PSV - Internazionale | Woensdag 3 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Toch voornamelijk goed aggressief gespeeld. Maar als je ziet hoe Inter passt. Dat nivo is gewoon hoger. Gecompenseerd met sterk teamwork maar 1 fout is dodelijk op dit nivo. Daarnaast had die keeper rood verdiend.
 
Zonde dan maar voor plek 3 strijden

Kansloos ook spurs zijn te sterk thuis kansloos verliezen tegen een tegenstander uit pot 4. Ajax is een stuk verder thuis Winne en uit beter dan München. Barca en Inter zijn nu al door in de poule. Hoezo poule des doods een giller.
 
De beperkingen van Schwaab, Viergever en LDJ kwamen lelijk naar voren. Schwaab maakte wel slijdingen maar hoe hij de Italianen telkens in zijn rug kwijt was, hoe klungelig hij en Viergever aan de bal zijn, pffff. En we hebben de pech dat Lozano eigenlijk uit vorm is. En met Pereiro win je de oorlog niet.
Dat alles buiten de blunderende Zoet.
Wat een lelijke en pijnlijke avond na het schitteren van Ajax bij Bayern...
 
Wat ik gewoon extra zuur vind is dat optreden van Ajax gisteren tegen het grote Bayern. Ajax is niet top maar ze flikken het wel en waren zelfs beter dan Bayern in Munchen. Wij tegen Inter (geen top 10 Europa) thuis leggen het behoorlijk af.
Ik weet niet hoor. Maar dit Inter doet niet per se onder voor dat Bayern als je de vorm meerekend. Wel extra zuur maar de wedstrijden zijn moeilijk te vergelijken.
 
De beperkingen van Schwaab, Viergever en LDJ kwamen lelijk naar voren. Schwaab maakte wel slijdingen maar hoe hij de Italianen telkens in zijn rug kwijt was, hoe klungelig hij en Viergever aan de bal zijn, pffff. En we hebben de pech dat Lozano eigenlijk uit vorm is. En met Pereiro win je de oorlog niet.
Dat alles buiten de blinderende Zoet.
Wat een lelijke en pijnlijke avond na het schitteren van Ajax bij Bayern...

Ja zoet is een faalhaas en Ajax inderdaad genieten tov van dit PSV.
 
Als aanspeelpunt is het leuk, maar aanvallend komt hij gewoon zo zwaar tekort. Is overal een stap te laat. Het is dan alsof je zonder spits speelt. Al die voorzetten hebben dan ook totaal geen zin.

Dat ligt gewoon aan je tegenstander. Tegen dit soort Italiaanse verdedigers heb je er inderdaad weinig aan. Geen snelheid en dus geen diepgang, te lage handelingssnelheid, en in de lucht win je hem deze keer ook niet. Alleen de werklust die dan overblijft is niet genoeg.

Ik denk dat het de volgende stap in verschillende accenten kunnen leggen in het vaste 4-2-3-1 is om ook langere periodes met een snelle 9 te kunnen spelen. En dan met een echte 10 daar achter, in plaats van Luuk. Niet als standaard uitgangspunt, maar wel als goed alternatief bij tegenstanders als deze.
 
Ik weet niet hoor. Maar dit Inter doet niet per se onder voor dat Bayern als je de vorm meerekend. Wel extra zuur maar de wedstrijden zijn moeilijk te vergelijken.

De vorm van Barca is ook hondsberoerd maar werden we ook aardig kansloos weggevaagd. Ja Barca heeft Messi maar Bayern heeft ook een aantal wereldtoppers.
 
Zo zonde. Met minder fouten van Zoet en een rode kaart voor die keeper speel je een hele andere wedstrijd.

Maar dat Inter is wel een goede ploeg. Ik dacht dat de subtopper uit de serie A met PSV zou strijden om Plek 3.
Dat wordt dus een tweeluik met tottenham.

Als we met passie en strijd die Engelsen aanpakken, Zie ik nog steeds kans op Plek 3!
 
Was anders mooi dom van Zoet hoor
Hoe vaak Icardi daar tussen die twee houterige stokken vrij stond..... Zoet blunderde er op los maar die twee in je centrum kan echt niet, ja tegen Bate... Maar zelfs toen kregen we goals tegen.
 
Op details verloren. Zoet die loopt te prutsen bij twee goals, en een scheidsrechter die geen rood durft te geven aan die keeper. Slappe zoutzak.

Jammer. Dit Inter was echt wel te pakken. Verder bewijst het duo centraal achterin, dat ze eigenlijk niks in de CL te zoeken hebben. In eigen land, gaat het nog. Maar in de CL? Nee.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan