Denzel Dumfries (V)

Oh wat dan? Vertel. Volgens mij deed Teze het niet slecht voor een jeugdspeler die onverwachts het veld wordt ingestuurd tegen toch een grote club.

Kijk maar eens naar die vrije trap die in de nabespreking is besproken als zijnde een tegendoelpunt
 
Ook dom dat ie in het veld bleef nadat hij die blessure opliep. We zullen het maar gooien op jeugdige onbezonnenheid en de druk die op hem ligt om te moeten presteren nu hij bij de numero uno van Nederland speelt. Bewijsdrang is natuurlijk prima.
Ik verwachtte eigenlijk wel dat van Bommel zou ingrijpen.
 
Hij maakte een fout nou nou poe poe... Typisch psv supporters weer die niet over de assist van z’n jeugdspeler praten maar over zijn foutje (s).

Dat komt omdat bij PSV het niveau wat hoger ligt dan bij de subtop zoals bijv. ajax. Waar anderen zich focussen op wat goed ging focussen wij ons op wat beter kan om zo bij de top te kunnen blijven.
 
Dat komt omdat bij PSV het niveau wat hoger ligt dan bij de subtop zoals bijv. ajax. Waar anderen zich focussen op wat goed ging focussen wij ons op wat beter kan om zo bij de top te kunnen blijven.
Hahaha
 
Al die ballen terug naar achteren. Het wordt nu al een repeterend verhaal.Jammer dat Arias deze wedstrijd niet meedeed.
 
Ik ben bang dat Dumfries vanavond de zwakke schakel is. Als ik terugdenk aan de zenuwen in zijn eerste Europese optreden dan ben ik bang dat hij vanavond helemaal onder de indruk zal zijn.
 
Denzel Dumfies: "Ik was op die plek dus ik denk schiet hem maar binnen. Ik zie die benen uit elkaar gaan en schiet hem er maar doorheen."
"In de kleedkamer zeiden ze : Het was zeker een voorzet."
:lmao:

Op de vraag: Voor wie ben je morgen bij Ajax - Feyenoord? ... "Ik ben voor PSV." :D(Y)
 
Denzel Dumfies: "Ik was op die plek dus ik denk schiet hem maar binnen. Ik zie die benen uit elkaar gaan en schiet hem er maar doorheen." In de kleedkamer zeiden ze : Het was zeker een voorzet."
:lmao:
Hahaha... Over Ajax-Feyenoord: 'efkes kijken met de beentjes omhoog'

Voor wie ben je morgen? 'Voor PSV'

Ik wil dat mijn dochter met hem thuis komt. Hell, mijn beide dochters mogen met hem thuis komen.
 
Denzel Dumfies: "Ik was op die plek dus ik denk schiet hem maar binnen. Ik zie die benen uit elkaar gaan en schiet hem er maar doorheen."
"In de kleedkamer zeiden ze : Het was zeker een voorzet."
:lmao:

Op de vraag: Voor wie ben je morgen bij Ajax - Feyenoord? ... "Ik ben voor PSV." :D(Y)

Mooi man.
 
Denzel Dumfies: "Ik was op die plek dus ik denk schiet hem maar binnen. Ik zie die benen uit elkaar gaan en schiet hem er maar doorheen."
"In de kleedkamer zeiden ze : Het was zeker een voorzet."
:lmao:

Op de vraag: Voor wie ben je morgen bij Ajax - Feyenoord? ... "Ik ben voor PSV." :D(Y)
Ik zeg het nog maar een keer: wat een HELD. Wordt elke week beter, waar stopt dit
 
Terug
Bovenaan Onderaan