Feyenoord - PSV | Zondag 2 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nog 5 uur...

Nog meer sterke teksten van v Bommel.
En inderdaad, voor de vermoeidheid ben ik ook niet bang, de focus zal aan v Bommel liggen. Ben benieuwd...

p.s. bakt er iemand pannenkoeken?
 
Oh jee, als dat maar goedkomt.
Elke zondag aan het werk, ditmaal in Amsterdam. Voornamelijk gasten uit de regio Eindhoven en die zijn niet op komen dagen......
Als dat maar goedkomt.
Mijn bioritme verstoord, maar vooral het karma ‘ik zondag werken en PSV wint altijd dat weekend’ compleet aan flarden.
Als dat maar goedkomt.
 
Ik ben benieuwd hoe erg die wedstrijd tegen barca er in hakt. Niet omdat ze verloren hebben, de manier waarop geeft alleen maar vertrouwen, maar conditioneel. Heb het destijds ook tegen ajax gezien. 0-2 na een Europese wedstrijd waarbij je zag dat spelers moe waren. Een topfit psv wint van feyenoord.
 
Ik ben benieuwd hoe erg die wedstrijd tegen barca er in hakt. Niet omdat ze verloren hebben, de manier waarop geeft alleen maar vertrouwen, maar conditioneel. Heb het destijds ook tegen ajax gezien. 0-2 na een Europese wedstrijd waarbij je zag dat spelers moe waren. Een topfit psv wint van feyenoord.

De zondag na de uitwedstrijd tegen Barcelona won PSV met 3-0 van Ajax. :)
 
Wat ik de laatste tijd zo fascinerend vind, is hoe Feyenoord- en Ajax iconen elkaar vinden in hun afkeer van PSV. Zo'n Sjakie of Van Hanegem, die dan zeggen dat hun oude aartsvijanden Feyenoord of Ajax in ieder geval 'echte clubs' zijn, en PSV een bedrijfsclubje. Het dedain, de afgunst en onderlinge kruiperigheid druipen ervan af. Ajax is al jaren de grootste poenclub van Nederland, en Feyenoord al jaren niet meer dan een parodie op een topclub.

Daarom is winst vandaag de enige juiste uitkomst. De banieren van PSV als trotse voetbalgrootmacht buiten de Randstad, moeten fier wapperen terwijl De Kuip in diepe rouw leeg stroomt. Wéér verloren van die namaakclub... Keer op keer worden vernederd, tot op het punt dat Sjaak Swart en Willem van Hanegem zich huilend van ellende in elkaars armen storten, en wapperend met witte vlaggen smeken zich te mogen overgeven.

En dan met Willy en René een pilsje opentrekken en zeggen: 'ik dacht het nie'
 
DtaRhpKW0AAXCkv.jpg
 
Wat ik de laatste tijd zo fascinerend vind, is hoe Feyenoord- en Ajax iconen elkaar vinden in hun afkeer van PSV. Zo'n Sjakie of Van Hanegem, die dan zeggen dat hun oude aartsvijanden Feyenoord of Ajax in ieder geval 'echte clubs' zijn, en PSV een bedrijfsclubje. Het dedain, de afgunst en onderlinge kruiperigheid druipen ervan af. Ajax is al jaren de grootste poenclub van Nederland, en Feyenoord al jaren niet meer dan een parodie op een topclub.

Daarom is winst vandaag de enige juiste uitkomst. De banieren van PSV als trotse voetbalgrootmacht buiten de Randstad, moeten fier wapperen terwijl De Kuip in diepe rouw leeg stroomt. Wéér verloren van die namaakclub... Keer op keer worden vernederd, tot op het punt dat Sjaak Swart en Willem van Hanegem zich huilend van ellende in elkaars armen storten, en wapperend met witte vlaggen smeken zich te mogen overgeven.

En dan met Willy en René een pilsje opentrekken en zeggen: 'ik dacht het nie'

Met als ultieme dieptepunt dat Swart op de bühne het volkslied van Feyenoord mee ging zingen.

De Kromme en Swart zijn natuurlijk allang uit de mode. En dan druk ik me nog zacht uit aangaande de huidige staat van hun verstandelijke vermogens. Het is dat Van Hanegem een ghostwriter heeft, anders had de jeugd hem alleen nog gekend van de golfbaan....als de jeugd daar überhaupt al komt.

Ik ben wel benieuwd wie hun rol over een paar jaar gaat overnemen?
 
Geen Ayoub; zeer verrassend.
Dat gerucht was volgens mij vooral door de media in de wereld gebracht, niet zozeer door GIO.

Met als ultieme dieptepunt dat Swart op de bühne het volkslied van Feyenoord mee ging zingen.

De Kromme en Swart zijn natuurlijk allang uit de mode. En dan druk ik me nog zacht uit aangaande de huidige staat van hun verstandelijke vermogens. Het is dat Van Hanegem een ghostwriter heeft, anders had de jeugd hem alleen nog gekend van de golfbaan....als de jeugd daar überhaupt al komt.

Ik ben wel benieuwd wie hun rol over een paar jaar gaat overnemen?
Pierre doet al aardig zijn best dacht ik zo.
 
Ik ben er toch wel klein beetje bang voor.

Het kan vrij snel gaan als je hier verliest. Je verloor al de Super Cup van dezelfde Feyenooit, je ligt er op een schandalige wijze uit de beker tegen fucking RKC in eigen huis, en na de winterstop speel je geen Europees meer.

Ja we staan nog altijd bovenaan, nog altijd ongeslagen, en alles gewonnen, maar Ajax komt straks op 2 punten, en ik moet nog maar eens zien of we hier wel gaan winnen, met de gedachte dat je volgende week ook nog is naar dat kut Heracles moet op kunstgras. Dus het is nog altijd niet vrij zeker dat je als koploper de winterstop in gaat. Ook laat Ajax amper punten liggen, waardoor je nu wedstrijden als Feyenooit uit echt moet gaan winnen wil je Ajax niet dichterbij wilt laten komen.
 
PSV: Zoet; Dumfries, Schwaab, Viergever, Angeliño; Rosario, Hendrix, Pereiro; Lozano, De Jong, Bergwijn

DtaWzWbWsAEIwyh.jpg


Een simpele overwinning voor PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan