Ze zullen allemaal niet naar de voedselbank hoeven, maar ik kan me de verleiding wel goed voorstellen als je 15 miljoen op kan halen in 3 jaar. Zelfs als je nou al een riant salaris en vermogen hebt.

Ik ook. Iedereen roept altijd maar dat het geldwolven zijn, maar als je met hetzelfde werk veel meer kunt verdienen is het echt heel simpel. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je je ziel aan de Turkse duivel verkoopt, maar goed. 15 miljoen is erg verleidelijk. Eerlijk is eerlijk, als ik morgen 15 miljoen kan verdienen bij een Turks bedrijf ga ik toch echt m'n koffers pakken.
 
Ik begrijp er niets van. Het kan m.i. haast niet anders dan dat er iets gebeurd is in de bestuurskamer wat Cocu heeft doen besluiten dat er geen toekomst voor hem is in Eindhoven. Een club uit Turkije, het land van een fascistische dictator, daar wil je toch niet werken? Ik zit vol met vragen.

Je bent niet de enige die er niets van begrijpt.
Bij Fenerbahçe komt het zelden voor dat een trainer langer dan 1 jaar blijft. De laatste jaren is alleen de huidige trainer Aykut Kocaman (what's in a name :grin: ) van 2010-2013 ... 3 jaar trainer geweest. En nu is Aykut Kocaman weer 1 jaar trainer en zou het veld weer moeten ruimen ondanks dat hij nog een contract heeft tot 1 juli 2019.
Als Cocu naar Fenerbahçe gaat kun je er geld opzetten dat hij op zijn laatst op 1 juli 2019 weer weg is. :sad:
http://www.weltfussball.de/spieler_profil/aykut-kocaman/
 
Ik begrijp er niets van. Het kan m.i. haast niet anders dan dat er iets gebeurd is in de bestuurskamer wat Cocu heeft doen besluiten dat er geen toekomst voor hem is in Eindhoven. Een club uit Turkije, het land van een fascistische dictator, daar wil je toch niet werken? Ik zit vol met vragen.
Misschien klaar met het feit dat beloften aangaande versterkingen voor de laatste linie zelden waargemaakt werden.
 
Misschien klaar met het feit dat beloften aangaande versterkingen voor de laatste linie zelden waargemaakt werden.

Dus nu er (waarschijnlijk) drie versterkingen, of laten we zeggen nieuwe verdedigers komen (en mr. Ik haal liever een middenvelder weg is) is er reden om er vandoor te gaan?
 
Dus nu er (waarschijnlijk) drie versterkingen, of laten we zeggen nieuwe verdedigers komen (en mr. Ik haal liever een middenvelder weg is) is er reden om er vandoor te gaan?
Vertrouwensbreuk kan niet altijd gemaakt worden door naderhand weer je best te doen. Desalniettemin is het wel een vreemde keuze als je kijkt naar wat voor wespennest hij toegaat.
 
Misschien is zijn nieuwe vriendin/vrouw wel een Turkse.
Misschien is Cocu wel fan van de leiderschapsstijl van mister Erdogan, of heeft hij een religieuze ervaring gehad en heeft hij zich bekeerd tot de Islam. We weten het niet, maar op louter sportieve gronden is het gewoon een vreemde keuze.
 
Fener, geen droomclub in een droomcompetitie. Wel een hele grote club met meer geld en voor veel meer geld. Plus spelen en kampioenschap. Zijn keuze, prima toch.

Dat hele verraden gevoel wat bij sommigen heerst is uiterst naïef en wellicht hypocriet als die genen zelf al eens van baan zijn verwisseld voor eens wat nieuws of voor meer geld.

Blijft hij, prima. Gaat hij, ook vrede mee.
 
Fener, geen droomclub in een droomcompetitie. Wel een hele grote club met meer geld en voor veel meer geld. Plus spelen en kampioenschap. Zijn keuze, prima toch.

Dat hele verraden gevoel wat bij sommigen heerst is uiterst naïef en wellicht hypocriet als die genen zelf al eens van baan zijn verwisseld voor eens wat nieuws of voor meer geld.

Blijft hij, prima. Gaat hij, ook vrede mee.
Dat ie weggaat, is voor mij geen probleem. Ik vind Turkije zo’n rare keuze.
 
Ik vermoed dat rico op nog steeds op zijn tweede vrouw doelt.
Klopt, wist niet dat dat al weer zo Lang geleden was. Heeft hem, als hij niet op huwelijkse voorwaarden is getrouwd, waarschijnlijk de helft van z’n vermogen gekost. En zo vreselijk veel zal Cocu tijdens z’n carriere ook niet verdiend hebben, vergeleken met wat er tegenwoordig betaald wordt. Was maar een gedachte om te verklaren waarom hij deze toch wel onbegrijpelijke keuze heeft gemaakt.
 
Klopt, wist niet dat dat al weer zo Lang geleden was. Heeft hem, als hij niet op huwelijkse voorwaarden is getrouwd, waarschijnlijk de helft van z’n vermogen gekost. En zo vreselijk veel zal Cocu tijdens z’n carriere ook niet verdiend hebben, vergeleken met wat er tegenwoordig betaald wordt. Was maar een gedachte om te verklaren waarom hij deze toch wel onbegrijpelijke keuze heeft gemaakt.

En dan nog al die kinderen die tegenwoordig geen studiebeurs meer krijgen...
Effe drie jaar in de gekte en de rest van z'n leven kan hij doen wat hij wil.
 
En dan nog al die kinderen die tegenwoordig geen studiebeurs meer krijgen...
Effe drie jaar in de gekte en de rest van z'n leven kan hij doen wat hij wil.
Drie jaar gaat hij natuurlijk nooit halen, maximaal een jaar, en grote kans dat hij met de kerst weer thuis is
 
En dan nog te bedenken dat 80% van de financiering van Fener afkomt van crimineel geld of van corrupte overheidsorganen..

Begrijp niet dat cocu zich daar mee wil inlaten..

kunnen we hem geen brief sturen hierover?
 
En dan nog te bedenken dat 80% van de financiering van Fener afkomt van crimineel geld of van corrupte overheidsorganen..

Begrijp niet dat cocu zich daar mee wil inlaten..

kunnen we hem geen brief sturen hierover?

Hij leest hier mee. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan