FC Groningen - PSV | Zaterdag 27 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mja, kutwedstrijd met maar één grote uitblinker. PSV zwak, Makkelie zwak. 3 punten. Hoppa!
 
Eigenlijk vind ik dit een heel bemoedigende wedstrijd. Groningen-uit is voor PSV gewoon klote. Angstgegner is geen verzinsel. En dan zeker na een zware CL- wedstrijd. Bommel maakt wat mij betreft de juiste wissels. Slechte wedstrijd, hard geknokt, goede backs. Toch winst.
 
Voldoendes voor Dumfries en Angelino, Zoet ook maar voor de moeite, de rest echt zwaar onvoldoende.
 
Wat een einde. Lekker geschreeuw voor Dumfries. Wat een held. Niet meest technisch maar zo een werker en vechter. Lekker dat hij PSV er doorheen sleept. Nouja, je hebt gewoon van die rot wedstrijden. Goed om dan de 3 ptn te pakken en hopelijk wat van te leren.
 
Yessss 3 punten. Maar vraag niet hoe. Motm lijkt me duidelijk maar het middeveld kan echt niet zo, tegen spurs kon je er nog mee wegkomen met het kwaliteitsverschil. Maar vandaag viel voor mij hendrix toch wel door de mand. Guti is fisiek misschien niet zo sterk maar zijn pasing beviel me wel. Fijn weekend
 
Zk10HSH.png


:BALL: :horen: :zien: :zwijgen: :D
 
Wat een heerlijk vieze overwinning. Heer-lijk. Enorm slechte wedstrijd, maar jezus smaken die lekker. Dumfries MOTM, Angelino dikke voldoende. Viergever en Hendrix echt niet oke...

Achteraf wel ja, maar gedurende de wedstrijd erger je je kapot aan het feit dat ze zo aan het prutsen zijn tegen de club die nog geen enkele goede wedstrijd op de mat heeft gelegd en laatste staat.
 
Ik heb alleen de 2e helft gezien en ik zag kapstok de Jong wel heel vaak lange ballen goed af leggen met het hoofd. Maar hij had zeker een keer mogen scoren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan