Excelsior Maassluis - PSV | Woensdag 26 september | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Met both teams to score / not to score maakt het niet uit wie of hoe er gescoord, word, als beide maar scoren, of niet scoren, of 1 van de 2 maar scoort.
 
Dan is het both teams to score? Kan het toch nooit 0-6 worden :D
Naja kan wel, maar bedoel dan heb ik weer verloren
Ik ben bekend met het concept haha. Het enige is dat het grammaticaal gezien niet klopt, want "beide teams niet scoren" betekent 0-0.

Je kan er denk ik gerust op inzetten dat niet beide teams gaan scoren. Wordt gewoon een eenvoudige 0-3 of zo. Maar pin me er niet op vast . :maniac:
 
Ik ben bekend met het concept haha. Het enige is dat het grammaticaal gezien niet klopt, want "beide teams niet scoren" betekent 0-0.

Je kan er denk ik gerust op inzetten dat niet beide teams gaan scoren. Wordt gewoon een eenvoudige 0-3 of zo. Maar pin me er niet op vast . :maniac:
Nou maak je je er wel erg makkelijk vanaf, zo kan ik het ook :D.
 
DoB2I67W0AIZ081.jpg

Het zal een fit team zijn. ;) Steven Bergwijn zit niet bij de selectie.
 
11 nieuwe namen, dat had ik ook weer niet verwacht van Van Bommel. Bergwijn er helemaal niet bij.

Gutierrez, Malen, Ramselaar en Mauro in de basis. Voldoende kwaliteiten om vandaag netjes te winnen.
 
Hahaha, Awesome. Niks "veredelen", gewoon een 100% B team neerzetten.
Wel jammer dat Romero ook nu geen invalbeurt zal maken.
Meest opmerkelijk: Ramselaar als aanvoeder. (Al zie ik bij nader inzien weinig alternatieven)
 
Prima, beker flauwekul met amateurs tegen profs. 3 punten in Breda veel belangrijker. Ku(ns)t gras afstraffen.
 
Hahaha, Awesome. Niks "veredelen", gewoon een 100% B team neerzetten.
Wel jammer dat Romero ook nu geen invalbeurt zal maken.
Meest opmerkelijk: Ramselaar als aanvoeder. (Al zie ik bij nader inzien weinig alternatieven)

We horen ook echt amper iets over Romero. Wat is er precies met hem aan de hand? Volgens mij vragen heel veel zich dat af.
 
We horen ook echt amper iets over Romero. Wat is er precies met hem aan de hand? Volgens mij vragen heel veel zich dat af.

Gevalletje miskoop en kat in de zak is er aan de hand. Hopelijk een goede arbeidsongeschiktheid verzekering om zo het verlies te beperken.
 
We horen ook echt amper iets over Romero. Wat is er precies met hem aan de hand? Volgens mij vragen heel veel zich dat af.
Vorige week is aangegeven dat hij in principe fit is maar dat ze het rustig aan doen met hem om terugslag te voorkomen.
 
Ik vind 'rustig aan doen' een invalbeurt tegen amateurs.
Dat mag jij vinden, kennelijk lopen er mensen bij PSV rond die daar anders over denken. Daarbij, die mensen hebben daar over het algemeen voor geleerd hebben dossierkennis en kijken niet als supporter ;)
 
V Bommel geeft aan dat de opstelling deels ook komt doordat spelers van 23+ niet meer in JPSV mogen opdraven.
Sadilek schijnt n v Bommeltje te zijn volgens v Bommel. Ben benieuwd.
 
Dat mag jij vinden, kennelijk lopen er mensen bij PSV rond die daar anders over denken. Daarbij, die mensen hebben daar over het algemeen voor geleerd hebben dossierkennis en kijken niet als supporter ;)

Dat is een waarheid als een koe. Ben waarschijnlijk gewoon te benieuwd naar de man van 10 miljoen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan