FC Groningen - PSV | Zaterdag 27 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voldoendes voor Dumfries en Angelino, Zoet ook maar voor de moeite, de rest echt zwaar onvoldoende.
Ik weet nog dat sommige mensen bij talkshow zo denigerend deden. Van Ajax koopt bij premier en PSV koopt twee backs in de eredivisie. Maar wat een genot en aankopen zeg. Zijn niet perfect maar daar wil je toch voor naar het stadion. Het strijden. Dumfries de harde werker en knokker en Angelino zijn voorzetten zijn een genot voor het oog. Gaf toch drie voorzetten waarvan ze eigenlijk moesten vallen.
 
Stel voor dat we iedereen Denzel Dumfries moeten bedanken voor deze overwinning.

Wat een machine zeg. Assist en een goal, de enige die er alles aan deed om PSV aan de overwinning te helpen. Verder speelde iedereen als een natte krant, met als dieptepunt Lozano. Die dacht zeker, oh Groningen staat laatste, dat boeit me niet. Tjonge wat slecht.

Verder kom je weer goed weg in een uitwedstrijd. Maar ach, zolang we winnen, klaag ik niet.
 
Ik weet niet. Heb echt het gevoel bij Lozano als die op rechts speelt en in een uitwedstrijd dat het dan gewoon totaal niet lekker kan lopen. Aan de andere kant, slechte wedstrijd maar Padt redde ook wel goed. Als die erin zat dan had ie toch weer een goal meegepakt.
 
En ohja.

Jammer Makkelie, je hebt weer je best gedaan om PSV aan puntverlies te helpen. Belachelijke penalty, en zelfs met VAR wordt die gegeven, en was zeker zijn kaarten vergeten in de eerste helft? Clown.

Penal was belachelijk maar dat moet je de VAR kwalijk nemen, kan me voorstellen dat Makkelie wat denkt te zien.
Verder had hij 1 of gele kunnen geven.

Aan de andere kant trekt hij het tijdrekken van Groningen vd extra tijd af.
 
Zk10HSH.png


:BALL: :horen::zien::zwijgen::D

Ik heb een lijstje met 16 clubs die boven Grunn gait (en één klub)
 
Eigenlijk vind ik dit een heel bemoedigende wedstrijd. Groningen-uit is voor PSV gewoon klote. Angstgegner is geen verzinsel. En dan zeker na een zware CL- wedstrijd. Bommel maakt wat mij betreft de juiste wissels. Slechte wedstrijd, hard geknokt, goede backs. Toch winst.

Klopt, maar wel te laat. En met Guti in de basis was die wissel helemaal niet nodig geweest. Laten we hopen dat deze wedstrijd nodig was om Mark wakker te schudden om eens van zijn enige basis elf af te stappen.
 
Stel voor dat we iedereen Denzel Dumfries moeten bedanken voor deze overwinning.

Wat een machine zeg. Assist en een goal, de enige die er alles aan deed om PSV aan de overwinning te helpen. Verder speelde iedereen als een natte krant, met als dieptepunt Lozano. Die dacht zeker, oh Groningen staat laatste, dat boeit me niet. Tjonge wat slecht.

Verder kom je weer goed weg in een uitwedstrijd. Maar ach, zolang we winnen, klaag ik niet.

Vond zelf Pereiro wel de slechtste dit keer.
 
Vond ik eigenlijk wel meevallen. Niet goed hoor. Voor zijn wissel geeft hij toch ook weer als een '10' de pass die normaal gesproken zorgt voor de voorsprong.
3passjes in 65 minuten vind ik een schandalige wanprestatie, was met afstand de slechtste bij PSV. Tijd voor de bank
 
En toch is het wel altijd weer zo dat degene die zijn slechte wedstrijden wint ver komt..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan