Was dat altijd al vanaf week 1? Ranglijst is nog zo random de eerste weken dat ik me lan voorstellen dat ze liever met Ajax/PSV beginnen
Voorheen deden ze de eerste 2 speelronde geloof ik, volgens de ranglijst van vorig seizoen uitzenden, maar nu zonden ze eerst Feyenoord uit, en dan pas AZ, terwijl AZ vorig seizoen hoger dan Feyenoord eindigde.
 
Voor wat het waard is: natafelen nu ook op open kanaal van FOX, net als overigens het schakelprogramma van KK-divisie op vrijdag, en een wedstrijd op maandag.
 
Ik bespeur, als rechtgeaarde Calimero, zowaar pro-PSV/anti-Ajax sentimenten bij de praatprogramma’s.

-Perez was het zat dat het niet over de CL van PSV ging, maar over AZ/Vitesse in het topic CL.
-Ras-ajacied Jan-Joost had het al over pro-Ajax VAR.
-Bruggink is een prominentere analist geworden.
-Arno -ik steek heel snel mijn tong naar buiten na elke 3 zinnen-Vermeulen heeft het vooral met zichzelf getroffen, dus die telt ook niet mee.
-Zelfs de gespreksleider Jansmaar wil de Telegraafman aan het einde van het seizoen confronteren met de, in de ogen van Kees -zeker- Jansmaar, overdreven uitspraak over dat ‘Ajax er met kop en schouders boven uitsteekt’

Maar ja, dan zie ik aan het einde dat de Telegraaf het programma sponsort...........
 
Ik bespeur, als rechtgeaarde Calimero, zowaar pro-PSV/anti-Ajax sentimenten bij de praatprogramma’s.

-Perez was het zat dat het niet over de CL van PSV ging, maar over AZ/Vitesse in het topic CL.
-Ras-ajacied Jan-Joost had het al over pro-Ajax VAR.
-Bruggink is een prominentere analist geworden.
-Arno -ik steek heel snel mijn tong naar buiten na elke 3 zinnen-Vermeulen heeft het vooral met zichzelf getroffen, dus die telt ook niet mee.
-Zelfs de gespreksleider Jansmaar wil de Telegraafman aan het einde van het seizoen confronteren met de, in de ogen van Kees -zeker- Jansmaar, overdreven uitspraak over dat ‘Ajax er met kop en schouders boven uitsteekt’

Maar ja, dan zie ik aan het einde dat de Telegraaf het programma sponsort...........

Ik denk dat qua talent Ajax er inderdaad met kop en schouders bovenuit steekt. Nu maar zien of ze het waar kunnen maken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ach ach, is het alweer zover.... :braak:
Nou als dat ook niet eens kan: “Mark praat veel met de scheidsrechters.... “ dan zijn wij hier echt de huilie huilies aan het uithangen hoor. Ik vind het programma niet echt denderend maar als je dat niet kan zeggen dan kun je beter maar alles opdoeken op tv. Waarom zien en horen wij graag dit maar niet de positieve dingen die ze over Mark en PSV zeiden??
Ik iig, weiger om nu al voor Calimero te gaan spelen.
 
Nou als dat ook niet eens kan: “Mark praat veel met de scheidsrechters.... “ dan zijn wij hier echt de huilie huilies aan het uithangen hoor. Ik vind het programma niet echt denderend maar als je dat niet kan zeggen dan kun je beter maar alles opdoeken op tv. Waarom zien en horen wij graag dit maar niet de positieve dingen die ze over Mark en PSV zeiden??
Ik iig, weiger om nu al voor Calimero te gaan spelen.
Dat er over gepraat wordt is logisch. Alleen de reactie van Nijhuis vind ik vrij sneu. Derksen is wat dat betreft een stuk normaler met deze situatie.
 
Dat er over gepraat wordt is logisch. Alleen de reactie van Nijhuis vind ik vrij sneu. Derksen is wat dat betreft een stuk normaler met deze situatie.

Nijhuis vindt het wel lekker om op TV te zijn. Hij lult wat veel. Dat valt niet zo goed bij de overige scheidsrechters en de KNVB.
 
Dat er over gepraat wordt is logisch. Alleen de reactie van Nijhuis vind ik vrij sneu. Derksen is wat dat betreft een stuk normaler met deze situatie.
Ik vond eerder die walgelijke stiekemerd Genee vrij sneu met zijn inkoppertjes over Bommel. Steeds vragen over het gedrag van Mark en als hij tegengesproken werd door Derksen ging hij dezelfde vraag stellen aan Nijhuis totdat hij een voor hem gewenste antwoord had.
 
Nou als dat ook niet eens kan: “Mark praat veel met de scheidsrechters.... “ dan zijn wij hier echt de huilie huilies aan het uithangen hoor. Ik vind het programma niet echt denderend maar als je dat niet kan zeggen dan kun je beter maar alles opdoeken op tv. Waarom zien en horen wij graag dit maar niet de positieve dingen die ze over Mark en PSV zeiden??
Ik iig, weiger om nu al voor Calimero te gaan spelen.
O, ik heb helemaal niks gezien en reageer alleen op deze ene quote.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Misschien moeten we hier niet de kleine kleuter uit gaan hangen. Zo krijg je wel het Calimero verwijt. Er boven staan!

Dat krijg je al snel als je iets aankaart. Inzake de arbitrage is het simpel: elke fan klaagt dat "zijn" club zwaar benadeeld wordt. Ik heb nog nooit een ajaxfan horen zeiken dat het weer zoveel over PSV ging. Misschien is dat gewoon waar.
 
Ik ben er helemaal klaar mee.
Als men mij een Calimero vindt, dan ben ik dat maar. Ik ga daarom echt mijn mening niet veranderen tov die Ajax-kliek in Hilversum.

Ik ben trots, ik ben een Calimero!
Ik ben er zelfs trots op.
Ik lijd er niet meer onder, ik sta er boven, ik leid.
Ich bin ein Calimero.
Hoera!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan