelen is positief
 
Hij draait al een half seizoen. Zijn wissels komen altijd te laat.
Ik heb het over zijn tactisch vermogen. Praten over tijd van de wissels is makkelijk achteraf. Misschien als hij vaker vroeg wisselde dan hadden we meer punten verspeeld. Lastig in te schatten. Nu wisselt hij ruim op tijd (na 45 min al), verliezen ze.

Zeker tactisch kan het her en der beter. Maar over het algemeen vind ik dat MvB een voldoende behaald. Maar MvB is nog maar vrij kort bij de club lastig om hem dan al zo af te brandde in mijn mening.
 
Ik eis het zeker niet, ik kan deze nederlaag zelfs best goed plaatsen. Je hebt na Europese wedstrijden altijd last van mentale moeheid. Was echt zichtbaar in de eerste helft, dat ze nog terug konden knokken zonder goed te spelen is positief

Als je net zo fel als Feyenoord aan de wedstrijd begint verlies je de wedstrijd niet. Dan win je de wedstrijd. PSV begon veel te slap.
 
Kom op man, zet de PSV bril toch eens af en ga de boel dan vergelijken. Zij spelen met kut arrogantie en op 60% en walsen over iedereen heen in NL en doen het goed in europa, hoe lang blijft men bij PSV lullen dat ajaks poep is en de tegenstanders ook troep zijn waardoor het lijkt alsof ajaks dan weer goed is? Met nadruk op lijkt..

Hun zijn op 60% al te goed voor iedereen, als ze 100% gaan dan gaat psv of feyenoord echt niet meer dan 1 punt halen bij ze, terwijl wij door mentale struggles ons veel vaker gaan vergissen bij stugge provincieclubjes. Psv was heer en meester maar is ingehaald door ajaks op mentaal en kwalitatief niveau helaas
Ik hou mn PSV bril lekker op als je het niet erg vindt. Als je hier wat vaker zou komen, dan zou je weten dat ik het zelfs helemaal met je eens ben.

Van mij mogen ajax bewonderaars hier best posten, maa ik hoop echt dat je het met respect doet en als je hier weer uiterst denigrerend over PSV spelers en trainers gaat praten dat de moderators je dan eindelijk eens aanpakken
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan