Overige Nationale Teams

Ik blijf het een dikke middelvinger vinden naar het land waar je geboren en getogen bent en je alles heeft gegeven dat je zover heeft gebracht.

Ik weet niet of ik het een dikke middelvinger vind. Ik denk wel dat de regels hiervoor handiger opgesteld moeten worden. Wat ik namelijk wel raar vind is dat spelers alle jeugdteams van oranje kunnen doorlopen om vervolgens voor een ander land te kiezen.
 
Ik weet niet of ik het een dikke middelvinger vind. Ik denk wel dat de regels hiervoor handiger opgesteld moeten worden. Wat ik namelijk wel raar vind is dat spelers alle jeugdteams van oranje kunnen doorlopen om vervolgens voor een ander land te kiezen.
Wat nog raarder is is dat een buitenlandse trainerwel voor ieder land mag kiezen, en ook 2, 3, of 4 keer zelfs. Gewoon heel dat interlandvoetbal afschaffen. In een wereld waarin gelijkheid zo gepropageerd wordt hoort dit niet meer thuis.
 
Conflict in Denemarken: Deense bond op zoek naar heel nieuw elftal

link

Het is onduidelijk met welke spelers de nationale ploeg van Denemarken deze week tegen Slowakije en Wales gaat voetballen. De Deense bond (DBU) is na een hoogoplopend conflict op zoek naar voetballers die de huidige internationals kunnen vervangen.
Mocht Denemarken geen elftal kunnen samenstellen voor de duels met Slowakije en Wales dan kan de UEFA besluiten om het land uit te sluiten voor het EK van 2020. ,,De UEFA is daar heel duidelijk in. Het zou het worst-case scenario zijn."


:unsure: Dan kunnen ze hun afgebroken campingvakantie van 1992 hervatten. :grin: ;)
 
Conflict in Denemarken: Deense bond op zoek naar heel nieuw elftal

link

Het is onduidelijk met welke spelers de nationale ploeg van Denemarken deze week tegen Slowakije en Wales gaat voetballen. De Deense bond (DBU) is na een hoogoplopend conflict op zoek naar voetballers die de huidige internationals kunnen vervangen.
Mocht Denemarken geen elftal kunnen samenstellen voor de duels met Slowakije en Wales dan kan de UEFA besluiten om het land uit te sluiten voor het EK van 2020. ,,De UEFA is daar heel duidelijk in. Het zou het worst-case scenario zijn."


:unsure: Dan kunnen ze hun afgebroken campingvakantie van 1992 hervatten. :grin:;)
Van der Vaart is nog beschikbaar.
 
Opstelling Oranje dames:
DmQOZX9W0AA2uiS.jpg


Nederland speelt uit tegen Noorwegen. Bij winst of gelijkspel gaat Nederland door naar WK in Frankrijk, anders Noorwegen. Mocht Nederland verliezen gaan ze de play-offs in.
 
'Opmerkelijk: Denemarken selecteert zaalvoetballers door hoogoplopend conflict'

link

Het huidige zaalvoetbalteam van Denemarken, dat nooit op een groot veld speelt, is ingeschakeld om de twee interlands te spelen.

Zaalvoetballers ... :confused: :unsure: Dacht ik toch even dat de zaalvoetballers uit de Bijlmer Lase Schöne en Kasper Dolberg toch nog zouden spelen. ;)
 
Eerste hoekschop van de wedstrijd, en het is gelijk 1-0 voor de Noorse vrouwen.
En gelijk erachteraan 2-0 voor de Noorse vrouwen.
 
'Opmerkelijk: Denemarken selecteert zaalvoetballers door hoogoplopend conflict'

link

Het huidige zaalvoetbalteam van Denemarken, dat nooit op een groot veld speelt, is ingeschakeld om de twee interlands te spelen.

Zaalvoetballers ... :confused: :unsure: Dacht ik toch even dat de zaalvoetballers uit de Bijlmer Lase Schöne en Kasper Dolberg toch nog zouden spelen. ;)
Heel vreemd dit....
Eerste hoekschop van de wedstrijd, en het is gelijk 1-0 voor de Noorse vrouwen.
En gelijk erachteraan 2-0 voor de Noorse vrouwen.
O jee, dat worden zo play-offs.
 
De dames weten zich niet direct te plaatsen voor het WK. Wat dat betreft begint vrouwenvoetbal wel meer op mannenvoetbal te lijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan