https://www.psvinside.nl/zenden-en-hesp-langer-bij-psv-geen-rol-voor-van-marwijk/

Van Marwijk geeft als tegenreactie, dat hij helemaal niet met PSV heeft gesproken..:unsure:

Punt 1 (zie hierboven) ik zou het zelf geen probleem vinden als hij niet op de loonlijst komt.
Punt 2 als hij als bondschoach van n land dat nog vollop in t wk zat met clubs zou praten over toekomst is dat eerder raar. Zowel vanuit PSV als BvM alleen maar goed dat ze niet tijdens toernooideelname over dit soort zaken gesproken hebben.
Punt 3 het feit dat hij nog niet gesproken heeft met psv neemt niet weg dat hij na terugkeer in NL wellicht alsnog n belletje krijgt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En Ruud Brood gaat zoals verwacht weg.

Ruud Brood vertrekt bij PSV. “De hoofdtrainer van PSV heeft vanzelfsprekend grote invloed op de staf waarmee hij werkt. We respecteren de wens van Mark en gaan met Ruud Brood in overleg om de zaken op een nette manier af te wikkelen”, legt algemeen directeur Toon Gerbrands uit.
Heel erg jammer. Schat Brood een stuk hoger in dan Robbemond.

De hele technische staf van PSV 1 is wel heel erg onervaren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat laatste vind ik ook. Alleen Hesp zit er nog.

Wat de meerwaarde van Brood was, was voor ons overigens ook niet zichtbaar.
Ik zou zeggen, de meerwaarde van welke assistent trainer is zeer dubieus. je moet iemand hebben die de pionnetjes rechtzet, maar verder...
 
Geen idee of Robbemond goed is, maar van Brood heb ik in ieder geval nooit een hoge pet op gehad.

Ik krijg wel een goed gevoel bij de wijzigingen. Niet geremd doordat ik echt weet of ze goed zijn. Maar van Cocu, Brood, Van der Weerden naar Van Bommel, Dirkx, Robbemond betekent in ieder geval dat we het brave borsten gehalte achter ons laten.
 
Ik zou zeggen, de meerwaarde van welke assistent trainer is zeer dubieus. je moet iemand hebben die de pionnetjes rechtzet, maar verder...
Nou ja, het is wel wat meer dan dat. Maar nooit zichtbaar voor de rest van de wereld natuurlijk.
 
Ik heb wel vertrouwen in MvB. Puur op gevoel. Een ervaren trainer is ook geen garantie op succes. Mooi is ook wel dat waar ze in Amsterdam zeggen alles met door clubmensen in te vullen, psv het gewoon doet. Soort geen woorden maar daden dus. ;)
 
Geen idee of Robbemond goed is, maar van Brood heb ik in ieder geval nooit een hoge pet op gehad.

Ik krijg wel een goed gevoel bij de wijzigingen. Niet geremd doordat ik echt weet of ze goed zijn. Maar van Cocu, Brood, Van der Weerden naar Van Bommel, Dirkx, Robbemond betekent in ieder geval dat we het brave borsten gehalte achter ons laten.
Jurgen Dirkx heb ik zonder te kunnen onderbouwen dan weer een slecht gevoel bij. 1 van de meest dramatische verdedigers ooit van PSV.
 
Van Marwijk gaat Van Bommel helpen bij PSV

link

Bert van Marwijk gaat Mark van Bommel helpen als trainer van PSV. Van Marwijk zal regelmatig te zien zijn op de training en op de tribune van PSV, kondigde Van Bommel donderdag aan na zijn eerste training als hoofdcoach van de landskampioen uit Eindhoven.
,,Hij gaat mij ondersteunen, al zal hij niet dagelijks op het veld te zien zijn. Het is mooi als je iemand in de familie hebt die alles heeft meegemaakt en het zou dom zijn om dat niet te benutten'', aldus Van Bommel op een persconferentie.
 
Ik vind dat hij het heel goed doet. Rustig, maar met een eigen mening. Ook nog mooie warme woorden over PSV!
Standaardvragen, vrijwel niets over jeugdspelers als Malen,Gakpo,status Gudmonddson etc. Geen vragen omtrent Arzani en dat Engels supertalent.
Nee viel als verwacht weer zwaar tegen wat de journaille vroeg. Mark beantwoordde alleen vragen maar wijdde ook niet over de jeugdspelers uit. Het ging een beetje over de taktiek en dat was het dan weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan