Excelsior Maassluis - PSV | Woensdag 26 september | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Och wat dom nu zie ik het pas in, we doen het allemaal verkeerd die isimat is aanvallert I. P. V. Verdediger
 
Guti zéér plichtmatig maar wel begrijpelijk met dat gevaarlijke kunstgras. Ramselaar wéér matig. Staat nu bij Van Gangelen.
Behich zéér slecht gespeeld en Mauro, ik vind het helemaal niets.
Wel een lekkere 0-4 zonder blessures.
 
Laatst bewerkt:
Goed, gewonnen en dat was het wel zo'n beetje. Was niet heel geweldig, maar dat is het nooit tegen amateurs. Enfin we zitten zaterdag gewoon in de koker voor de loting.
 
Guti zéér plichtmatig maar wel begrijpelijk met dat gevaarlijke kunstgras. Ramselaar wéér matig. Staat nu bij Van Gangelen.
Behich zéér slecht gespeeld en Mauro, ik vind het helemaal niets.
Wel een lekkere 0-4 zonder blessures.

Guti moet als grote jongen tussen de (voornamelijk) jeugd spelen. Begrijpelijk dat hij zich nauwelijks kan onderscheiden. Ramselaar inderdaad zeer zwak, de misser in de laatste minuut onderstreepte dat nog maar eens. Idem Behich. Mauro daarentegen is een leuke speler maar vond hem vorig jaar wel meer opvallen.
 
Guti moet als grote jongen tussen de (voornamelijk) jeugd spelen. Begrijpelijk dat hij zich nauwelijks kan onderscheiden. Ramselaar inderdaad zeer zwak, de misser in de laatste minuut onderstreepte dat nog maar eens. Idem Behich. Mauro daarentegen is een leuke speler maar vond hem vorig jaar wel meer opvallen.
Nou ja, misser ?? Bal op de paal, jammer.
 
Niets gezien, maar als ik het zo hoor dan is 1. Onze reservebank niet zo heel sterk en 2. Is het terecht dat Gutti nog geen basisplaats heeft. Want de inzet en de wil kan het niet zijn geweest. Elke reserve speler wil namelijk het ongelijk van de trainer bewijzen.
 
Ik was er dus bij. Ramselaar was aanvoerder maar viel verder nauwelijks positief op.
Sadilek is best wel klein! Maar werkt wel keihard. Dat geldt ook voor Behich.
Mauro Jr. was goed bezig.

Verder uiteraard niet een gedenkwaardige wedstrijd. Ze hadden wel goeie friet.
 
Niets gezien, maar als ik het zo hoor dan is 1. Onze reservebank niet zo heel sterk en 2. Is het terecht dat Gutti nog geen basisplaats heeft. Want de inzet en de wil kan het niet zijn geweest. Elke reserve speler wil namelijk het ongelijk van de trainer bewijzen.
Ik heb het wel gezien en mijn conclusie is dat je werkelijk geen enkele conclusie uit deze wedstrijd kan trekken. Datzelfde geldt voor de wedstrijd van Ajax die nu bezig is. Je kan nog beter naar een training gaan kijken.
 
Ik heb het wel gezien en mijn conclusie is dat je werkelijk geen enkele conclusie uit deze wedstrijd kan trekken. Datzelfde geldt voor de wedstrijd van Ajax die nu bezig is. Je kan nog beter naar een training gaan kijken.

Dat klopt. Het zijn oefenpotjes die je wel moet winnen.
 
Ik heb het wel gezien en mijn conclusie is dat je werkelijk geen enkele conclusie uit deze wedstrijd kan trekken. Datzelfde geldt voor de wedstrijd van Ajax die nu bezig is. Je kan nog beter naar een training gaan kijken.
Reservespelers, jong spelers, nieuwe aanwinst. Kortom een 'bijeengeraapt zooitje' en dan ook nog op een 9 jaar oud kunstgrasveld waar de wals ff overheen gegaan was. Nee, weinig over te zeggen.
 
Behich heeft mij niet bepaald positief verrast. Hij ziet er uit als een killer, maar dan wel eentje die de gave heeft om doorlopend de verkeerde pass te geven. Of het komt door onkunde of slecht inzicht laat ik in het midden, maar De Bondscoach heeft gelijk als hij zegt dat Angeliño maar beter niet geblesseerd of geschorst kan zijn. Mark gaf het kunstgras de schuld en dat zal ongetwijfeld mee hebben gespeeld, maar dat verandert niets aan de richting waarin je de bal tracht te spelen. Hopelijk komt het door een gebrek aan wedstrijdritme, maar het was niet best.

Los daarvan moeten we reëel zijn. Dit zijn de verplichte nummertjes waarbij het moeilijker is je (team) te motiveren dan voor een wedstrijd tegen ajaks waarmee je ze op vijf punten kunt zetten.
 
Laatst bewerkt:
Behich heeft mij niet bepaald positief verrast. hij ziet er uit als een killer, maar dan wel eentje die de gave heet om doorlopend de verkeerde pass te geven. Of het komt door onkunde of slecht inzicht laat ik in het midden, maar De Bondscoach heeft gelijk als hij zegt dat Angeliño maar beter niet geblesseerd of geschorst kan zijn. Mark gaf het kunstgras de schuld en dat zal ongetwijfeld mee hebben gespeeld, maar dat verandert niet aan de keuze van spelen en de richting waarin je de bal tracht te spelen. Hopelijk komt het door een gebrek aan wedstrijdritme, maar het was niet best.

Los daarvan moeten we reëel zijn. Dit zijn de verpluchte nummertjes waarbij het moeilijker is je (team) te motiveren dan voor een wedstrijd tegen ajaks waarmee je ze op vijf punten kunt zetten.
Helemaal eens. De voorbeelden van Perez tijdens de rust, gaven voor Behich ook geen hoop. Maar wie weet gaat het een volgende keer beter.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan