PSV - Tottenham Hotspur | Woensdag 24 oktober | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
We mogen van geluk spreken dat we hier met een punt wegkomen. Gezien het spelbeeld vreselijk onterecht. Blunder van Alderweireld, en als de goal van PSV telt had die van Sanchez ook moeten tellen.

In ieder geval niet puntloos na drie wedstrijden. In deze poule is dat denk ik het meeste dat erin zit, zeker als je niet erin slaagt om ook maar een beetje boven jezelf uit te stijgen. Het was vanuit PSV gewoon matig, vandaag.
 
2-2 uiteindelijk gezien het spel natuurlijk onterecht. Tottenham vooral 2e helft oppermachtig.
Hendrix echt heel matig. Lozano vond ik erg sterk en ook Luuk wel. Dumfries had 't moeilijk, maar vond ik echt (op paar momenten na) sterk. Angelino en Viergever en Rosario hadden het echt heel lastig.Pereiro ook voldoende.
 
Zoet de beste man.
Angelino en Hendrix vallen door de mand.
Dumfries geeft nooit op maar nog onbesuisd.
Schwaab en Viergever, tjaaa
Malen geen buitenspeler maar sowieso nog ongeschikt voor dit niveau hoewel in zo een wedstrijd kun je als 19 jarige niet uitblinken
Rosario voldoende maar geen koning vandaag
Pereiro: het verhaal dat al 3 jaar zich herhaalt.... Zijn jonge vervanger deed in 5 minuten betere dingen dan Pereiro in 85 minuten liet zien maar wat ie vooral NIET liet zien
De Jong voldoende en strijdend
Lozano de enige plaag voor Tottenham
MvB een onvoldoende voor het niet inbrengen van vers bloed
 
Zoet de beste man.
Angelino en Hendrix vallen door de mand.
Dumfries geeft nooit op maar nog onbesuisd.
Schwaab en Viergever, tjaaa
Malen geen buitenspeler maar sowieso nog ongeschikt voor dit niveau hoewel in zo een wedstrijd kun je als 19 jarige niet uitblinken
Rosario voldoende maar geen koning vandaag
Pereiro: het verhaal dat al 3 jaar zich herhaalt....
De Jong voldoende en strijdend
Lozano de enige plaag voor Tottenham

MvB slechtste man van de wedstrijd.
 
Had graag Guti voor Jorrit gezien, net als iedereen. Verder het maximale eruit gehaald denk ik. Eindelijk een goede wedstrijd van Chucky im de CL. Onze vorst had het ook niet echt vandaag, net zoals Dumfries die veel verloren heeft (en wat hij goed deed, werd bestraft met geel...). Zoet was goed, Luuk nuttig en Malen voldeed. Bergwijn is verder, maar als je beste (?) speler wegvalt wn je hebt zo'n vervanger, da's niet gek.
 
Zoet de beste man.
Angelino en Hendrix vallen door de mand.
Dumfries geeft nooit op maar nog onbesuisd.
Schwaab en Viergever, tjaaa
Malen geen buitenspeler maar sowieso nog ongeschikt voor dit niveau hoewel in zo een wedstrijd kun je als 19 jarige niet uitblinken
Rosario voldoende maar geen koning vandaag
Pereiro: het verhaal dat al 3 jaar zich herhaalt....
De Jong voldoende en strijdend
Lozano de enige plaag voor Tottenham

Overigens vond ik Schwaab nog best vaak goed verdedigen. Maar alles ging fout bij Hendrix en Angelino, Dan stormen ze op de CV's af.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan