Van PSV naar Fiorentina is gewoon achteruitgang. Dit soort clubs zijn goed genoeg voor de spelers van Heerenveen, Groningen of Utrecht. En zoveel geld hebben zij nou ook weer niet om EN een hoge transfersom EN hoge salarissen (hoger dan de norm bij PSV,Ajax) te kunnen betalen.
 
Jorrit houden en de band geven.
Vangen wat je vangen kan. Deze jongen is nu al aan zijn top. Bijtertje en nuttig, maar ook vaak onbezonnen en makkelijk vervangbaar. Verkopen zal ik zeker niet om rouwen.
 
Ik zou een beetje in dubio staan. Geen topper, wel een echte PSV-er, die voorop gaat in de strijd.
 
Straks lees je in het ED dat PSV “minimaal 7 miljoen wil zien”. Ja, minimaal hè !!!!

Jorrit is in zekere zin vergelijkbaar met Davy Klaassen. Geen absolute hoogvliegers of dribbelkoningen, maar in de Eredivisie maken ze vaak echt een verschil. Dus kan hij wel weg voor een vergelijkbaar bedrag. :maniac:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jorrit gewoon houden. Niet iedereen is te koop, tenzij tegen niet te weigeren bod (25m of zo). Gaat het ook gewoon gebeuren
 
Als Frenkie de Jong 35 oplevert, dan moet Hendrix toch minstens 40 opleveren!

Je moet niet alles geloven wat gepubliceerd wordt, dan slaap je een stuk rustiger.

PSV hoeft hem niet te verkopen, maar voor 8 - 10 miljoen zou ik het toch overwegen. Jorrit zit al lang bij PSV en een nieuwe speler op het middenveld kan zeker een nieuwe impuls aan het spel van PSV geven.
 
Je moet niet alles geloven wat gepubliceerd wordt, dan slaap je een stuk rustiger.

PSV hoeft hem niet te verkopen, maar voor 8 - 10 miljoen zou ik het toch overwegen. Jorrit zit al lang bij PSV en een nieuwe speler op het middenveld kan zeker een nieuwe impuls aan het spel van PSV geven.

Mijn cynische ondertoon is blijkbaar nog niet bij iedereen bekend ?
 
Denk niet dat Fiorentina een stap vooruit zou zijn voor Hendrix. Is een mooie club in een mooie stad, maar sportief is het niet veel bijzonders. Afgelopen jaar zijn ze misschien 5e geworden, maar dat is een uitschieter.

Denk niet dat Hendrix op dit bod in zal gaan. Die blijft nog wel een jaartje.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Denk niet dat Fiorentina een stap vooruit zou zijn voor Hendrix. Is een mooie club in een mooie stad, maar sportief is het niet veel bijzonders. Afgelopen jaar zijn ze misschien 5e geworden, maar dat is een uitschieter.

Denk niet dat Hendrix op dit bod in zal gaan. Die blijft nog wel een jaartje.

Je vergeet alleen de financiële belangen.
 
Denk niet dat Fiorentina een stap vooruit zou zijn voor Hendrix. Is een mooie club in een mooie stad, maar sportief is het niet veel bijzonders. Afgelopen jaar zijn ze misschien 5e geworden, maar dat is een uitschieter.

Denk niet dat Hendrix op dit bod in zal gaan. Die blijft nog wel een jaartje.

Jaar ervoor 8ste en de jaren ervoor 4de en 5de, dus gewoon een topclub in Italie, sinds 2012. Als dat geen grote vooruitgang is weet ik het niet.
 
Joh, Jorrit heeft eindelijk een stabiele basisplaats, en hij heeft ook een jonge dochter. Ik denk dat hij hier wil blijven.
 
Jaar ervoor 8ste en de jaren ervoor 4de en 5de, dus gewoon een topclub in Italie, sinds 2012. Als dat geen grote vooruitgang is weet ik het niet.
Dat vind ik veel te makkelijk. Een van de redenen dat Fiorentina het de afgelopen jaar het een paar keer redelijk gedaan heeft is dankzij het zwakke optreden van de echt grote clubs. Het is op zijn best een subtopper. En als je naar de resultaten kijkt sinds 2000 zie je dat ook terug:

2017-18 8e
2016-17 8e
2015-16 5e
2014-15 4e
2013-14 4e
2012-13 4e
2011-12 13e
2010-11 9e
2009-10 11e
2008-09 4e
2007-08 4e
2006-07 6e
2005-06 9e
2004-05 16e
2001-02 17e
2000-01 9e

Fiorentina is toch echt een stuk minder dan clubs als Inter Milaan, AC Milaan, Napoli, AS Roma en Juventus. Wellicht het niveau vergelijkbaar met Lazio.

Subtop Italie is financieel aardig, maar sportief minder dan PSV.
 
Jaar ervoor 8ste en de jaren ervoor 4de en 5de, dus gewoon een topclub in Italie, sinds 2012. Als dat geen grote vooruitgang is weet ik het niet.
Totaal geen topclub in Italië, budgettair gezien niet, de aanhang en stadion niet en kwa Europese prestaties ook niet. Fiorentina is vooral een leuke club waar alles mag en niets moet. Bij Juve en “zelfs” Milan, Inter en Napoli is dat totaal anders. En dan heb ik het niets eens over Roma bijv.
 
Voor Hendrix zelf zou het een leuke stap zijn: toch een subtopper in een betere competitie. Vanuit daar kun je je weer in de kijker speler van de grotere clubs.
PSV vraagt 8-10 miljoen. Poeh poeh. Isimat 6, Hendrix 9, De Jong zal ook niet meer kosten dan 7,5 en Zoet zal met hun beleid ook voor 10-12 miljoen weggaan. Clubs kunnen dus voor nog geen 35 miljoen de hele as opkopen van een kampioenselftal. En dan hebben 3 van de 4 spelers een leeftijd dat je ze kunt doorverpatsen. Ondertussen vangt de concurrent de helft voor 1 speler die alleen tegen degradatiekandidaten heeft geschitterd, en die nul komma niks heeft bewezen. PSV wordt zo langzamerhand de Action van de voetbalclubs.

Hendrix zelf kun ik het van harte. Altijd goed gewerkt, altijd 100% ingezet. het 5-0 drama tegen Willem II was toen hij er niet bij was, en ik denk niet dat dit toeval was. Een jongen die veel werk verricht wat anderen laten liggen. Jammer voor PSV, maar mocht hij gaan, dan wens ik hem alle succes.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan